Wat had deze twitteruser dan precies verwacht van een trainingsjack?quote:
Jullie zijn mooi beetgenomen door die Kroaten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:00 schreef Ali_boo het volgende:
Krijg de fucking tering , wat een armoede weer zeg
[ twitter ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jullie zijn mooi beetgenomen door die Kroaten.
Ivanusec zit zondag op het Kasteel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als die niet komt dan ( wat ik niet uitsluit).quote:
Prima versterkingquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:00 schreef Ali_boo het volgende:
Krijg de fucking tering , wat een armoede weer zeg
[ twitter ]
Die komt gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als die niet komt dan ( wat ik niet uitsluit).
Zelfs in de eredivisie komt die geen lantarenpaal voorbijquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima versterking
Sini was toch kansloos. Als Ivanusec maar wel komt.
Ach, het blijven wel Ustasa's in hart en nierenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De stadsderby trekt wel meer groundhoppers/toeristen, hoeft niet perse wat te zeggen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ivanusec zit zondag op het Kasteel.
Jij bent nog vermoeiender dan @klaasweetallesquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zelfs in de eredivisie komt die geen lantarenpaal voorbij
Wat moeten met hem in de CL?
Ronde doorkomen kunnen we nu wel vergeten
Als je het voortaan maar zonder scheldwoorden doet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:15 schreef Ali_boo het volgende:
Klaas zal altijd nr 1 blijven , ongeacht wat ik doe
Fair enough, ik ga maar even afkoelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je het voortaan maar zonder scheldwoorden doet.
Kan misschien ook een penalty nemen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
kent de stad en de club kijkt goed uit zijn ogen en zijn komst wordt breed gedragen
Lukt alleen met Arie Haan als trainert.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Daar gaat mijn natte drom van een zuid-amerikaanse voorhoede
Je kan ze ook samen opstellen en dan Paixao gewoon op de bank.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:37 schreef Kerftminister het volgende:
Pff wordt weer een jaar ergeren aan Idrissi. Al is het beter dan Stengs op rechts, dat kan echt niet.
Haha dan gaat de tv het raam uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan ze ook samen opstellen en dan Paixao gewoon op de bank.
Ligt eraan hoever je door filtert he, als je gaat zoeken op beste Marokkaanse linksvoor bij Feyenoord, zou hij best weleens bovenaan kunnen staan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maakt iemand nog even een lijstje uit WyScout?
100% dat Idrissi daar ook bovenaan staat.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever je door filtert he, als je gaat zoeken op beste Marokkaanse linksvoor bij Feyenoord, zou hij best weleens bovenaan kunnen staan.
Deze Marokkaanse Nederlander had voor Nederland ipv Marokko gekozen en pas na Jong Oranje voor Marokko gekozen, graag rectificeren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever je door filtert he, als je gaat zoeken op beste Marokkaanse linksvoor bij Feyenoord, zou hij best weleens bovenaan kunnen staan.
100% hoor!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kan misschien ook een penalty nemen.
Volgens mij willen ze expres minder inkomsten uit merchandising ontvangen. Schandalig.quote:
We hebben een landenbingo vol te maken dus gewoon Marokkaans. We kijken naar de interlands.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is gewoon een Nederlander ja!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is gewoon een Nederlander ja!
Op transfermarkt staat dat hij een Marokkaans citizen is en uitkomt voor het Marokkaanse elftal, ga lekker daar tegen janken stelletje sneeuwvlokkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Deze Marokkaanse Nederlander had voor Nederland ipv Marokko gekozen en pas na Jong Oranje voor Marokko gekozen, graag rectificeren.
Jeetje, iemand die geen sarcasme herkent. Zit je pas sinds kort op FOK!?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
[..]
Op transfermarkt staat dat hij een Marokkaans citizen is en uitkomt voor het Marokkaanse elftal, ga lekker daar tegen janken stelletje sneeuwvlokken![]()
![]()
https://www.transfermarkt(...)d=ges&wettbewerb_id=
Dat wisten we ook pas in mei 2023, niet in augustus 2022.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:13 schreef Maastoren het volgende:
Zeer teleurstellende transferperiode met nog ongeveer 2 weken te gaan. Geen enkele speler van de bovenkant, zoals Slot benoemde, kunnen halen.
Wat een verschil ook met vorige zomer.
User zoekeenleven zoekt nog een beetje zijn weg. Weliswaar met de verkeerde stokpaardjes.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jeetje, iemand die geen sarcasme herkent. Zit je pas sinds kort op FOK!?
Ironisch dat jij mij dan een sneeuwvolkje noemt, maar dat terzijde.
Ali zou een goede man voor de klantenservice zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze expres minder inkomsten uit merchandising ontvangen. Schandalig.
Announce Ali en voetbalshirtjes uit populaire vakantieoorden buiten de EU.
Met zijn goedlachse karakter en mooie glimlach (no homo) zou ik mijn SCC zelfs bij een degradatie naar de Tweede Divisie nog verlengen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ali zou een goede man voor de klantenservice zijn
Citizen zegt ook wel genoeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen die het woord ‘sneeuwvlokje’ gebruiken zeggen onbewust meer over zichzelf dan over de ander.
Zerrouki, Stengs en Ueda zijn spelers van de absolute bovenkant die tot voor kort compleet onhaalbaar waren voor Feyenoord. En dan neem ik Ivanusec en een mogelijke suprise als Stojkovic/Bitello nog niet eens mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:13 schreef Maastoren het volgende:
Zeer teleurstellende transferperiode met nog ongeveer 2 weken te gaan. Geen enkele speler van de bovenkant, zoals Slot benoemde, kunnen halen.
Wat een verschil ook met vorige zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |