Ja. straks gaat de zoemer dan is het te laat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:02 schreef Harry het volgende:
Sasha neemt wel een hele lange aanloop voor Gametalk.
Goeie van Sasha.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:09 schreef Harry het volgende:
Sasha zou Isaac tegenover Erik willen zien.
Wendy zegt eerlijk dat de combinatie Sasha - Bern gevaarlijk is. En dat Sasha manager is.
Sasha begrijpt dat.
Sasha: de eerstvolgende weet ik dat ik of Bern aan de beurt is. Maar we kunnen toch eerst Isaac en Erik doen? Daarna kunnen jullie op ons.
Héél toevalligquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:13 schreef spapaars het volgende:
Zal wel weer toeval zijn dat er nog 3 vrouwen en 3 mannen zijn.
Ze ziet alleen zijn stunteligheid in sociale omgang.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:16 schreef Harry het volgende:
Wendy: Erik is wel een lieverd! Als ik er nu over denk heb ik al buikpijn.
Wendy: ik heb het lang Isaac gegund, maar nu.... Voor zijn gezin ook en alles.....
Wendy: dat hij zo naar deed tegen Jasper, en dat hij zat te kuchen en doen...... Het klopt van geen kanten!!
Sasha: de man is marinier he, die zit te pitchen. En Erik is toen naar Kim gegaan he....... Hij speelt het zo......
Omdat hij in zijn neus peutert, veel eet en zijn eigen trekjes heeft is hij geen lieverd? Zie hem niets vreemd doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze ziet alleen zijn stunteligheid in sociale omgang.
Ik vind hem helemaal geen lieverd. Verre van dat.
Jappie en Wanda. Pak meteen even een oogarts straks mopquote:
Sasha speelt ook het spel, net zoals Isaac dat op zijn manier doet. De één wat harder dan de ander.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ik mag de stijl van Sasha en Bern wel. Open en bloot zeggen wat je vindt en wilt doen en mogelijkheden bespreken.
Isaac en Erik zijn smiechten. De ander mag niet weten wat ze willen gaan doen. Ssttt niks zeggen. Links en rechts kijken. Emotieloze koppen.
Erik is zelfs minder bij Mirthe in de buurt omdat ze willen voorkomen dat ze hun als een setje zien.
Nee niet eens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat hij in zijn neus peutert, veel eet en zijn eigen trekjes heeft is hij geen lieverd? Zie hem niets vreemd doen.
Yep. En de stijl van Sasha vind ik prettiger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha speelt ook het spel, net zoals Isaac dat op zijn manier doet. De één wat harder dan de ander.
Volgens mij mag je hem nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Ik zie hem als een vreselijke zeikerd die alles beter weet en op anderen neerkijkt.
Een hebberd en een gulzigaard en ja, gierigaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |