Da fuck.quote:
Ja mooie tijd he, het koffiezetapparaat had al versleten kunnen zijn en de kat had niet meer gedacht dat je me op aan het eten was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof h![]()
Mijn eerste coronajaar zo doorgebracht#uitgaan
Miauw!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof h![]()
Mijn eerste coronajaar zo doorgebracht#uitgaan
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooie tijd he, het koffiezetapparaat had al versleten kunnen zijn en de kat had niet meer gedacht dat je me op aan het eten was.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, goed en met jou? Lang niet gezien!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:13 schreef UitStraling het volgende:
Mooi.
Punk, pompeus, vissenogen maar dan mooi, quintessentially British en een viooltje.
Wel met deze zangeres en plantquote:
quote:
Hier was ik al 54 minuten naar op zoekquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:19 schreef -Miauw- het volgende:
(zwaait vlaggetje precies op de maat
)
altijd alquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben zoooo bang dat ik daar nu ook tussen pas
Als ik had geweten dat het drie? jaar geleden was had ik van die kleffe gebakken Limburgse pastei gekocht en van die weke witte broodjes, en een biertje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:25 schreef -Miauw- het volgende:
Moet ook denken aan Mo_Muffin die het erg leuk vond dat ik deze kende
Nou, ik weet bijna zeker dat die eens per maand chagrijnig was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:28 schreef -Miauw- het volgende:
Tot drie jaar geleden dacht ik dat een vrouw dit zong![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat het drie? jaar geleden was had ik van die kleffe gebakken Limburgse pastei gekocht en van die weke witte broodjes, en een biertje.
Mooiequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:32 schreef UitStraling het volgende:
Deze stoorde ook wel in mijn hoofd wat man/vrouw betreft maar eigenlijk maakt 't niet uit.
Ik kreeg ook nog wel een laatste lieve mail van hem, niet op jouw manier maar toch ook wel een beetje, iets met de strekking van "Ga nou eens leven zoals je wil, wees eens wat meer mij"quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog wel een laatste lieve mail van hem, niet op jouw manier maar toch ook wel een beetje, iets met de strekking van "Ga nou eens leven zoals je wil, wees eens wat meer mij"
Dit had ik kunnen wetenquote:
Een ding staat me bij; "Oooh God is het weer zover" als ik deze luisterde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit had ik kunnen weten![]()
Vroeg me net nog af in welke video je al die dansende mensen zag
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ding staat me bij; "Oooh God is het weer zover" als ik deze luisterde.
Kan dat nooit meer loskoppelen van die opmerking
Duurde even voor ik begreep dat dit waar is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:47 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn mannen simpel eigenlijk als je de juiste toets aanslaat.
Bij deze wil ik me verontschuldigen voor elke man die ooit geleefd heeft.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Duurde even voor ik begreep dat dit waar is.
Breekt het hem niet af?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja moet je echt even zienMooi verteld!
Netflix.
Nee, juist niet!quote:
Hier wordt ook over verteld. Ze waren ladderzat op een gegeven momentquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 02:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier wordt ook over verteld. Ze waren ladderzat op een gegeven moment
Ga kijken!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 02:05 schreef UitStraling het volgende:
Snap totaal niet dat niemand zag dat Sjors van de andere kant was maar dat is juist het mooie van die tijd.
quote:
Mijn godquote:
Een favorietquote:
Slainthe!quote:
Snap 'em.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 02:49 schreef -Miauw- het volgende:
Kan liefde zijn maar ook een dreigement!
Slaap lekker
De tering wat mooi.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 02:49 schreef -Miauw- het volgende:
Kan liefde zijn maar ook een dreigement!
Slaap lekker
Had ook een whitney throwback deze week. Maar meer uptempo nummers.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Had ook een whitney throwback deze week. Maar meer uptempo nummers.
Destijds toch echt de allermooiste vrouw te land ter zee en in de lucht, onnieddanquote:
Deze man weet!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Destijds toch echt de allermooiste vrouw te land ter zee en in de lucht, onnieddan
Ook late at night?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:50 schreef asco het volgende:
Hier kun je me ten alle tijden wakker voor maken.
quote:
Love it!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:27 schreef asco het volgende:
[..]
In mijn hoofd eeuwig met elkaar verbonden.
terug?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:50 schreef cosmosis het volgende:
Bohh de zomer is terug, kleertjes uit en bumpsen op de dansvloer!
Ken je deze nieuwe al?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:26 schreef cosmosis het volgende:
Als ik een boek zou lezen zou dat met een country stem in mn hoofd zijn zo lekker!
Nee! Zo even luisteren Farmers market altijd het centrale punt van nieuwe inspiraties!quote:
Altijd weer zo'n zin om met een oud barrel door het midden van de VS te cruisen als ik dit hoorquote:
jaaaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Altijd weer zo'n zin om met een oud barrel door het midden van de VS te cruisen als ik dit hoor
zou wat zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Altijd weer zo'n zin om met een oud barrel door het midden van de VS te cruisen als ik dit hoor
Zo lekker he, de hele wereld heeft Kate Bush opnieuw omarmd en zo terecht!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
Altijd weer lekker luisteren deze, dat intro.![]()
jwz \m/quote:
een wattes?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:52 schreef cosmosis het volgende:
Nog steeds in de planning om zo'n bounce kruk te kopen, hoe vet is dat om de hele dag op te bouncen!
Prince is beterquote:
Ja laten we 40 jaar aan generatiekloof maar even niet met elkaar gaan vergelijken.quote:
Inderdaad maar zo heerlijk dat ze zo veel later nog zo herkenbaar zijn idd zo'n lekker nostalgisch nummer!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels wel een beetje veranderd.
Mooi nummer.
Bij Churches? Binnenkort bestaan ze 10 jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Als ze ooit in Nederland optreden, zijn jullie allemaal uitgenodigd!
Wie? En komt ze naar NL?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij Churches? Binnenkort bestaan ze 10 jaar.
Als er iets op mn begravenis zou mogen optreden.....quote:
Hopelijk pas over ruim 70 jaar dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als er iets op mn begravenis zou mogen optreden.....
Uiteraard het eeuwige leven en alles maak daar 700 jaar van, als CHVRCHES in de tussentijd Nederland aan doet weet je me te vinden!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk pas over ruim 70 jaar dan.
Je hebt heel toevallig naar mijn aanbevelingen geluisterd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:21 schreef cosmosis het volgende:
Zeker na de dijenkletsers die heir gepost worden en eenieder op standje 100 luistert!
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:28 schreef cosmosis het volgende:
Boh het is tijd voor een vakantie aan de Franse kust, als jullie me missen ben ik de Biskajaanse golven aan het bedwingen, of een zeemansgraf aan het graven, yolo!
Slaap zacht schatjes, droom vroom, handjes boven de dekens...
Welterustenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:28 schreef cosmosis het volgende:
Boh het is tijd voor een vakantie aan de Franse kust, als jullie me missen ben ik de Biskajaanse golven aan het bedwingen, of een zeemansgraf aan het graven, yolo!
Slaap zacht schatjes, droom vroom, handjes boven de dekens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |