quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:58 schreef JOHANK88 het volgende:
En ze zien meteen ook nog een olifant! Diana ligt gillend op de bank nu.
Zag je dat net in het voorstukje?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
How Do You Solve A Problem Like Maria mag de ardennen gaan verlatenIs er dan nog een vrouw die
we nog niet hebben gezien, of komt Thalia nu terug?
ja, ik zag Leendert zeggen dat hij de klik niet voelt. dus ik denk dat ze weg moet. hoewel, misschien blijftquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zag je dat net in het voorstukje?
Hopelijk dan meer tijd voor andere mogelijke koppels.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:08 schreef PirE het volgende:
Ik begrijp dat Elise zo weggaat en dan moeten we verplicht nog een dikke week naar Joy en Dani kijken.
Ik zit ineens heel laag in mijn energie.
ze blijft zelf ook maar doorgaan met haar vragen. en opmerkingen. en vragen. en commentaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Thomas krijgt de kans niet eens om te antwoorden.
En Petri is verbaast dat niemand een vraag terug stelt.
Vind je het gek, dat durf je niet bij haar…
Eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:40 schreef PirE het volgende:
Teringapen en kutapen.
Er gebeurt nooit wat maar ik ben altijd blij als er een Martijndag is.
De eerste keer dat hij met een vakantiefolder binnen komt lopen roept ze meteen "dat kan ik toch niet,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is 5 jaar niet op vakantie geweest en dat is een breekpunt voor Petri, lijkt wel.
Ja, ik begrijp dat ook niet, maar dan gaan ze nu toch gewoon telkens op vakantie? Of is ze bang dat hij elk weekend op zolder zit?
als ze nu nog op een mooi terras zaten op een prachtige plek, dan kon zij tenminste nog een beetje om zich heen kijken. nu moet ze maar luisteren naar dit geneuzel op die steenvlakte.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje Joy, wat interessant.
Ontdekken.
Proces.
Doorheen gaan.
Nu komt hij echt pretentieus over.
Hij werd als laatste geïntroduceerd, dus dan loop je meteen achter.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:16 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb het idee dat Martijn van alle kandidaten de minste zendtijd heeft gekregen.
Heden is dagelijks Bram vrij lang aan bod, en groep Marian te weinig terwijl daar imo leukere beelden liggen.
Even je purpose vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
“Nee je mag nog best vanavond blijven als je zou willen.”
Die knappe dame, waar hij om vroeg. Lol.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:17 schreef DKUp het volgende:
JOY komt klaar van de blonde dame, dus deze dame moet vertrekken.
Het heet niet voor niks Movement. Wieberen dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
“Nee je mag nog best vanavond blijven als je zou willen.”
Ik vind deze dame knapper dan die blonde dame met ordinaire witte nagellak.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die knappe dame, waar hij om vroeg. Lol.
Als laatste samen met Debbie dacht ik?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hij werd als laatste geïntroduceerd, dus dan loop je meteen achter.
Ik vind haar wel grappig en ze zegt waar het op staat…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die Duitse is wel erg optimistisch. Dikke credits daarvoor.
Was dit de 7e dame voor Alleendert.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
Ze kan dus meteen opzouten, kan hij meteen Thalia bellen.
Dat was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind deze dame knapper dan die blonde dame met ordinaire witte nagellak.
Is Thalia vast blij meequote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vol op Zuid-Amerika denkt Leendert.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was ook sarcastisch bedoeld.Hij had sowieso amper knappe dames. En die zocht hij ironisch genoeg juist zo enorm.
Dani is niet knap. Maar Elise is wel een bepaald type. Ook niet iedereen z’n smaak natuurlijk.
Ze is leuker dan ik dacht (al vraag ik me af of ze echt iets serieus had gewild).quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar wel grappig en ze zegt waar het op staat…
Ja preciesquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is een nette gelovige dame en gaat niet met Leendert naar bed.
Oh, die hebben we idd wel veel gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef Za het volgende:
[..]
Als laatste samen met Debbie dacht ik?
Voor mijn gevoel zie ik haar elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |