abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 18 augustus 2023 @ 23:40:20 #1
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210336010
In dit topic kunnen allerlei meningen worden gedeeld, maar onthoud dat er in dit topic geen 'onderling oorlogvoeren' wordt toegestaan. Respecteer een andere mening.

Let's go!

Situatie 24 januari 2023

b626802ef920b6764964edc2b702df2d51f49ce1.jpg?1674580973

Actuele interactieve kaart van Oekraïne - Institute of War Studies

Actuele oorlogs map.
Deze map is samengesteld uit zowel Russische als Oekraïnse bronnen.

https://deepstatemap.live/en#8/49.424/37.776
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 18 augustus 2023 @ 23:40:35 #2
pi_210336012
Suggesties voor een leuke tt zijn welkom
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210336032
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Suggesties voor een leuke tt zijn welkom
Russia VS Oekraine the madness continues.
Lach met een schone bips
pi_210336053
https://en.wikipedia.org/wiki/1999_Russian_apartment_bombings

Leuke start voor al die neppe vredesduiven hier. Al in 1999 vermoorde Poetin honderden Russen om 80.000 Tsjetsjeense burgers te kunnen vermoorden in een hernieuwde oorlog. Dit is een van de tientallen Russische conflicten sinds de val van de muur.

Russische oorlogen stoppen pas als iemand die gekken stopt. En Oekraïne is het enige land dat dat kan zonder kernwapen conflict.
pi_210336094
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Niemand is euforisch over de f16's. Die dingen gaan an sich niet de strijd beslechten.
Uiteindelijk beslecht niets de strijd.
Zal duren tot er niemand meer is om het te bedienen.
quote:
Eigenlijk is alleen de himars in dat lijstje een gamechanger geweest, maar dat betekent niet dat de rest geen nut heeft (gehad). Uiteindelijk zul je kapot materieel moeten vervangen en zoals sp3c al zegt droogt de Sovjet/rus voorraad op.
De rus voorraad droogt op?
Gaat het nou eindelijk es waar zijn? Of blijven we onszelf sussen terwijl we zelf door onze munitie heen raken.
Maar hey in de VS stromen de wapen contracten binnen. Kassa kassa voor decennia verzekerd
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210336128
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:46 schreef Glazenmaker het volgende:

Leuke start voor al die neppe vredesduiven hier. Al in 1999 vermoorde Poetin honderden Russen om 80.000 Tsjetsjeense burgers te kunnen vermoorden in een hernieuwde oorlog. Dit is een van de tientallen Russische conflicten sinds de val van de muur.

Russische oorlogen stoppen pas als iemand die gekken stopt. En Oekraïne is het enige land dat dat kan zonder kernwapen conflict.
En denk je dan niet met al zijn plannen hij de beste wapens die Rusland heeft nog even voor zichzelf houdt? Het is voor hem makkelijk een stel boerenjongens een gevecht in te sturen met oud materiaal/hooivorken. Die paar doden doen die gek niks. Ik denk serieus dat als het er echt op aan komt Rusland veel beter bevoorraad is dan wij hier in het westen, hij heeft al 20 jaar alles kunnen voorbereiden. Oekraine is misschien een misser omdat hij dacht 'doen we wel ff'. En het enige wat hij verliest zijn kinderen van mensen die hij niet kent.
Lach met een schone bips
pi_210336131
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:46 schreef Glazenmaker het volgende:

Neppe vredesduiven :?
Liever voortvechten hé .. kill em all
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210336133
Amerika heeft Rusland deze oorlog laten starten zodat Amerika kan profiteren van nieuwe wapencontracten. Juist. :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
pi_210336143
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:53 schreef Glazenmaker het volgende:
Amerika heeft Rusland deze oorlog laten starten zodat Amerika kan profiteren van nieuwe wapencontracten. Juist. :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Waar lees je dit?
Lach met een schone bips
pi_210336148
Putin gaat heel Europa veroveren. :O :O :O :O :O
pi_210336161
Ik neem die nep vredesduiven opmerking terug. Duiven hebben een lange termijn geheugen en kunnen maanden later nog de weg terugvinden. De neppe vredesduiven vergeten ieder topic weer dat de meeste posters helemaal geen oorlog willen en graag zien dat Rusland vandaag nog terug naar de eigen grens gaat zodat de oorlog voorbij is.
pi_210336162
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:56 schreef UncleScorp het volgende:
Putin gaat heel Europa veroveren. :O :O :O :O :O
Nazdrovje B:)B

Geen idee of ik het goed zeg :@
Lach met een schone bips
pi_210336175
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik neem die nep vredesduiven opmerking terug. Duiven hebben een lange termijn geheugen en kunnen maanden later nog de weg terugvinden. De neppe vredesduiven vergeten ieder topic weer dat de meeste posters helemaal geen oorlog willen en graag zien dat Rusland vandaag nog terug naar de eigen grens gaat zodat de oorlog voorbij is.
Dus je punt is? Ik geloof dat ik niemand hier een oorlog heb zien propaganderen... Of misschien ben ik blind.
Lach met een schone bips
  Forum Admin zaterdag 19 augustus 2023 @ 00:02:20 #14
pi_210336196
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Uiteindelijk beslecht niets de strijd.
Zal duren tot er niemand meer is om het te bedienen.
[..]
De rus voorraad droogt op?
Gaat het nou eindelijk es waar zijn? Of blijven we onszelf sussen terwijl we zelf door onze munitie heen raken.
Maar hey in de VS stromen de wapen contracten binnen. Kassa kassa voor decennia verzekerd
Nee de voorraad Russische wapens en systemen drogen op voor Oekraïne, die gaan natuurlijk geen nieuwe kunnen kopen. Zeker ammunitie is een probleem.
pi_210336206
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En denk je dan niet met al zijn plannen hij de beste wapens die Rusland heeft nog even voor zichzelf houdt? Het is voor hem makkelijk een stel boerenjongens een gevecht in te sturen met oud materiaal/hooivorken. Die paar doden doen die gek niks. Ik denk serieus dat als het er echt op aan komt Rusland veel beter bevoorraad is dan wij hier in het westen, hij heeft al 20 jaar alles kunnen voorbereiden. Oekraine is misschien een misser omdat hij dacht 'doen we wel ff'. En het enige wat hij verliest zijn kinderen van mensen die hij niet kent.
Welke beste wapens? Die 10 rijdende T14 tanks die ze hebben? De super stealth vliegtuigen die ze hebben? Zelfs Nederland heeft meer van die straaljagers dan Rusland. De slecht bewaakte noeks waarvan het nog maar de vraag is hoeveel er nog vliegen? Al in maand 3 waren de nucleaire soldaten in de strijd gegooid als infanterie. We weten dat, omdat er tientallen lijken op een filmpje waren met hun insigne.
pi_210336212
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Neppe vredesduiven :?
Liever voortvechten hé .. kill em all
Jij bent een neppe vredesduif. Het gaat jou totaal niet om vrede. Het gaat er jou alleen om dat VS/Nato/Oekraïne een nederlaag te verduren krijgt.
Цой жив
pi_210336221
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus je punt is? Ik geloof dat ik niemand hier een oorlog heb zien propaganderen... Of misschien ben ik blind.
Het algemeen sentiment is vernietiging/ondergang van Rusland, niet beseffend dat dat dan ook voor ons geldt.
Ach ja so be it
pi_210336225
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat een zekere oom een loopje met de waarheid neemt.
pi_210336233
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 00:04 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Jij bent een neppe vredesduif. Het gaat jou totaal niet om vrede. Het gaat er jou alleen om dat VS/Nato/Oekraïne een nederlaag te verduren krijgt.
En jij zie post onder jouw post :7
pi_210336244
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 00:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het algemeen sentiment is vernietiging/ondergang van Rusland, niet beseffend dat dat dan ook voor ons geldt.
Ach ja so be it
Het sentiment is dat de Russische agressie niet beloond mag worden.
Цой жив
pi_210336257
Persoonlijk ben ik blij dat nazi Duitsland de oorlog heeft verloren. Ik geloof zelfs dat ze er zelf beter uit zijn gekomen. Voor de buurlanden was het bestaan van een militair actief Duitsland juist het einde. De nederlaag heeft het Duitse volk en ons niet vernietigd, maar juist ongekende welvaart gebracht.

Ik begrijp dat sommige mensen daar een andere mening over hebben hier.
pi_210336260
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 00:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Welke beste wapens? Die 10 rijdende T14 tanks die ze hebben? De super stealth vliegtuigen die ze hebben? Zelfs Nederland heeft meer van die straaljagers dan Rusland. De slecht bewaakte noeks waarvan het nog maar de vraag is hoeveel er nog vliegen? Al in maand 3 waren de nucleaire soldaten in de strijd gegooid als infanterie. We weten dat, omdat er tientallen lijken op een filmpje waren met hun insigne.
Heel eerlijk, en ik hoop van met heel mijn hart dat jij gelijk hebt. Maar ben serieus bang dat Putin dacht dat Oekraine een easy target was.. En hij echt veel meer militair high end shit achter de hand houdt.

Nogmaals, hoop het echt.
Lach met een schone bips
pi_210336270
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 00:07 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Het sentiment is dat de Russische agressie niet beloond mag worden.
Ah ja vooral de russische agressie.
Anderen mogen doen wat ze willen :X
pi_210336292
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 00:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Persoonlijk ben ik blij dat nazi Duitsland de oorlog heeft verloren. Ik geloof zelfs dat ze er zelf beter uit zijn gekomen. Voor de buurlanden was het bestaan van een militair actief Duitsland juist het einde. De nederlaag heeft het Duitse volk en ons niet vernietigd, maar juist ongekende welvaart gebracht.

Ik begrijp dat sommige mensen daar een andere mening over hebben hier.
jij weet niet wat de geallieerden de duitsers aangedaan hebbn eind van de oorlog
pi_210336293
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 00:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ah ja vooral de russische agressie.
Anderen mogen doen wat ze willen :X
Nee hoor. Maar als je bij deze oorlog je ogen sluit voor de Russische agressie, zoals jij doet, ben je echt krankzinnig gestoord.
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')