Geen lente?quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen lente en amper zomer laat dat als klote voelen, denk ik.
We hadden geen lente, nee.quote:
Dan heb je echt een bord voor je kop. De astronomische lente eindigde op 20 juni.quote:
Zit de hele week in de Alpen met 30-32 graden. Zweet me wel kapot omdat ik enigszins actief doe, maar beter dan Nederlandse juli bij elkaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zo, BAM en dan sta je ineens weer buiten met een graad of 32. Lekker man, glad to be back
Tis niet voor iedereen weggelegd, velen hier gruwelen van alles wat boven de 25c is. Naja dan zit je in het gezapige NL eigenlijk 85% van het jaar heel goed
Moest lachenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:56 schreef Frutsel het volgende:
foto's uit de oude doos
@:Nattekat heeft het opgegeven met het mooie weer en het maar geaccepteerd
[ afbeelding ]
Volgens die logica hebben we meer zomer in de lente gehad dan in de zomer zelf.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je echt een bord voor je kop. De astronomische lente eindigde op 20 juni.
Dat klopt!quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens die logica hebben we meer zomer in de lente gehad dan in de zomer zelf.
Dan valt jouw argument dat we een prima zomer hadden ook in het water.quote:
Nee hoor, want het was/is - voor mij - een prima zomerquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan valt jouw argument dat we een prima zomer hadden ook in het water.
Oh ik was vergeten dat ik weer in het auti hoekje van WKN zat, laat maar.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je echt een bord voor je kop. De astronomische lente eindigde op 20 juni.
Welkom bij het clubje als je durft te beweren dat we geen lente hebben gehad. Het was vanaf half mei schitterend weer gedurende 6 weken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat ik weer in het auti hoekje zat, laat maar.
Prima. Dan skip ik de seizoenen en sluit ik dit gesprek af met: in 2023 hadden we tot 22 augustus een week of 6 week mooi weer. Hoera.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Welkom bij het clubje als je durft te beweren dat we geen lente hebben gehad. Het was vanaf half mei schitterend weer gedurende 6 weken.
Tja, we leven in Nederland, niet in zuid Europa.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima. Dan skip ik de seizoenen en sluit ik dit gesprek af met: in 2023 hadden we tot 22 augustus een week of 6 week mooi weer. Hoera.
FOK! is het auti hoekje van het internetquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat ik weer in het auti hoekje van WKN zat, laat maar.
Ooit was WKN nog een schoon hoekje zonder gemopper op elkaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FOK! is het auti hoekje van het internet
En op Weerwoord zijn ze nog erger.
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vermoeiend hoor. Ik kijk gewoon op de kalender om te zien in welk seizoen we zitten, niet op de thermometer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens die logica hebben we meer zomer in de lente gehad dan in de zomer zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |