Ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. En de stijl van Sasha vind ik prettiger.
Isaac in strijd modusquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:30 schreef Harry het volgende:
SW
Stream 1
Bern en Erik biljarten
Stream 2
Isaac in trance op de hometrainer
Daar heeft hij het met dat gedreig dan ook behoorlijk naar gemaakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
Isaac heeft zich behoorlijk geïsoleerd van de groep.
Mooi. Dan moeten de drie vrouwen de mannen er uit werken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:27 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik zeg vanaf dag 1, ik hoop dat een vrouw het wint.
Net een klein kind die zijn zin niet krijgtquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
Hij is behoorlijk pissig en mag geen van de mensen die er nog met hem in zitten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Ik zie hem als een vreselijke zeikerd die alles beter weet en op anderen neerkijkt.
Een hebberd en een gulzigaard en ja, gierigaard.
Goed omschreven!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Ik zie hem als een vreselijke zeikerd die alles beter weet en op anderen neerkijkt.
Een hebberd en een gulzigaard en ja, gierigaard.
Oh echt? Ik dacht dat Bern met Erik wilde bonden en hopen hem over te halen op Isaac te gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
En Bern houdt Erik bezig zodat hij er niet bij kan gaan zitten.
Maar je hebt niets tegen mannenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi. Dan moeten de drie vrouwen de mannen er uit werken.
Stem op drie mannen. Bern, Erik en Isaac.
Hij zal vast en terecht denken dat hij iedereen aankan, vooral met fysieke opdrachten dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:31 schreef IkFok het volgende:
[..]
Net een klein kind die zijn zin niet krijgt
Bij Isaac krijg ik niet de indruk, dat hij zich gedraagt als een klein kind die zijn snoepje niet krijgt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:31 schreef IkFok het volgende:
[..]
Net een klein kind die zijn zin niet krijgt
Ja vastquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat Bern met Erik wilde bonden en hopen hem over te halen op Isaac te gaan.
Doet hij voor zichzelf. Om bezig te blijven. Om te laten zien wat hij kan. Om niet teveel gezeik te krijgen dat hij weinig in de keuken of huishouden doet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef realkijkers het volgende:
[..].wat vindt je dan van zijn bouwen voor alles en iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |