abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 15 september 2023 @ 16:14:14 #101
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_210643745
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 12:47 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Toen die persoon (die kanker fakete) in het topic kwam en ging provoceren..... zijn we er als groep opgedoken... (dat is waar, overigens niet allemaal)

Mede door persoonlijke kanker situaties thuis.....

Dat klopt en helemaal waar. Dat ontken ik ook niet.

Doordat die persoon bleef provoceren ging het er hard aan toe. Inclusief tr's en gescheld..

Toen is yvonne erbij geroepen blijkbaar en toen ging het topic op slot.

Dus het is die beruchte avond geweest...

Als die persoon niet in het topic aan het provoceren was geslagen... dan was het topic gewoon open geweest nu :')

Nu zeg ik niet dat het alleen aan hem heeft gelegen. Want sommige (waaronder ik) hebben heftig gereageerd naar die persoon toe.

Maar dat kwam puur door de kanker situaties privé. (Althans bij mij, en las gister ook bij @:ply )

Maar goed. Het zal wel aan mij liggen :D
Laat ik vooropstellen dat ik zelf ook weinig begrip kan opbrengen voor mensen die ziektes faken om aandacht te krijgen.
Een schreeuw om aandacht, net als trollen , cyberpesten etc .
Onbegrijpelijk. Maar het gebeurt ..helaas.
En er zijn er meer hier op FOK! die ziektes faken, lopen te trollen, ongeloofwaardige verhalen posten waar de fake overduidelijk van af druipt,
of mensen vals beschuldigen. En dat kan soms heel erg ver gaan.
Ik ben zeker niet de braafste op FOK! ik roep ook weleens dingen die ik beter niet had moeten zeggen :+ Vooral als dingen voor mijn gevoel niet kloppen, als mensen liegen, of je woorden verdraaien ,
maar die mij dan vervolgens wel een ban opleveren. En dat is dan het gevolg van mijn acties op dat moment.

DTS 'ontstond' ergens in 2017 zoiets? Het hoe wat en waarom doet er niet toe.
Geen idee hoe de sfeer in het begin was .
Ik ken DTS vanaf 2018 en wat ik in al die jaren ervan heb meegekregen is een hoop drama, gejank en ruzie tussen 'spelers'..
Aftroeven, afzeiken , uitsluiten, mensen tegen elkaar opzetten en uitspelen, slachtoffergedrag.
En dat allemaal om een paar punten te 'moeten' scoren alsof hun leven ervan afhangt.
Ik heb het nooit begrepen maar ik vind het ziekelijk hoever mensen gaan voor wat punten.
(niet iedereen uiteraard ,maar dat collectief blamen/flamen/shamen oid vind ik wel typisch gedrag.
In al die jaren dat ik DTS nu ken heb ik regelmatig gezien dat het weer uit de hand liep en het topic voor een tijd dichtging
Omdat mensen niet normaal met elkaar om kunnen gaan, alleen maar denken vanuit ik ik ik ikke.
In het begin is iedereen boos en beledigd want 'onterecht dat de mods het dicht hebben gegooid'
Het ligt iig nooit aan hun , 'dus gooi dat fokking topic gewoon weer open ,dan kunnen wij weer verder met puntjes scoren'
Hoe langer dat gedram en gejank , hoe langer het dicht blijft dus beter accepteren ze de situatie en proberen ze zelf ook iets aan hun eigen houding te doen i.p.v. kijken naar de ander.

Want die ene persoon is het probleem niet ,
het zijn de mensen in het spel , de omstanders.
En moeten mensen de rest van hun leven boeten voor een achterlijke mongolen actie van een (paar) jaar geleden?
Hij heeft straf gehad dan moet het toch ook een keer klaar zijn?
Ik vind wel dat zijn manier van posten ook niet echt heel erg helpt voor de sfeer. Buiten een andere naam zie ik niet veel verandering .
Maar dat geldt voor meer users in DTS die ook boter op hun hoofd hebben.

Het is wel makkelijk om de schuld collectief bij één persoon te leggen , daarmee geef je iemand alle macht en verantwoordelijkheid , ligt het niet aan hun en is een hele groep het slachtoffer .
Maar zo werkt dat niet, iedereen heeft zijn aandeel , en het begint bij jezelf. :P

Sorry maar ik zie DTS al jaren als een gif topic, en iedere keer als het dan weer opengaat is de sfeer hééél even positief en goed.
Vervolgens vallen mensen weer terug in asociaal gedrag. Als ik de de reacties van de laatste dagen lees dan zie ik mensen nog steeds klagen over 'die ene persoon die alles verpest' dus het gemaakte punt (DTS dicht) wordt nog steeds niet begrepen.
Ik denk dat er niet veel nog positief gaat veranderen, Maar dat is mijn mening.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210644251
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 16:14 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Laat ik vooropstellen dat ik zelf ook weinig begrip kan opbrengen voor mensen die ziektes faken om aandacht te krijgen.
Een schreeuw om aandacht, net als trollen , cyberpesten etc .
Onbegrijpelijk. Maar het gebeurt ..helaas.
En er zijn er meer hier op FOK! die ziektes faken, lopen te trollen, ongeloofwaardige verhalen posten waar de fake overduidelijk van af druipt,
of mensen vals beschuldigen. En dat kan soms heel erg ver gaan.
Ik ben zeker niet de braafste op FOK! ik roep ook weleens dingen die ik beter niet had moeten zeggen :+ Vooral als dingen voor mijn gevoel niet kloppen, als mensen liegen, of je woorden verdraaien ,
maar die mij dan vervolgens wel een ban opleveren. En dat is dan het gevolg van mijn acties op dat moment.

DTS 'ontstond' ergens in 2017 zoiets? Het hoe wat en waarom doet er niet toe.
Geen idee hoe de sfeer in het begin was .
Ik ken DTS vanaf 2018 en wat ik in al die jaren ervan heb meegekregen is een hoop drama, gejank en ruzie tussen 'spelers'..
Aftroeven, afzeiken , uitsluiten, mensen tegen elkaar opzetten en uitspelen, slachtoffergedrag.
En dat allemaal om een paar punten te 'moeten' scoren alsof hun leven ervan afhangt.
Ik heb het nooit begrepen maar ik vind het ziekelijk hoever mensen gaan voor wat punten.
(niet iedereen uiteraard ,maar dat collectief blamen/flamen/shamen oid vind ik wel typisch gedrag.
In al die jaren dat ik DTS nu ken heb ik regelmatig gezien dat het weer uit de hand liep en het topic voor een tijd dichtging
Omdat mensen niet normaal met elkaar om kunnen gaan, alleen maar denken vanuit ik ik ik ikke.
In het begin is iedereen boos en beledigd want 'onterecht dat de mods het dicht hebben gegooid'
Het ligt iig nooit aan hun , 'dus gooi dat fokking topic gewoon weer open ,dan kunnen wij weer verder met puntjes scoren'
Hoe langer dat gedram en gejank , hoe langer het dicht blijft dus beter accepteren ze de situatie en proberen ze zelf ook iets aan hun eigen houding te doen i.p.v. kijken naar de ander.

Want die ene persoon is het probleem niet ,
het zijn de mensen in het spel , de omstanders.
En moeten mensen de rest van hun leven boeten voor een achterlijke mongolen actie van een (paar) jaar geleden?
Hij heeft straf gehad dan moet het toch ook een keer klaar zijn?
Ik vind wel dat zijn manier van posten ook niet echt heel erg helpt voor de sfeer. Buiten een andere naam zie ik niet veel verandering .
Maar dat geldt voor meer users in DTS die ook boter op hun hoofd hebben.

Het is wel makkelijk om de schuld collectief bij één persoon te leggen , daarmee geef je iemand alle macht en verantwoordelijkheid , ligt het niet aan hun en is een hele groep het slachtoffer .
Maar zo werkt dat niet, iedereen heeft zijn aandeel , en het begint bij jezelf. :P

Sorry maar ik zie DTS al jaren als een gif topic, en iedere keer als het dan weer opengaat is de sfeer hééél even positief en goed.
Vervolgens vallen mensen weer terug in asociaal gedrag. Als ik de de reacties van de laatste dagen lees dan zie ik mensen nog steeds klagen over 'die ene persoon die alles verpest' dus het gemaakte punt (DTS dicht) wordt nog steeds niet begrepen.
Ik denk dat er niet veel nog positief gaat veranderen, Maar dat is mijn mening.
Sorry ik mag niet meer reageren van @SwJ
  Admin vrijdag 15 september 2023 @ 17:30:24 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_210644433
Knappe post @Puzzie
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 17:35:56 #104
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_210644494
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 17:30 schreef yvonne het volgende:
Knappe post @:puzzie
Eens.

En dit is ook een mooie:
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 17:13 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Sorry ik mag niet meer reageren van @:swj
want:
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 september 2023 10:51 schreef SwJ het volgende:
We zijn er nog niet uit. Dit is de zoveelste keer dat dts (tijdelijk) dicht is. Dat speelt ook mee.

We zijn er druk mee bezig, echt. Op korte termijn gaan we jullie vragen om input te leveren. Niet nu, niet hier in onz-fb.

Even geduld nog. En post vooral gezellig verder in ONZ-SC. :)
Even meewerken. Kunnen we dit straks even in een apart topic doen.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 15 september 2023 @ 17:38:41 #105
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_210644518
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 17:30 schreef yvonne het volgende:
Knappe post @:puzzie
Als er dan ook nog een kern van waarheid in zat.
Het is niet alleen maar haat en nijd, dat is gewoon onzin (oja en het topic staat ook nog in onzin :) ).
Onzin dus.
Zoals ik al een keer eerder schreef...dts is net een goed huwelijk, af en toe slaan we elkaar de hersens in en zeggen even goed de waarheid, maar het eindigt in de meeste gevallen wel weer goed. En voor het overgrote deel van de tijd is er niks aan de hand.

En degene die er zo'n hekel aan heeft, omdat het zogenaamd giftig is....blijf lekker weg (dat werd mij ook altijd geadviseerd).
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 17:43:06 #106
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_210644554
Mooi.

Nu zelfs onz-fb op slot.

Gefeliciteerd.

Is t echt zo moeilijk om gewoon even te lezen en te doen wat er gevraagd wordt?

Dit helpt niet echt mee met de heropening van dts.

Naja,

ONZ-FB dus op slot totdat er een centraal topic is om dts te bespreken. Tot die tijd kunnen dringende vragen in mijn dm/pm.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 21:07:18 #107
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_210646604
F.K.A. SuperwormJim
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 18 september 2023 @ 21:00:23 #108
485843 crew  Jippie
pi_210677037
21.00 uur!
pi_210677078
quote:
2s.gif Op maandag 18 september 2023 21:00 schreef Jippie het volgende:
21.00 uur!
En nu zelfs 21:05!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_210677088
omg
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 18 september 2023 @ 21:12:38 #111
485843 crew  Jippie
pi_210677160
quote:
Durf te openen :P
pi_210677169
Durf Te Sluiten!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 21:16:53 #113
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_210677202
Ok .... here we go
F.K.A. SuperwormJim
pi_210677272
quote:
99s.gif Op maandag 18 september 2023 21:16 schreef SwJ het volgende:
Ok .... here we go
Ik ben oprecht benieuwd :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211221059
Goh, die zag ik niet aankomen :')

wat nou weer met DTS?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 7 november 2023 @ 11:10:44 #116
500901 HappyCharly
Nothing really matters
pi_211221103
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:06 schreef kree het volgende:
Goh, die zag ik niet aankomen :')

wat nou weer met DTS?
Wat is je doel met deze post?
Er staat toch dat @SwJ gewoon even de tr's gaat afhandelen?
Happy thoughts
pi_211221112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:10 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Wat is je doel met deze post?
Er staat toch dat @:SwJ gewoon even de tr's gaat afhandelen?
jaja dat lees ik ook, vraag wel waarom is dat onwijs nodig?
Ik weet het echt niet he? Heb het niet meegelezen.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 7 november 2023 @ 11:16:53 #118
500901 HappyCharly
Nothing really matters
pi_211221162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:11 schreef kree het volgende:

[..]
jaja dat lees ik ook, vraag wel waarom is dat onwijs nodig?
Ik weet het echt niet he? Heb het niet meegelezen.
Een topic wordt wel vaker even gesloten om bij te werken. Wacht gewoon maar ff af, dan kan SwJ bijlezen.
Happy thoughts
pi_211221172
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:16 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Een topic wordt wel vaker even gesloten om bij te werken. Wacht gewoon maar ff af, dan kan SwJ bijlezen.
hmmm naja als dat al nodig is om dat te doen zegt mss al genoeg he?
Ik gun iedereen dat spelletje en kletsen lekker, maar TR komen er niet voor niks wss.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 7 november 2023 @ 11:19:21 #120
500901 HappyCharly
Nothing really matters
pi_211221182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:18 schreef kree het volgende:

[..]
hmmm naja als dat al nodig is om dat te doen zegt mss al genoeg he?
Ik gun iedereen dat spelletje en kletsen lekker, maar TR komen er niet voor niks wss.
Oh er komen vaak genoeg TR's om niks, dat is verder niet aan ons om te beoordelen.
Happy thoughts
pi_211221189
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:19 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Oh er komen vaak genoeg TR's om niks, dat is verder niet aan ons om te beoordelen.
klopt, maar hoe snel doe jij een TR dan? Ik niet echt hoor, of het moet mss echt iets zijn waarvan ik denk dat kan gewoon niet?

Dus als er veel binnenkomen op dat topic dan is dat een slecht vooruitzicht iig.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 7 november 2023 @ 11:21:22 #122
500901 HappyCharly
Nothing really matters
pi_211221195
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:20 schreef kree het volgende:

[..]
klopt, maar hoe snel doe jij een TR dan? Ik niet echt hoor, of het moet mss echt iets zijn waarvan ik denk dat kan gewoon niet?

Dus als er veel binnenkomen op dat topic dan is dat een slecht vooruitzicht iig.
Ik stop dit gesprek. Hier is fb niet voor bedoeld. Sorry!

[ Bericht 0% gewijzigd door HappyCharly op 08-11-2023 05:26:27 ]
Happy thoughts
pi_211221202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:21 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik stop dit gesprek. Hier is fb niet voor bedoelt. Sorry!
euhm juist wel, maargoed :P
Do what you love, love what you do!
pi_211221300
quote:
99s.gif Op maandag 18 september 2023 21:16 schreef SwJ het volgende:
Ok .... here we go
haha tja jij sluit hem he? of dacht je ging zonder weerstand :')

LOL
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 7 november 2023 @ 11:50:28 #125
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211221416
We worden gestraft voor het zetten van TR's :'(
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')