Als er iets op mn begravenis zou mogen optreden.....quote:
Hopelijk pas over ruim 70 jaar dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als er iets op mn begravenis zou mogen optreden.....
Uiteraard het eeuwige leven en alles maak daar 700 jaar van, als CHVRCHES in de tussentijd Nederland aan doet weet je me te vinden!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk pas over ruim 70 jaar dan.
Je hebt heel toevallig naar mijn aanbevelingen geluisterd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:21 schreef cosmosis het volgende:
Zeker na de dijenkletsers die heir gepost worden en eenieder op standje 100 luistert!
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:28 schreef cosmosis het volgende:
Boh het is tijd voor een vakantie aan de Franse kust, als jullie me missen ben ik de Biskajaanse golven aan het bedwingen, of een zeemansgraf aan het graven, yolo!
Slaap zacht schatjes, droom vroom, handjes boven de dekens...
Welterustenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:28 schreef cosmosis het volgende:
Boh het is tijd voor een vakantie aan de Franse kust, als jullie me missen ben ik de Biskajaanse golven aan het bedwingen, of een zeemansgraf aan het graven, yolo!
Slaap zacht schatjes, droom vroom, handjes boven de dekens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |