0-0quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:32 schreef klaasweetalles het volgende:
SCHAAM JE KAPOET
je speelt gvd tegen een krantenwijk club
Daarom strijd om plek 3 is nu realistisch, kampioenschap moet je niet eens over nadenken, dit team is in opbouw dus waarom die druk opleggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:20 schreef alpeko het volgende:
Met deze selectie moet je blij zijn als je 5e wordt. Komt nog wel wat bij maar alle aankopen zijn of een gok of gewoon niveautje subtop.
Heb je nog meer leuke posts in gedachten of was dit het?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd van het onoverwinnelijke Ajax is wel voorbij hè?
1 september de balans opmaken welke selecties er dan zijn, dan kan je voorzichtig iets vooespellen denk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom strijd om plek 3 is nu realistisch, kampioenschap moet je niet eens over nadenken, dit team is in opbouw dus waarom die druk opleggen.
Ik trek gewoon mijn conclusies.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke posts in gedachten of was dit het?
Nee je bent gewoon een debiel, ga lekker buiten spelen ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik trek gewoon mijn conclusies.
Dit ja. Eigen vermogen van 200 miljoen, las ik? Geef er 60 uit en je maakt een dikke kans het kampioenschap te kopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:35 schreef Malavita het volgende:
[..]
1 september de balans opmaken welke selecties er dan zijn, dan kan je voorzichtig iets vooespellen denk.
Oh, je bedoelt dat je gefrustreerd bent dat Ajax niet levert. Ik snap hem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon een debiel, ga lekker buiten spelen ofzo
Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien scoren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit ja. Eigen vermogen van 200 miljoen, las ik? Geef er 60 uit en je maakt een dikke kans het kampioenschap te kopen.
Als ze volgend jaar CL mislopen gaan ze faillietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd van het onoverwinnelijke Ajax is wel voorbij hè?
Gezien de salarishuishouding is er geen tijd voor "opbouw". Ajax moet Champions League halen dit jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom strijd om plek 3 is nu realistisch, kampioenschap moet je niet eens over nadenken, dit team is in opbouw dus waarom die druk opleggen.
Ik ben dit jaar ineens ook supporter van Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar CL mislopen gaan ze failliet
Verstandig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar ineens ook supporter van Feyenoord.
Doe eens aardig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon een debiel, ga lekker buiten spelen ofzo
Ahahahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar ineens ook supporter van Feyenoord.
Dit krijgt geen like.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien scoren.
Vorig jaar werd er meer dan 100 miljoen uitgegeven en toen werd Ajax 3e. Zit niet echt een kern van waarheid in je stelling dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit ja. Eigen vermogen van 200 miljoen, las ik? Geef er 60 uit en je maakt een dikke kans het kampioenschap te kopen.
Dat was toen. Dit jaar is alles anders.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er meer dan 100 miljoen uitgegeven en toen werd Ajax 3e. Zit niet echt een kern van waarheid in je stelling dan.
Incorrect. Je stelde een vraag. Daarnaast is Ajax nooit onoverwinnelijk geweest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik trek gewoon mijn conclusies.
Nog niet zo lang geleden dacht ik dat Ajax gewoon elk jaar kampioen zou gaan worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Incorrect. Je stelde een vraag. Daarnaast is Ajax nooit onoverwinnelijk geweest.
Ik heb begrepen dat Ajax dit seizoen een soort superscout als technisch directeur heeft die dingen ziet die men in de rest van de wereld niet zietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er meer dan 100 miljoen uitgegeven en toen werd Ajax 3e. Zit niet echt een kern van waarheid in je stelling dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |