Zeg dat wel ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:24 schreef pullup het volgende:
Ik ga zo even goed lekker fris douchen zeg na de lunch
Kleffe boel in Utrecht
Hier terug in Amsterdam niet veel beterquote:
Wat is daar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga maar lekker NPO 1 kijken dan
Geen Fatima nee,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:30 schreef pullup het volgende:
Er zitten niet meer van die echte aandacht trekkertjes meer tussen die hockeymeisjes @:marcb1974 ?
Geen Naomi's of die pokeraarster
Ik ken deze meisjes niet
Die ene heeft wel een heel raar masker opquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen Fatima nee,
Ellen Hoog doet de interviews na afloop,
Xan is zeker ook leuk om naar te kijken. En waanzinnig goed, misschien wel de beste ter wereld op het moment.
Oh ja Ellenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen Fatima nee,
Ellen Hoog doet de interviews na afloop,
Xan is zeker ook leuk om naar te kijken. En waanzinnig goed, misschien wel de beste ter wereld op het moment.
Ja, weet niet waarom dat masker is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ene heeft wel een heel raar masker op
FOEIquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja EllenNou wachten we even Xan is een Nederlandse?
Ik ben er echt helemaal uit merk ikSorry
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, weet niet waarom dat masker is.
Is normaal ook wel leuk zonder masker
Aha Xan de Waard dus, zal er wel eens op lettenquote:
Weet je trouwens dat de nieuwe hoofdscout van Ajax wel heel erg goed is in scouten?quote:
Wie is dat dan en waaruit blijkt dat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat de nieuwe hoofdscout van Ajax wel heel erg goed is in scouten?
Zijn vrouw/vriendin is Ellen Hoogquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie is dat dan en waaruit blijkt dat?
Wat ook echt zomaar had gekund, dus snappen doe ik het wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:54 schreef pullup het volgende:
De coach vind het eigenlijk bagger zo te horen. Die had er eigenlijk 7 of 8 in gewild
Ja die kwam niet heel lekker overquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ook echt zomaar had gekund, dus snappen doe ik het wel.
Ondanks dat die koots een enorme kwal is
Kijk je nog? Nu interview met Xanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die kwam niet heel lekker over
Ja heb het gezien net als dat balletje gehakt van netquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk je nog? Nu interview met Xan
Die mannenkoots is zeker oke ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heb het gezien net als dat balletje gehakt van net![]()
Die mannencoach was dan weer wel ok
Die prutsers staan wel voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:31 schreef pullup het volgende:
Oh zo te horen zijn die Fransen prutsers
* pullup zet het maar uit
quote:
Je editquote:
3-0 voor NL ondertussen.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3-0 voor NL ondertussen.
Dat balletje gehakt van net heeft ook al gescoord
Hij maakt net zijn tweedequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]Jammer, die had ik nog wel even willen zien zweten ervoor
quote:
Dat ze daar in passen en ook nog lekker in zittenquote:
Kende hem niet en ook nog nooit daar in de kroeg geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
Oh dit was wel een toffe gozer![]()
https://www.at5.nl/artike(...)co-hij-was-het-plein
Op dat terras af en toequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kende hem niet en ook nog nooit daar in de kroeg geweest
Ja, het is geen superplein maar dat geeft weer het voordeel dat de toeristen er niet zitten en er lopen er ook veel door het park inquote:
quote:
Ja voor de einduitslag zal het ook niet veel hebben uitgemaaktquote:
Laros las ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks in 3 onze Nederlandse Europese U23 kampioen
Roep de ONZ ploeg erbijquote:
quote:
Mwahquote:
En dat is?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]Die waren vanmiddag, nu echte sport
Atletiekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |