Hahahahahaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:54 schreef muzas het volgende:
Welke grapjas heeft de gesnoeide boom laten blurren?![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:05 schreef Kreator het volgende:
Ik loop een aflevering achter.
Lays lijkt wel reclame te maken.
Overigens heb ik gehoord dat Petri lange tijd bij Katja heeft gewerkt op de zure matten afdeling, als bron.
Hahaha, ja, hoe noem je dat ook weer? Productplacement? Zo enorm opvallend dat het lachwekkend wordt, ik ga er echt niet meer chips om vreten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:05 schreef Kreator het volgende:
Ik loop een aflevering achter.
Lays lijkt wel reclame te maken.
Overigens heb ik gehoord dat Petri lange tijd bij Katja heeft gewerkt op de zure matten afdeling, als bron.
Of zelf eens naar een psychiater gaat. Dat gebroddel van hem met dat psychologisch gezweefteef slaat werkelijk nergens op. Hij is gewoon een kwakzalver in mijn ogen en ook met hem al die wijven die die op bezoek kreeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Al die vrouwen bij Walter die de vinger op de zere plek leggen, die man kan pas liefde vinden als ie ze niet als een soort project/cliënt gaat zien.
Haha hoe zij zichzelf voorstelt, spreekt haar naam bijzonder uit iigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:16 schreef ISVV het volgende:
Waarom praat die Anna (Bram) zo raar? Het zoveelste huppelkutje dat na twee jaar in het buitenland ineens een accent in het NL heeft? Dat is echt aanstellerij, zo snel gaat dat niet.
Voor jullie denk morgen de laatste Videoland afllevering. Voor de tv-kijkers nog 1 week op RTL4quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:27 schreef leukerdje het volgende:
Komt morgen de laatste reguliere aflevering op Videoland? En de reünie maandag en dinsdag?
Ah oké, maar er zijn 37 afleveringen dit seizoen toch? Daar horen die reünie afleveringen dan blijkbaar bij? Morgen iig aflevering 35 op Videoland. Nou ja zie het vanzelf wel wat er wanneer komt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Voor jullie denk morgen de laatste Videoland afllevering. Voor de tv-kijkers nog 1 week op RTL4
Reunie zondag 27 augustus op RTL 4. (Is gisteren opgenomen dus zal nog niet te zien zijn op Videoland.)
Zie de post van lily.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:03 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Ah oké, maar er zijn 37 afleveringen dit seizoen toch? Daar horen die reünie afleveringen dan blijkbaar bij? Morgen iig aflevering 35 op Videoland. Nou ja zie het vanzelf wel wat er wanneer komt.
Duidelijk thanks. Dat betekent dan al afkicken vanaf morgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:07 schreef lily het volgende:
Morgen op videoland aflevering 35.
En dan op 26 augustus de laatste aflevering 36 en op zondag de reünie.
https://www.streamwijzer.(...)ste-uitzending-2023/
RTL heeft besloten om het laatste weekend van augustus om te dopen tot een waar B&B Vol Liefde-weekend en de slotaflevering op zaterdag 26 augustus uit te zenden. Op zondag 27 augustus kun je als kers op de taart ook nog genieten van B&B Vol Liefde: De Reünie, gepresenteerd door Art Rooijakkers.
Oppervlakkige nare man is hetquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:30 schreef HappyCharly het volgende:
Martijn leert zichzelf wel n beetje kunnen.. Alsof hij voor t eerst n ietsje inhoudelijk gesprek met mensen voert zeg..
Echt niet toe aan n relatie met diepte. Emotioneel zo onvolwassen..
Ik vraag me af of hij dat überhaupt kan. De vragen die hij wel stelt zijn vrij kinderlijk. Alsof er gewoon geen inhoud en/of diepte in hem zit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:30 schreef HappyCharly het volgende:
Martijn leert zichzelf wel n beetje kennen.. Alsof hij voor t eerst n ietsje inhoudelijk gesprek met mensen voert zeg..
Echt niet toe aan n relatie met diepte. Emotioneel zo onvolwassen..
Die is helemaal uitgeleefd, waarschijnlijk vroeger er mooi en al die tijd alleen maar uitgegaan en zuipen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind nog steeds niks uitgaan van marian..zo weinig interesse, zo weinig plezier. Plus.. kan mijn vinger er niet op leggen mast ze beweegt zo stram, zo mimiekloos.. alsof ze 90 ia..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |