Omdat Wieffer en Zerrouki het beste in dezelfde rol als controlerende middenvelder uit de verf komen. Als je daar een van den Boomen of Veerman naast zet heb je een middenveld dat complementair aan elkaar is.quote:
het idee bij Feyenoord is dus dat Zerrouki die rol oppaktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Omdat Wieffer en Zerrouki het beste in dezelfde rol als controlerende middenvelder uit de verf komen. Als je daar een van den Boomen of Veerman naast zet heb je een middenveld dat complementair aan elkaar is.
zou 'm nog eerder als inschuivende centrale verdediger opstellen dan in een acht rol. Die twee lijken teveel op elkaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het idee bij Feyenoord is dus dat Zerrouki die rol oppaktnog geen succes overigens
Zinnig wel van hem, kan jij wat van leren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Bergwijn remt onrust af: 'Totaal geen reden voor paniek'![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zinnig wel van hem, kan jij wat van leren.
En wat heeft die luie trainer van ze te melden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teleurgestelde Klaassen ziet Ajax als team falen
Steijn over Van den Boomen: 'Ik wisselde hem omdat ik hem slecht vond'quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En wat heeft die luie trainer van ze te melden?
Die zag een patroon van te makkelijk goals weggeven en zelf te weinig maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval duidelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Steijn over Van den Boomen: 'Ik wisselde hem omdat ik hem slecht vond'
Pirlo had een offday
Deze zuurheid is zo mooiquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Pirlo had een offday
Hup AEK sowieso maar zouden ze niet sowieso verkopen na dit tweeluik?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:35 schreef Black-Death het volgende:
Sutalo scoort.. hoop dat ze niet doorgaan
Het zijn Kroaten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hup AEK sowieso maar zouden ze niet sowieso verkopen na dit tweeluik?
Dat zou nergens op slaan. Hierna is er nog een voorronde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dacht dat ze met hem de CL wilden halen en daarna verkopen…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze verzekerd willen zijn van EL maar goed als die nu niet komt lekker doorschakelen naar een anderquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dacht dat ze met hem de CL wilden halen en daarna verkopen…
zou me ergens niks verbazen als ie 1 deze dagen wordt geprenteerd iig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:56 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze verzekerd willen zijn van EL maar goed als die nu niet komt lekker doorschakelen naar een ander
Want?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:00 schreef bbuddybb het volgende:
Bergwijn bij de persconferentie.!
Dat kan toch niet man.
De Kroatisch directie wachtend op het bod uit Engeland van 100 miljoen is als Mattias Reim (vert.) "Tegenover mij staat een telefoon, staart me nog steeds aan vol hoon, maar rinkelt, rinkelt lekker niet (nog niet)"quote:
Jack Spijkerman heeft ook een functie dus letterlijk alle clownsituaties kunnen bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:00 schreef bbuddybb het volgende:
Dat kan toch niet man.
welke functie heeft hij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jack Spijkerman heeft ook een functie dus letterlijk alle clownsituaties kunnen bij Ajax.
nergens iets over terug te vinden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Archief volgens mij . Heeft iemand eruit gewerkt die er 30+ jaar werkte.
Steijn is in ieder geval transparant.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Pirlo had een offday
Hij is toch aanvoerder tegenwoordig?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:00 schreef bbuddybb het volgende:
Dat kan toch niet man.
2-2quote:
Haha was dat echt dezelfde? Geweldigquote:
Domogaj Vidaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha was dat echt dezelfde? Geweldig
De enige echte Domagoj Vida doet zijn oude club pijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha was dat echt dezelfde? Geweldig
Ik ben er echt van overtuigd dat als er een laagvlieger in de Eredivisie negen houthakkers en twee snelle buitenspelers scout. Ze vervolgens het veld instuurt om de tegenstander 90 minuten lang te ontregelen, laat zaniken, fysiek het randje op laat zoeken en terug te zakken tot 30 meter voor eigen goal. Je echt gewoon kampioen kunt worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik vond Steijn vandaag ook maar tactisch matig. Kreeg het niet voor elkaar het goed neer te zetten tweede helft, tempo was veel te laag en omdat alles door het midden ging was het alleen maar 1 grote trechter.
Het is mogelijk, maar dan wel eens in de 30 a 40 seizoenen misschien. Het is heel moeilijk om dat elke wedstrijd opnieuw gedisciplineerd vol te houden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben er echt van overtuigd dat als er een laagvlieger in de Eredivisie negen houthakkers en twee snelle buitenspelers scout. Ze vervolgens het veld instuurt om de tegenstander 90 minuten lang te ontregelen, laat zaniken, fysiek het randje op laat zoeken en terug te zakken tot 30 meter voor eigen goal. Je echt gewoon kampioen kunt worden.
Eerst zijn presentatie zien, daarna geloof ik dat hij er eindelijk isquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel fijn dat Dynamo het nog verkloot heeft. Toen ik vlak voor het einde van de wedstrijd keek was het nog 0-2, mooie choke. De verkoop van Satulo is nu een stuk logischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |