BLOCK!!!quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Van je ploeggenoten moet je het hebben. Het was echt per ongeluk hoor!
Racist Lasbril zat deze bullshit gisteren ook weer te vertellen, favoriete stokpaard met onzin van extreemrechtsquote:
Is Lasbril alweer het Media Park binnengeglipt?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Racist Lasbril zat deze bullshit gisteren ook weer te vertellen, favoriete stokpaard met onzin van extreemrechts
Als hij straks geen zetel meer heeft, duikt hij vast weer op als Amerika-duider bij de immorele Jinekquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is Lasbril alweer het Media Park binnengeglipt?
Deze vrouw is ook op weg naar een burn-out volgens mijquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Hier kan toch geen satire tegenop![]()
![]()
Zou Lasbril naar Nieuwsuur durven te gaan, als die weer een verkiezingsreeks doen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Als hij straks geen zetel meer heeft, duikt hij vast weer op als Amerika-duider bij de immorele Jinek
quote:Op woensdag 6 september 2023 00:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze vrouw is ook op weg naar een burn-out volgens mij
Ook in haar lezing roepen dat we vooral geen premiersverkiezingen ervan moeten maken terwijl je een premierskandidaat presenteert
Waarom worden dat soort mensen niet terplekke kapotgeslagen met feiten en mogen ze door een zijdeur afdruipen?quote:Op woensdag 6 september 2023 06:27 schreef DeeBee het volgende:
Nederland is geen land, wat een figuren.
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje, bij op1 ook al zeer gestresst.quote:Op woensdag 6 september 2023 00:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook in haar lezing roepen dat we vooral geen premiersverkiezingen ervan moeten maken terwijl je een premierskandidaat presenteert
Het is gewoon echt zo dom en doorzichtig. Als je een brede volkspartij had willen worden, had je dit allemaal toch anders aan moeten pakken. Maar goed, ik sprak nog iemand die dit allemaal geen populisme vond, dus ja, mensen zijn zelf ook gewoon dom en debielquote:Op woensdag 6 september 2023 00:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig elke "mening" even zwaar moet tellen als feiten en we compleet fact free zijn gegaan, wat een vermoeiende wereldquote:Op woensdag 6 september 2023 10:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom worden dat soort mensen niet terplekke kapotgeslagen met feiten en mogen ze door een zijdeur afdruipen?
quote:Op woensdag 6 september 2023 13:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig elke "mening" even zwaar moet tellen als feiten en we compleet fact free zijn gegaan, wat een vermoeiende wereld
We gaan debatten krijgen waar driekwart van de rullevante lijsttrekkers niet is uitgenodigd om maar een DRIESTRIJD door onze strot te duwenquote:Op woensdag 6 september 2023 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pieter Omtzigt wil tijdens de verkiezingscampagne diepgaande tv- of radiodebatten voeren met maximaal twee of drie lijsttrekkers over de grote problemen waarmee Nederland kampt. Als er meer mensen aanschuiven, zoals nu de gewoonte is, overweegt hij niet mee te doen.
Dat heeft Omtzigt woensdag duidelijk gemaakt in zijn Binnenhoflezing in Nieuwspoort in Den Haag. ‘Heel veel lijsttrekkers die in oneliners van twintig seconden over een onderwerp spreken: dat leidt niet tot helderheid en niet tot oplossingen voor de problemen in ons land.’ Daarom wil hij het anders, en die wens zou zomaar eens kunnen uitkomen, gezien zijn kansen om de grootste te worden bij de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november. Die positie geeft hem veel invloed op de wijze waarop verkiezingsdebatten georganiseerd gaan worden. Hij hoopt dat media gesprekken gaan organiseren ‘die iets rustiger en inhoudelijk zijn qua opzet’, beaamt zijn woordvoerder.
Ach, hopelijk doen de media in elk geval gewoon recht aan de interessantste verkiezingen in meer dan twintig jaar.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Op zich ben ik wel groot voorstander van inhoudelijkere debatten in plaats van die 'u kunt rood of groen kiezen op deze stelling en krijgt 5 seconden om uit te leggen waarom!'-meuk of wat door moet gaan voor een kritisch interview bij Nieuwsuur of zo.
Maar dan moet je wel gaan werken naar een format van meerdere uitzendingen, waar telkens in verschillende samenstellingen gedebatteerd wordt om alle partijen wel een beetje redelijk aan hun aandacht te laten komen. En ik vrees dat de Nederlandse media denken dat het volluk daar niet op zit te wachten en toch weer met een slap formatje aan komen zetten, misschien ergens een lang debat tussen de drie frontrunners om Pietertje aan te kunnen laten schuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |