Klopt ik sorteer palletsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat ‘op werk’ zal wel op een sociale werkplaats zijn geweest? Het lijkt mij niet dat mensen die normaal functioneren in deze maatschappij deze onzin kijken.
Je bent nogal appels met peren aan het vergelijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb het woord ellende niet genoemd maar soit. Ik ken Bradge voornamelijk uit de periode van de zeurchauffeur en idioterie op livesteams. Ik kan het niet hard maken met cijfers maar dat pesten is daar destijds wel een beetje begonnen en ook de reden waarom hij opneem bepaald moment niet meer genoemd mocht worden. Ik weet wél 100% zeker dat de kijkcijfers omhoog gingen als er eten werd besteld en dit op FOK kenbaar werd gemaakt. Destijds was FOK zijn fanbase en kwamen de mensen die onbetaalde bestellingen deden bijna allemaal van FOK.
Mensen keken vooral vanwege het leedvermaak. Bradge is een makkelijk prooi voor online pesters omdat hij het met zijn uitspraken en gedrag ook allemaal lekker op weet te stoken. Ik wil daarmee overigens de acties van het looijkartel op geen enkele manier goed praten.
We doen hier nu allemaal of we het zo verschrikkelijk vinden maar ik denk dat iedereen die er destijds aan mee heeft gedaan hem “groot” te maken ook best een hand in eigen boezem mag steken.
Waar heb jij het in godsnaam over sjaak. Overal waar hij opduikt zijn er problemen op internet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit. Gaat ook op met bijvoorbeeld dames die seksueel zijn misbruikt. Om dat de volgende keer voor te zijn, raad ik een transitie aan.
En mannen die seksueel zijn misbruikt moeten gewoon niet janken. Hahahaha .
Schultenbräu !
Precies laten we dus gewoon nog meer informatie het net op flikkeren inc de plek waar zijn broertje begraven ligt. Komt dan vast goed allemal Jezus Christus zegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent nogal appels met peren aan het vergelijken.
Ik heb helemaal niets tegen een beetje pesten. Want dat daagt die Bradge inderdaad uit. Maar dat is wel even iets anders dan iemand belasteren voor pedofiel, zijn familie bedreigen, hem thuis bezoeken.
alsof je niet met 3 half vage (publiekelijk bekende) informatie achter die plek kan komen (achternaam, gemeente, leeftijd)quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Precies laten we dus gewoon nog meer informatie het net op flikkeren inc de plek waar zijn broertje begraven ligt. Komt dan vast goed allemal Jezus Christus zeg
Je had op twitch ook zo'n streamer die alleen maar bekend geworden is van de woedeaanvallen van online pester en trolls. Ben zijn naam even kwijt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb het woord ellende niet genoemd maar soit. Ik ken Bradge voornamelijk uit de periode van de zeurchauffeur en idioterie op livesteams. Ik kan het niet hard maken met cijfers maar dat pesten is daar destijds wel een beetje begonnen en ook de reden waarom hij opneem bepaald moment niet meer genoemd mocht worden. Ik weet wél 100% zeker dat de kijkcijfers omhoog gingen als er eten werd besteld en dit op FOK kenbaar werd gemaakt. Destijds was FOK zijn fanbase en kwamen de mensen die onbetaalde bestellingen deden bijna allemaal van FOK.
Mensen keken vooral vanwege het leedvermaak. Bradge is een makkelijk prooi voor online pesters omdat hij het met zijn uitspraken en gedrag ook allemaal lekker op weet te stoken. Ik wil daarmee overigens de acties van het looijkartel op geen enkele manier goed praten.
We doen hier nu allemaal of we het zo verschrikkelijk vinden maar ik denk dat iedereen die er destijds aan mee heeft gedaan hem “groot” te maken ook best een hand in eigen boezem mag steken.
En overal waar vrouwen opduiken...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over sjaak. Overal waar hij opduikt zijn er problemen op internet.
Prima.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaja. Voor de zekerheid deze post doorgezet via meldformulier naar de politie.
Mwa dat waren voor zover ik weet uit WEB gewoon hele normale gesprekken op vriendschappelijke basis, o.a. dat hij wat zorgvuldiger met zijn persoonlijke gegevens om moest gaan omdat zijn telefoonnummer om de haverklap uitlekte. En dat hij niet meer al vloggend door een kinderrijke buurt moest karten. Zulke adviezen .quote:Op donderdag 17 augustus 2023 02:40 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Ah ja de gaslighting vd normie-fokker. 'Luister waarom zeg je niet gewoon .. ik heb je hulp nodig dan help ik je. MAAR JE LUISTERT NIET !!!'
En dat hij dan vaste gast wordt, hij is communicatief best vaardig. Beter dan de gemiddelde fokker.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:15 schreef the-eye het volgende:
Nu moet een talkshow hem nog uitnodigen
Ik post hier al sinds 2010 of zo, en heb de naam (en inderdaad de verwijzingen naar het Braddie topic) heel vaak voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wie het nou precies is en waarom hij zo bekend isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:53 schreef Blondjarig het volgende:
Ik heb jaren geleden (periode 2013-2015) op het fok forum gezeten. Braddie herinner ik mij nog wel. Een user die veel topics opende en waarnaar door users in andere topics steeds naar hem werd verwezen met "Braddie topic".
Hij is me echt jaren ontgaan. Ik zag in korte tijd een bericht over hem in de Telegraaf en gisteren de NOS.
Ik heb echt het gevoel dat ik onder een steen heb geleefd nu ik zie wat er de afgelopen 3,5 jaar is gebeurd.
Volgens mij waren het in 2013-2015 allemaal vrij saaie en langdradige topics van Braddie... Ik kon er nooit de energie voor opbrengen om die te lezen. Ik zat hier toen onder een andere naam en denk dat ik ook weleens reacties kreeg als "Braddie topic" omdat ik dan blijkbaar iets schreef wat Braddie ook heeft geschreven. Blijkbaar had Braddie in die tijd een hele fanbase op fok die wel al zijn (langdradige) topics las.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik post hier al sinds 2010 of zo, en heb de naam (en inderdaad de verwijzingen naar het Braddie topic) heel vaak voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wie het nou precies is en waarom hij zo bekend isen dat houden we zo.
Ik moest juist lachen om dat stuk dat de begrafenis van zijn opa online is gezet. Wat is dat nou weer voor iets absurds? Kijk, het is wel echt zielig voor Braddie en zijn familie, maar tegelijkertijd ook wel echt zo absurd dat het bijna niet voor te stellen isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:02 schreef Regilio_ het volgende:
The Bradge op de NOS![]()
Moest lachen toen ie zei dat ie uit angst om buiten te komen z'n eten liet bezorgen.
Ja, zieke mensen. Echt absurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:04 schreef Blondjarig het volgende:
[..]
Ik moest juist lachen om dat stuk dat de begrafenis van zijn opa online is gezet. Wat is dat nou weer voor iets absurds? Kijk, het is wel echt zielig voor Braddie en zijn familie, maar tegelijkertijd ook wel echt zo absurd dat het bijna niet voor te stellen is
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat braddietopics wel een soort van vermaak boden. Kreeg altijd goedbedoelde adviezen die hij direct in de wind sloeg en op geheel eigen wijze aan al zijn uitlatingen en gedragingen vorm gaf.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:55 schreef Blondjarig het volgende:
[..]
Volgens mij waren het in 2013-2015 allemaal vrij saaie en langdradige topics van Braddie... Ik kon er nooit de energie voor opbrengen om die te lezen. Ik zat hier toen onder een andere naam en denk dat ik ook weleens reacties kreeg als "Braddie topic" omdat ik dan blijkbaar iets schreef wat Braddie ook heeft geschreven. Blijkbaar had Braddie in die tijd een hele fanbase op fok die wel al zijn (langdradige) topics las.
Ben het eens met wat je schrijft in de tweede alinea. Ik zie wel dat echt heel veel mensen dat doen, vooral op Facebook. Maar ook veel bekende mensen schrijven echt veel traceerbare prive informatie over zichzelf maar ook hun ouders of kinderen. Dat betekent natuurlijk niet dat die mensen dan maar gestalkt moeten gaan worden. Ik denk wel dat platforms als Tiktok voor deze mensen gevaarlijk zijn. Je mag natuurlijk op Tiktok zetten wat je wil en ik denk dat alles waarin een huis zichtbaar is ook niet automatisch door tiktok verwijderd kan worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat braddietopics wel een soort van vermaak boden. Kreeg altijd goedbedoelde adviezen die hij direct in de wind sloeg en op geheel eigen wijze aan al zijn uitlatingen en gedragingen vorm gaf.
De man is gewoon niet verstandig genoeg om zelfstandig allerlei zaken het wereldwijdeweb op te slingeren en de gevolgen daarvan in te kunnen en willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |