Da fuck.quote:
Ja mooie tijd he, het koffiezetapparaat had al versleten kunnen zijn en de kat had niet meer gedacht dat je me op aan het eten was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof hè![]()
Mijn eerste coronajaar zo doorgebracht#uitgaan
Miauw!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof hè![]()
Mijn eerste coronajaar zo doorgebracht#uitgaan
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooie tijd he, het koffiezetapparaat had al versleten kunnen zijn en de kat had niet meer gedacht dat je me op aan het eten was.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, goed en met jou? Lang niet gezien!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:13 schreef UitStraling het volgende:
Mooi.
Punk, pompeus, vissenogen maar dan mooi, quintessentially British en een viooltje.
Wel met deze zangeres en plantquote:
quote:
Hier was ik al 54 minuten naar op zoekquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:19 schreef -Miauw- het volgende:
(zwaait vlaggetje precies op de maat
)
altijd alquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben zoooo bang dat ik daar nu ook tussen pas
Als ik had geweten dat het drie? jaar geleden was had ik van die kleffe gebakken Limburgse pastei gekocht en van die weke witte broodjes, en een biertje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:25 schreef -Miauw- het volgende:
Moet ook denken aan Mo_Muffin die het erg leuk vond dat ik deze kende
Nou, ik weet bijna zeker dat die eens per maand chagrijnig was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:28 schreef -Miauw- het volgende:
Tot drie jaar geleden dacht ik dat een vrouw dit zong![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat het drie? jaar geleden was had ik van die kleffe gebakken Limburgse pastei gekocht en van die weke witte broodjes, en een biertje.
Mooiequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:32 schreef UitStraling het volgende:
Deze stoorde ook wel in mijn hoofd wat man/vrouw betreft maar eigenlijk maakt 't niet uit.
Ik kreeg ook nog wel een laatste lieve mail van hem, niet op jouw manier maar toch ook wel een beetje, iets met de strekking van "Ga nou eens leven zoals je wil, wees eens wat meer mij"quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog wel een laatste lieve mail van hem, niet op jouw manier maar toch ook wel een beetje, iets met de strekking van "Ga nou eens leven zoals je wil, wees eens wat meer mij"
Dit had ik kunnen wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |