80 uur taakstrafquote:
Ik vond je posting erg overdreven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:12 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nou, als je reactie op het plaatje was geweest van : "Hier ben ik het niet mee eens," dan had deze discussie heel anders gelopen, maar nee, je gaat gelijk weer in de aanval.
Ook al is dit vastgelegd door de sportbonden en voortaan elke sporter dit verplicht moet dragen, dan nog heeft dat niets met mij te maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als die sportvrouw de enige met zo'n bandje zou zijn en andere users vanwege dat ene bandje problemen met de
Pride zouden hebben, dan had je een punt.
Maar dat is natuurlijk niet zo. De Pride is volkomen verweven met andere (extreem) linkse groepen zoals KOZP en BLM. En als je daar moeite mee hebt dan kan ik dat begrijpen. Ik zeg niet dat dat bij mij ook zo, maar het is wel een beetje krom natuurlijk dat de Pride zich met zulke figuren en zulke demonstraties in laat.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Notabene de organisator van de Amsterdam Pride is dezelfde als de organisator van Black Lives Matters en
Kick Out Zwarte Piet
Hoe heet deze vrouw?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:11 schreef ReplaR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pride armband met black power logo, is dit de volgende stap?
Natuurlijk moet je dat niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vond je posting erg overdreven.
Daarom vroeg ik of je wel kunt slapen.
Ik ben niet verplicht om afstand te nemen van een actie die gedaan wordt door iemand die ik niet ken.
Wie bescherm ik dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee, het is een zieke sekte/cult en als jij mensen moet beschermen daaruit reken ik je tot diezelfde groep en wordt het jullie idd.
Die is wel erg laat dit jaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
Is dat zo?
Besef me dat nu de pepernoten weer in de winkels liggen, we de traditionele ZP discussies weer gaan beginnen binnenkort
Tja, in de zomer houd mevrouw Pieter zich bezig met de Amsterdam Pride, het gehele jaar door met Black Lives Matter activiteiten en aan het einde van het jaar met demonstraties tegen Zwarte Piet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
Is dat zo?
Besef me dat nu de pepernoten weer in de winkels liggen, we de traditionele ZP discussies weer gaan beginnen binnenkort
Dat moet jij allemaal zelf weten joh. Maar als je gaat doen alsof de Pride niets met allerlei andere (extreem) linkse clubjes te maken heeft dan kom je nogal dom / ongeïnformeerd over.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook al is dit vastgelegd door de sportbonden en voortaan elke sporter dit verplicht moet dragen, dan nog heeft dat niets met mij te maken.
Zo ziet ze er wel uit, maar daar weet ik het fijne niet van.quote:
Die vrouw op de foto is toch echt blankquote:
Dit is de voorzitster van Queer Pride, oprichter van KOZP, BLM, oud politicus van Bij1 en nog een aantal van dergelijke clubjes: Naomie Pieter:quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die vrouw op de foto is toch echt blank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken op eigen risico.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Hey gaat hier om de ophef over een armband.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat moet jij allemaal zelf weten joh. Maar als je gaat doen alsof de Pride niets met allerlei andere (extreem) linkse clubjes te maken heeft dan kom je nogal dom / ongeïnformeerd over.
BLM ligt gevoelig bij sommigenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hey gaat hier om de ophef over een armband.
Ik vind die ophef overdreven, meer niet.
Blijkbaar.quote:
Nee, die is allang gestopt. Dit is Xan de Waard.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maartje_Paumen
Dat is Paumen niet op die foto waarop jij reageert.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maartje_Paumen
Tja, veel heeft ze niet aan je steun, want jij vindt vervolgens dat ze geen gezin mag stichten met haar vriendin.quote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef Slayage het volgende:
"women are not skin suites"![]()
Deze filosofie professor, die zich identificeert als, gender non-conforming lesbian , was kennelijk het slachtoffer van een haat campagne van trans activisten waardoor ze uiteindelijk haar uni baan op moest zeggen.
https://www.rnz.co.nz/nat(...)-toxic-gender-debate
Goede interview waarin ze haar standpunt beargumenteerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |