abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210438115
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:12 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen:
[..]

80 uur taakstraf :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210438121
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:12 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Nou, als je reactie op het plaatje was geweest van : "Hier ben ik het niet mee eens," dan had deze discussie heel anders gelopen, maar nee, je gaat gelijk weer in de aanval.
Ik vond je posting erg overdreven.
Daarom vroeg ik of je wel kunt slapen.

Ik ben niet verplicht om afstand te nemen van een actie die gedaan wordt door iemand die ik niet ken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210438143
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als die sportvrouw de enige met zo'n bandje zou zijn en andere users vanwege dat ene bandje problemen met de
Pride zouden hebben, dan had je een punt.

Maar dat is natuurlijk niet zo. De Pride is volkomen verweven met andere (extreem) linkse groepen zoals KOZP en BLM. En als je daar moeite mee hebt dan kan ik dat begrijpen. Ik zeg niet dat dat bij mij ook zo, maar het is wel een beetje krom natuurlijk dat de Pride zich met zulke figuren en zulke demonstraties in laat.
Ook al is dit vastgelegd door de sportbonden en voortaan elke sporter dit verplicht moet dragen, dan nog heeft dat niets met mij te maken.
pi_210438166
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Notabene de organisator van de Amsterdam Pride is dezelfde als de organisator van Black Lives Matters en
Kick Out Zwarte Piet
Is dat zo?

Besef me dat nu de pepernoten weer in de winkels liggen, we de traditionele ZP discussies weer gaan beginnen binnenkort ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210438175
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 22:11 schreef ReplaR het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pride armband met black power logo, is dit de volgende stap? :r
Hoe heet deze vrouw?
-Rabia Al-Basri
pi_210438184
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vond je posting erg overdreven.
Daarom vroeg ik of je wel kunt slapen.

Ik ben niet verplicht om afstand te nemen van een actie die gedaan wordt door iemand die ik niet ken.
Natuurlijk moet je dat niet.

Maar reageer dan gewoon simpelweg niet ipv in de aanval te gaan.
pi_210438189
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:04 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Nee, het is een zieke sekte/cult en als jij mensen moet beschermen daaruit reken ik je tot diezelfde groep en wordt het jullie idd.
Wie bescherm ik dan?

Ik vind je reactie over de top.
pi_210438205
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:25 schreef Slayage het volgende:

[..]
Is dat zo?

Besef me dat nu de pepernoten weer in de winkels liggen, we de traditionele ZP discussies weer gaan beginnen binnenkort ;(
Die is wel erg laat dit jaar.
Normaal begint die voor de zomer al
pi_210438216
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:25 schreef Slayage het volgende:

[..]
Is dat zo?

Tja, in de zomer houd mevrouw Pieter zich bezig met de Amsterdam Pride, het gehele jaar door met Black Lives Matter activiteiten en aan het einde van het jaar met demonstraties tegen Zwarte Piet.

Zo krijgt ze haar subsidiepotjes wel gevuld en onderlinge belangen verdeeld.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210438223
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:26 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hoe heet deze vrouw?
Naomie Pieter
pi_210438246
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Naomie Pieter
Oh ze is ook transracial? :P
pi_210438248
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook al is dit vastgelegd door de sportbonden en voortaan elke sporter dit verplicht moet dragen, dan nog heeft dat niets met mij te maken.
Dat moet jij allemaal zelf weten joh. Maar als je gaat doen alsof de Pride niets met allerlei andere (extreem) linkse clubjes te maken heeft dan kom je nogal dom / ongeïnformeerd over.
pi_210438258
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:31 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Oh ze is ook transracial? :P
Zo ziet ze er wel uit, maar daar weet ik het fijne niet van.
pi_210438317
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Naomie Pieter
Die vrouw op de foto is toch echt blank :P
-Rabia Al-Basri
pi_210438332
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:26 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hoe heet deze vrouw?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maartje_Paumen
pi_210438385
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:38 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die vrouw op de foto is toch echt blank :P
Dit is de voorzitster van Queer Pride, oprichter van KOZP, BLM, oud politicus van Bij1 en nog een aantal van dergelijke clubjes: Naomie Pieter:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klikken op eigen risico.
pi_210438502
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat moet jij allemaal zelf weten joh. Maar als je gaat doen alsof de Pride niets met allerlei andere (extreem) linkse clubjes te maken heeft dan kom je nogal dom / ongeïnformeerd over.
Hey gaat hier om de ophef over een armband.

Ik vind die ophef overdreven, meer niet.
pi_210438612
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hey gaat hier om de ophef over een armband.

Ik vind die ophef overdreven, meer niet.
BLM ligt gevoelig bij sommigen :P
-Rabia Al-Basri
pi_210438775
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 00:11 schreef Slayage het volgende:

[..]
BLM ligt gevoelig bij sommigen :P
Blijkbaar.
En ook extreem gevoelig.
BLM zit overigens in de progress vlag verwerkt, dus ook zonder die vuist maakt ze zich daar sterk voor.

Overigens vind ik dat sport neutraal hoort te zijn, en dit soort banden dus niet dragen bij wedstrijden..
  zondag 27 augustus 2023 @ 02:23:25 #95
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210439155
quote:
Nee, die is allang gestopt. Dit is Xan de Waard.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210439219
quote:
Dat is Paumen niet op die foto waarop jij reageert.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210518275
"women are not skin suites" _O_

Deze filosofie professor, die zich identificeert als, gender non-conforming lesbian , was kennelijk het slachtoffer van een haat campagne van trans activisten waardoor ze uiteindelijk haar uni baan op moest zeggen.

https://www.rnz.co.nz/nat(...)-toxic-gender-debate

Goede interview waarin ze haar standpunt beargumenteerd

-Rabia Al-Basri
pi_210518571
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef Slayage het volgende:
"women are not skin suites" _O_

Deze filosofie professor, die zich identificeert als, gender non-conforming lesbian , was kennelijk het slachtoffer van een haat campagne van trans activisten waardoor ze uiteindelijk haar uni baan op moest zeggen.

https://www.rnz.co.nz/nat(...)-toxic-gender-debate

Goede interview waarin ze haar standpunt beargumenteerd

Tja, veel heeft ze niet aan je steun, want jij vindt vervolgens dat ze geen gezin mag stichten met haar vriendin.
pi_210523312

Muslims in Canada plan “Million Person March” to protest LGBT ideology in schools

Canadian Muslims are planning a “Million Person March” in Ottawa to protest against the push for LGBT ideology in schools. The protest, organized by Muslim activist Kamel El-Cheikh, aims to bring together Canadians of all faiths to stand against the indoctrination of children with LGBT ideology. El-Cheikh argues that schools are directly targeting Muslim children with this ideology, citing a pamphlet that claims Islam and homosexuality are not in conflict. He considers such a statement to be blasphemy.

El-Cheikh’s efforts come after leading protests against gender ideology and sex education in Ottawa’s schools, which include both Muslim and Christian groups. The activist’s aim is to protect the innocence of children and uphold the values of families.

The pushback against LGBT indoctrination in schools has gained momentum in recent months. Campaign Life Coalition organized a nationwide initiative where thousands of students stayed home to protest the promotion of “Pride Month” in the public education system. A leaked audio recording of a teacher chastising Muslim students for missing school to protest “pride” also caused backlash.

In response to these protests, Prime Minister Justin Trudeau dismissed them, claiming they were fueled by the American right-wing and that online material was being weaponized. El-Cheikh criticized Trudeau’s statements, equating LGBT ideology to a sin against the Muslim faith.

https://ifamnews.com/en/m(...)-ideology-in-schools
pi_210526726
Goede interview met de auteur van het boek Trans: When Ideology Meets Reality https://en.wikipedia.org/wiki/Helen_Joyce

-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')