Sterktequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Moet om 12 uur in het ziekenhuis zijn, wondpoli
Mirthe verteld over haar ouders, afkomst en carriere.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:19 schreef cinsan het volgende:
iemand gesprek van sas bij wendy en myrthe gevolgd
spijtig , had gehoopt dat sasha wat ging vissen ivm stemmenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Mirthe verteld over haar ouders, afkomst en carriere.
Niets over het spel.
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die myrthequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:26 schreef Harry het volgende:
Sasha: ik hou niet van paarden.
Mirthe: dat zou je niet zeggen, als ik jou zo zie.
Pffffff die Sashaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:26 schreef Harry het volgende:
Sasha: ik hou niet van paarden.
Mirthe: dat zou je niet zeggen, als ik jou zo zie.
Pffffff die Alexandraquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:28 schreef Harry het volgende:
Sasha zegt, dat haar echte naam Alexandra is.
Dat leugentje zat Erik behoorlijk dwars vertelde hij tegen Mirthe, Mirthe reageerde er op met : welnee ik heb gelijk gezegd soms wel, niet mee zitten Erikquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirthe en Erik zijn ook een duo. Wendy zei dat nog gisteren tegen Erik en Mirthe tijdens Erik's instructie om Bern en Sasha uit elkaar te halen. Erik ontkende dat (leugenaar dus) en Mirthe trok een verassend gezicht op Eriks leugen en zei Uuh soms wel...
Ik weet niet of Wendy dit mee heeft gekregen.
Heel erg leuk inddquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:44 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Wat vreselijk leuk om Sasha, Wendy en Mirthe verhalen te horen vertellen.
Allemaal dingen over thuis, oma's en opa's, andere familieleden, huisdieren
Zo kom je na 11 maanden ineens heel leuke dingen over ze te weten.
Geen eliminatie geouwedeur, gewoon 3 vrouwen die over van alles zitten te kletsen en te lachen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zebrapad bij het altaarDaar moest pa op de rem staan voor ma
(terugtraprem)
Dan toch juist een vroege eli?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liefst wachten tot een uurtje of 12![]()
De moeder van Sasha is jarig
Zeker, maar toch niet zoals bern en Sasha dat zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirthe en Erik zijn ook een duo. Wendy zei dat nog gisteren tegen Erik en Mirthe tijdens Erik's instructie om Bern en Sasha uit elkaar te halen. Erik ontkende dat (leugenaar dus) en Mirthe trok een verassend gezicht op Eriks leugen en zei Uuh soms wel...
Ik weet niet of Wendy dit mee heeft gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |