En acht punten op rij, ff het publiek als laadpaal gebruikt zoals altijdquote:Op donderdag 2 november 2023 22:16 schreef chufi het volgende:
4-4 Tallon breakt terug en Djoko wordt mad tegen het publiek
Dit soort trucjes doet hij toch altijd wel slim hoor. Ergens kan Griek wel blij zijn dat Novak dit nodig had om van hem te winnen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Fysio voor niks roepen, alle trucs komen uit de kast.
quote:Daniil Medvedev heeft ontkend dat hij woensdagmiddag zijn middelvinger heeft opgestoken naar het Franse publiek in Parijs. De nummer 3 van de wereld werd in zijn wedstrijd tegen de Bulgaar Grigor Dimitrov uitgefloten en was daar zichtbaar niet blij mee.
“Ik heb het niet gedaan, ik keek alleen naar mijn nagels”, zei Medvedev over het gebaar dat hij maakte toen hij het veld verliet. “Het is niets anders dan dat. Waarom zou ik zoiets doen naar het geweldige publiek in Parijs? Al heb ik veel Franse vrienden en het lijkt erop dat zij dit niet zo’n heel leuk toernooi vinden. Misschien is daar een reden voor. Ik speelde er in ieder geval beter zonder publiek.”
Placenta in de blender en weer doorquote:Op donderdag 2 november 2023 20:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
Djokovic gooit er een MTO tegenaan, ik gok dat hij kampt met choleratyfus
Leuk, maar het was die andere Nederlander.quote:Op vrijdag 3 november 2023 03:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Placenta in de blender en weer door
Botichoke
Slim is niet echt het goede woord, elke tennisser kent deze truc. Het is meer lef hebben om het daadwerkelijk uit te voeren.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit soort trucjes doet hij toch altijd wel slim hoor. Ergens kan Griek wel blij zijn dat Novak dit nodig had om van hem te winnen.
Absoluut, en terecht, Djokovic verliest ongeveer vijf keer zo vaak een wedstrijd bijna als helemaalquote:Maar er zit wel een groot verschil in of je kan vertellen dat je ooit op een Masters toernooi van nummer 1 Djokovic hebt gewonnen, of dat je zegt dat je hem bijna kon verslaan maar net tekort kwam. Wereld van verschil..
Ik wou er niet over beginnen ...quote:Op maandag 6 november 2023 22:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Van *5-2 naar 5-7 in de tiebreak van de derde set lol
Weer zo'n onnodige nederlaag. Vind wel dat ie minder negatief op de baan staat trouwens, geen idee wat daar is gebeurd in het hoofd zo zonder coach.quote:Op maandag 6 november 2023 22:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Van *5-2 naar 5-7 in de tiebreak van de derde set lol
In theorie kan hij nog YE#1 worden. Ongelofelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 10 november 2023 07:37 schreef Norrage het volgende:
Leuke groepenben benieuwd of Alcaraz überhaupt gaat spelen.
Had Djokovic zijnde liever Tsitsipas gehad dan Hurckacz denk ik, ondanks de H2H van 6-0.quote:Op woensdag 15 november 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
Tsitsipas geeft op na 2-1 achter .. Sinner wint van Djokovic in 3 sets in de TB met 7-2
Tsitsi wordt zo te zien vervangen door Hurckacz
Hij wint van een geblesseerde Tsitsipas en ook van een fitte Hurckacz.quote:Op woensdag 15 november 2023 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had Djokovic zijnde liever Tsitsipas gehad dan Hurckacz denk ik, ondanks de H2H van 6-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |