Eens, jammer van die shag in d’r oksels en dat ze viegun is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Anna erg leuk. Wat een lieve uitstraling.
Eigenlijk te leuk voor Bram.
Ja credits voor jouquote:
Hij heeft echt te vaak dominante of labiele vrouwen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef JOHANK88 het volgende:
oei oei nieuwe energie bij walter is niet helemaal in orde hoor
Goede combiquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft echt te vaak dominante of labiele vrouwen.
Anna heeft alleen een zwart jurkje meegenomen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Caroline dacht dat ze Bram al had gewonnen, maar nu komt Anne en is er paniek.
Bram is niet veel frisser, prima mets.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Anna heeft alleen een zwart jurkje meegenomen.
Al die mensen die zich te goed voelen om elle dag te douchen of op z’n minst deo te gebruiken. Kriebelige, zweterige krappe bende daar.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:30 schreef JOHANK88 het volgende:
het is ook wel erg druk in die smalle keuken daar. vreselijk, ik krijg er al jeuk van als ik het zie.
Ze heeft een mooi lijntje, dus komt er mee weg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Anna heeft alleen een zwart jurkje meegenomen.
In Trosj gaan weer terug naar week 1 met deze vrouwen.
Ze zijn teveel hetzelfde denk ik. Carolien vind ik een betere match.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram is niet veel frisser, prima mets.
Ik vind haar te lief voor Bram, denk ik.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:36 schreef tja77 het volgende:
Dit jurkje was een half jaar geleden nog wit, tis maar dat je het weet.
Zelfde qua visie, wat juist fijn is. Maar Caroline zou ook passen, denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze zijn teveel hetzelfde denk ik. Carolien vind ik een betere match.
Bram heeft een hekel aan het feit dat Anna op d’t blote poten rondloopt, vandaar het verzinsel van die slangen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze zijn teveel hetzelfde denk ik. Carolien vind ik een betere match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |