abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210352570
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]
En waaruit zou nu precies blijken dat Rusland NU (dus niet in de geschiedenis of specifieke incidenten) het HELE Oekraense volk zou willen uitmoorden? Dat was immers de claim en die is gewoon onjuist. En dan kan je dat draaien zoals je wilt, maar het lijkt er vooral op dat jijzelf niet goed genformeerd bent ofwel redeneert op basis van de onderbuik.
Hier is nog een linkje voor de andere mensen hier op Fok, maar niet voor jou, want jij geeft zelf 0 informatie en het is duidelijk dat jij hier met een verborgen agenda komt. Met je "ik stel alleen maar vragen".

Oproep tot genocide door russische politici
En dit is alweer meer dan een jaar oud.

Hier een tip voor je: sla eens een geschiedenisboek open, dan leer je nog eens wat.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:01:00 #227
115121 Arizona
Zeg maar Ariona
pi_210352577
Welkom president Zelensky *O*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:02:29 #228
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210352589
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In Rusland geven ze daar helaas niets om, die sturen zonder enig probleem talloze 18-jarigen naar het front en bombarderen burgers, dat was allang duidelijk. Maar mijn vraag was dan ook niet gericht aan Rusland maar aan een user hier op FOK!.
[..]
En waaruit zou nu precies blijken dat Rusland NU (dus niet in de geschiedenis of specifieke incidenten) het HELE Oekraense volk zou willen uitmoorden? Dat was immers de claim en die is gewoon onjuist. En dan kan je dat draaien zoals je wilt, maar het lijkt er vooral op dat jijzelf niet goed genformeerd bent ofwel redeneert op basis van de onderbuik.
Best wel oude kreten uit deze topic: meeste mensen associeren genocide met de bekende kampen waar je in de oven eindigd. En dan ook meteen dat minder dan dat geen genocide kan zijn.

Maar kinderen ontvoeren en hun taal en cultuur vernietigen zijn ook gewoon genocide.

En mbt burgerdoden op het krim eiland: who cares.

Het is een oorlogsmisdaad om je eigen volk naar bezet gebied te transplanteren. russen aldaar verdienen dus geen gram sympathie. Ze zijn gewoon een extensie van de bezetter. En da's los van dat burgerslachtoffers nu eenmaal gebeuren, is niet per definitie een oorlogsmisdaad ofzo.

Misschien moet je je eens concentreren op wat precies wat is, ipv dat in te vullen met gevoelsmatigheden.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:03:58 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210352608
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:00 schreef oheng het volgende:

[..]
Hier is nog een linkje voor de andere mensen hier op Fok, maar niet voor jou, want jij geeft zelf 0 informatie en het is duidelijk dat jij hier met een verborgen agenda komt. Met je "ik stel alleen maar vragen".

[url="Oproep tot genocide door russische politici"]https://khpg.org/en/1608810723[/url]
En dit is alweer meer dan een jaar oud.

Hier een tip voor je: sla eens een geschiedenisboek open, dan leer je nog eens wat.
Een verborgen agenda? ..

Het is niet meer dan logisch dat als iemand een claim maakt dat n land een ander land totaal probeert uit te roeien, er hier tenminste enige bewijzen van mogen worden geleverd. En die bewijzen zijn op dit moment simpelweg niet overtuigend. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Rusland zich schuldig maakt aan allerlei walgelijke schendingen van de mensenrechten, ook dat is allang duidelijk. Maar dat is iets anders dan een heel land van ruim 40 miljoen mensen even etnisch te willen zuiveren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:09:00 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210352669
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:01 schreef Arizona het volgende:
Welkom president Zelensky *O*
Hij is hier geland idd net
pi_210352700
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een verborgen agenda? ..

Het is niet meer dan logisch dat als iemand een claim maakt dat n land een ander land totaal probeert uit te roeien, er hier tenminste enige bewijzen van mogen worden geleverd. En die bewijzen zijn op dit moment simpelweg niet overtuigend. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Rusland zich schuldig maakt aan allerlei walgelijke schendingen van de mensenrechten, ook dat is allang duidelijk. Maar dat is iets anders dan een heel land van ruim 40 miljoen mensen even etnisch te willen zuiveren.
Nogmaals. Bucha, Izyum, hoe duid je dat dan? De martelkamers, de filtratiekampen, de standrechtelijke executies, het seksueel misbruik van kleine kinderen?
pi_210352732
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, een maanlander gemaakt van propjes aluminiumfolie.
Daar trapten ze in de jaren zestig al niet in, laat staan in 2023...

:+

[ afbeelding ]
Heb je de Amerikaanse maanlander wel eens gezien? De wanden van de Eagle waren net zo dik als die van een frisdrankblikje. Ik heb dat ding in Seattle in het luchtvaartmuseum zien hangen, nog niet misschien dat ik daar in zou kruipen. :P
pi_210352744
quote:
De Oekraense president Zelensky is geland in Eindhoven voor een tweede bezoek aan Nederland sinds het uitbreken van de oorlog met Rusland. Demissionair premier Rutte ontvangt hem rond het middaguur op de militaire vliegbasis in Eindhoven. Later geeft het staatshoofd van Oekrane een persconferentie.
https://nos.nl/artikel/24(...)bezoek-aan-nederland
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:13:11 #234
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210352748
twitter
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:14:15 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210352771
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
*O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210352788
President Zelensky geland in Eindhoven voor nieuw bezoek aan Nederland
https://nos.nl/l/2487298
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:16:14 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210352799
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:10 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nogmaals. Bucha, Izyum, hoe duid je dat dan? De martelkamers, de filtratiekampen, de standrechtelijke executies, het seksueel misbruik van kleine kinderen?
Walgelijke oorlogsmisdaden, maar geen bewijs een heel land te willen uitroeien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210352828
Rheinmetall will start maintaining tanks in Ukraine by the end of August
https://mil.in.ua/en/news(...)y-the-end-of-august/
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:19:26 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210352852
quote:
13s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dus ze moeten eerst een heel land uitroeien voor je het als bewijs ziet? Soortgelijke verhalen zie je in ALLE bezette gebieden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210352951
quote:
84s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dus ze moeten eerst een heel land uitroeien voor je het als bewijs ziet? Soortgelijke verhalen zie je in ALLE bezette gebieden.
Deporteren en uitroeien van de lokale bevolking en deze vervangen door omvolkers is al eeuwenlang een Russische koloniale strategie, dat is ook nu niet anders.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:26:52 #241
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210352954
quote:
maar geen bewijs een heel land te willen uitroeien.
Volgens wie is er geen bewijs?

Een of andere troll die graag de contrarian uithangt?

Lekker belangrijk.
pi_210352957
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:12 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Heb je de Amerikaanse maanlander wel eens gezien? De wanden van de Eagle waren net zo dik als die van een frisdrankblikje. Ik heb dat ding in Seattle in het luchtvaartmuseum zien hangen, nog niet misschien dat ik daar in zou kruipen. :P
Het was een knipoog naar de maanlanding ontkenners. Uiteraard is die folie niet de daadwerkelijke constructie van de maanlander, maar beschermende folie.

Overigens heeft volgens mij de laatste ontkenner Fok enige tijd geleden verlaten..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210352970
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Volgens wie is er geen bewijs?

Een of andere troll die graag de contrarian uithangt?

Lekker belangrijk.
Nou, als Poetin 1 Oekraener in leven laat, dan is dus bewezen dat hij niet heel Oekrane wilde uitroeien...

Of zoiets...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210353027
quote:

[..]
Er is meer dan genoeg bewijs dat Rusland de Oekraiense identiteit uit wil roeien. Dat je dat niet op landelijke schaal hebt zien gebeuren is logisch omdat ze er alleen in geslaagd is enkele oblasten te (willen) bezetten en Russificeren.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:41:12 #245
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210353119
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:18 schreef Aether het volgende:
Rheinmetall will start maintaining tanks in Ukraine by the end of August
https://mil.in.ua/en/news(...)y-the-end-of-august/
Dus zo snel kan het als het moet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210353131
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het is niet meer dan logisch dat als iemand een claim maakt dat n land een ander land totaal probeert uit te roeien, er hier tenminste enige bewijzen van mogen worden geleverd. En die bewijzen zijn op dit moment simpelweg niet overtuigend.
Niet overtuigend voor jou.

Maar jouw persoonlijke mening wat wel of niet een genocide is, is irrelevant, en zker voor mij. Dus ga maar een ander lastigvallen, Howard.
pi_210353145
Goed initiatief

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210353229
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:42 schreef Slayage het volgende:
Goed initiatief

[ twitter ]
idioot dat deze bedrijven dit niet uit eigen keuze doen, maar nog erger dat ze blijkbaar tussen de mazen door kunnen handelen. waarom valt het door de overheid/europa niet gewoon volledig te verbieden dat europese bedrijven zich bezighouden in rusland :{
hardcoholic
pi_210353264
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dus zo snel kan het als het moet.
Of dat lijkt zo als je niet alles van te voren aan de grote klok hangt.

Dit werd maanden geleden al aangekondigd.
pi_210353276
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:42 schreef Slayage het volgende:
Goed initiatief

[ twitter ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')