Briljant figuur is dat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:12 schreef Sabata het volgende:
hard gelachen om de TT. Op het zelfde niveau als de "Speculationing" verspreking van F1 volger Rocketpoweredmohawk
Zie toch ook wel berichten dat hij als 10 is gehaaldquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:04 schreef wimderon het volgende:
Een spits die kan koppen, dat gaat wennen zijn na een jaar Brobbey.
Zal wel terecht zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:58 schreef bbuddybb het volgende:
Ik zie dat Mike van de T niet meer toestaat dat iedereen mag reageren op twitter.![]()
Wanneer is die return?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:08 schreef TornadoDK het volgende:
Kan die Kroaat vast komen? AEK gaan ze nooit meer verslaan
Hoe deed hij het bij Mexico het afgelopen toernooi?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, de man kan niet verdedigen namelijk
Wel positieve berichten gelezen maar heb het zelf ook niet gezien. Wellicht dat er clubs zo gek zijn om alleen op basis van het toernooi te scoutenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe deed hij het bij Mexico het afgelopen toernooi?
(ik weet het echt niet, niets van gezien)
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe deed hij het bij Mexico het afgelopen toernooi?
(ik weet het echt niet, niets van gezien)
ja als Ajax niet komt dan moet ie verder. Voorzover ie dat zelf eventueel wildequote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:01 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Voor wie er nog op hoopten/rekenden
Moet zeggen dat ik er niet heel rouwig om benquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:04 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja als Ajax niet komt dan moet ie verder. Voorzover ie dat zelf eventueel wilde
Jammer, al was de kans sowieso wel klein.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:01 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Waarom in Godsnaam..?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:01 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Dat denk ik niet Hans.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:58 schreef Intint het volgende:
[..]
Waarom in Godsnaam..?
Kutclub in een kutland voor een salaris (waarschijnlijk) dat je vrijwel overal in de top 6 competities ook had kunnen krijgen..
Ik kan dit ook niet begrijpen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:58 schreef Intint het volgende:
[..]
Waarom in Godsnaam..?
Kutclub in een kutland voor een salaris (waarschijnlijk) dat je vrijwel overal in de top 6 competities ook had kunnen krijgen...
Snap overigens ook niet waarom ajax er zelf niet meer werk van heeft gemaakt (voor zover wij dat weten).
Het is netto, Jort.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:58 schreef Intint het volgende:
[..]
Waarom in Godsnaam..?
Kutclub in een kutland voor een salaris (waarschijnlijk) dat je vrijwel overal in de top 6 competities ook had kunnen krijgen...
Snap overigens ook niet waarom ajax er zelf niet meer werk van heeft gemaakt (voor zover wij dat weten).
Was mooi geweest om Nico en Ziyech weer samen te mogen aanschouwen.
Watquote:
Gala heeft nota bene figuren als Icardi, Mertens, Zaha daar rondlopen. Die zullen vast voor een appel en een ei gekomen zijn.quote:
Ja Tadic zal ook niet minder zijn gaan verdienen in Turkije.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gala heeft nota bene figuren als Icardi, Mertens, Zaha daar rondlopen. Die zullen vast voor een appel en een ei gekomen zijn.
Ik vind het ook nogal gewaagd om Sanchez te laten gaan als je daarachter niks hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Alsof er al niet genoeg spelers moeten komen. Laten we ook nog een rechtsback aan het lijstje toevoegen.
(Niet dat ik Sanchez ga missen).
Ik niet hoor, de eerste de beste jeugdspeler doet het beter maar het feit dat ze hem laten gaan betekent toch meestal dat ze al wat achter de hand hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal gewaagd om Sanchez te laten gaan als je daarachter niks hebt.
Zoals wie in dit geval?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet hoor, de eerste de beste jeugdspeler doet het beter maar het feit dat ze hem laten gaan betekent toch meestal dat ze al wat achter de hand hebben.
Sven moet dus nog:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, dat laten we aan Sven over.
Lucky ajax genotquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:34 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat zelfs Sjaak Swart in zijn huidige vorm het beter zou doen op die plek dan Sanchez
Waarschijnlijk vindt Sjaak dat zelf ook.
Ik denk ook niet dat hij er vandaag pas aan begint.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sven moet dus nog:
2CVs
1LB
1RB
Zien binnen te hengelen voor 1 september.
Das best een klus.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij er vandaag pas aan begint.
Dat is ook het mooie aan Sjaak, altijd bescheiden gebleven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:34 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat zelfs Sjaak Swart in zijn huidige vorm het beter zou doen op die plek dan Sanchez
Waarschijnlijk vindt Sjaak dat zelf ook.
Bescheiden en objectiefquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie aan Sjaak, altijd bescheiden gebleven.
Ik vind dat wel een mooie vent eigenlijk, snap niet dat je daar een hekel aan kan hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie aan Sjaak, altijd bescheiden gebleven.
Eens lachen tochquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een mooie vent eigenlijk, snap niet dat je daar een hekel aan kan hebben.
Hij weet zelf ook wel dat hij een act is en teert er lekker op al heeft hij wel momenten dat hij uit z'n rol schiet en dat zijn vaak de leukste.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een mooie vent eigenlijk, snap niet dat je daar een hekel aan kan hebben.
ik ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er niet heel rouwig om ben
Nou nee. Die had er al wel gestaan. De huidige 2 rb's zijn niet echt top.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet hoor, de eerste de beste jeugdspeler doet het beter maar het feit dat ze hem laten gaan betekent toch meestal dat ze al wat achter de hand hebben.
Ik volg het jeugdvoetbal niet dus geloof je meteen hoor, maar dan kan je daar ook beter afscheid van nemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee. Die had er al wel gestaan. De huidige 2 rb's zijn niet echt top.
Uh? Afscheid van nemen? Dat zijn jonge jongens, die hebben tijd nodig om op niveau te komen. Of moet iedere 14 jarige maar meteen in het eerste staan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik volg het jeugdvoetbal niet dus geloof je meteen hoor, maar dan kan je daar ook beter afscheid van nemen.
Dus in jong Ajax speelt een 14 jarige rechtsback?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh? Afscheid van nemen? Dat zijn jonge jongens, die hebben tijd nodig om op niveau te komen. Of moet iedere 14 jarige maar meteen in het eerste staan?
Jermoumi en Sarfo blijkbaar. Beiden 19.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus in jong Ajax speelt een 14 jarige rechtsback?
Ben je al wat optimistischer over dit seizoen grote vriend?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jermoumi en Sarfo blijkbaar. Beiden 19.
En terecht. Die volksidioot moet z’n muil houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:16 schreef franklop het volgende:
Steijn heeft een kort geding aangespannen tegen Pi-air.
Nu al? Ik dacht dat hij tot vrijdag de tijd had, niet goed gelezen dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:16 schreef franklop het volgende:
The Lincoln Lawyerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:24 schreef Caland het volgende:
Steijn heeft iets teveel Amerikaanse rechtbankpulp gekeken.
Nee denk nog steeds plek 3-4 maatjequote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben je al wat optimistischer over dit seizoen grote vriend?
Ik vind het ook wat overdreven allemaal maar Pierre is natuurlijk al wat langer bezig met z'n eigen crusade.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:24 schreef Caland het volgende:
Steijn heeft iets teveel Amerikaanse rechtbankpulp gekeken.
Als “Heb je een pilletje op?” En “Heb je gedronken?” Je enige weerwoorden zijn dan wordt het een lastig verhaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat overdreven allemaal maar Pierre is natuurlijk al wat langer bezig met z'n eigen crusade.
Het is ook een lul maar Steijn is trainer van Ajax en dit leidt alleen maar af.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als “Heb je een pilletje op?” En “Heb je gedronken?” Je enige weerwoorden zijn dan wordt het een lastig verhaal.
Wel geil voor de terugkoopclausules en de waardevastheid (want homegrown). Als we op Bassey al geen verlies maken kun je nagaan wat die spelers gaan opleveren als ze wél presteren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Er is een scout van city gekomen dus we gaan nu daar shoppen?
En terecht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:16 schreef franklop het volgende:
Op zich wel en niet dat ik zo'n enorme fan van Kudus ben maar dat is wel een speler die wedstrijden open kan breken met een individuele actie, dit zal best wel een talent zijn maar die zal dat vermogen niet hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel geil voor de terugkoopclausules en de waardevastheid (want homegrown). Als we op Bassey al geen verlies maken kun je nagaan wat die spelers gaan opleveren als ze wél presteren.
Heb je het over Kudus van FC Kudus?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel en niet dat ik zo'n enorme fan van Kudus ben maar dat is wel een speler die wedstrijden open kan breken met een individuele actie, dit zal best wel een talent zijn maar die zal dat vermogen niet hebben.
Laten we vooral hopen dat hij kan verdedigenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ger-al-in-het-vizier
Nogmaals, voor de mensen die achterlopen: Anton Gaaei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |