Alidoro, die wolf guy van wie je boss wapens kan kopen.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef 2dope het volgende:
Swamp asshole ook doodHeb die wel 10+ keer opnieuw moeten doen. Wat (wie) is dat handschoen-icoontje ook alweer? Er staat nog een dialogue option voor mij open daarmee in het hotel maar ik weet niet meer wie dat is
Niet uit elkaar halen maar wel een motivity, advance of technique crank opzetten zodat ie daarmee scaled. Kan bij Eugenie.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boss wapens kan je niet uit elkaar halen.
Klopt, ik ben nu met NG+ bezig.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zit daar af en toe nog wel mee te kutten wat nou beter is, want ik had dus de 'vanilla' Puppet Axe maar de police baton handle heeft beter scaling op Motivity (als enige handle A-rating) dus met de baton handle heb ik op papier betere damage. Maar, ik heb dan ook ineens minder reach en weer een kut moveset. Bovendien blijft een R2 charge attack met de originele handle meer damage doen dan een R2 charge attack met de betere (STR-)handle, weliswaar ook een stuk trager. Snap je nog wat ik bedoel
Jij hebt 'm inmiddels wel uitgespeeld toch?
Maar ik heb bij hem geen nieuwe dialoog en na het praten staat het handje er nog steeds. Meen me ook te herinneren dat je van Alidoro gewoon die hondenkop als icoontje ziet?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alidoro, die wolf guy van wie je boss wapens kan kopen.
Dat is waarquote:Op donderdag 28 september 2023 17:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet uit elkaar halen maar wel een motivity, advance of technique crank opzetten zodat ie daarmee scaled. Kan bij Eugenie.
Volgens mij is het die butler bij Vegnini.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maar ik heb bij hem geen nieuwe dialoog en na het praten staat het handje er nog steeds. Meen me ook te herinneren dat je van Alidoro gewoon die hondenkop als icoontje ziet?
Nee, net ff gedubbelcheckt maar hij had niks nieuws en icoon staat er nog. Gepetto had wel nieuwe dialoog maar nog steeds icoontje niet wegquote:Op donderdag 28 september 2023 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is het die butler bij Vegnini.
Is het die receptionist niet?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, net ff gedubbelcheckt maar hij had niks nieuws en icoon staat er nog. Gepetto had wel nieuwe dialoog maar nog steeds icoontje niet weg
Bij het hotel. Na verslaan swamp fucker heb ik ook gepraat met Alidoro op die locatie, waarna hij weer terug is gegaan naar het hotel. Ook Eugénie heeft geen nieuwe dialogue.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:32 schreef Drankster het volgende:
Staat de handschoen bij het Hotel of ergens anders? Uit m’n hoofd krijg je ‘m van Eugenie en moet je hem aan Alidoro geven. Die staat dan in de regio van dat swamp beesr. Bij de eerste stargazer.
Volgens mij kon ik daar dankbaar gebruikmaken van 2 van die zombieventjes die hem afleiden, dankzij hen 2 gratis charged RTs > stagger > fatal attack > charged RT terwijl 'ie opstaat. Toen was het al bijna afgelopen. Misschien had ik mazzelquote:Op donderdag 28 september 2023 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sjezus... zit nu in Lorenzino's Arcade en volgens mij kan je al raden waar ik tegenaan loopIn de kelder zit een soort Joker Puppet. En die is echt... onmogelijk zowat. Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op donderdag 28 september 2023 21:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij kon ik daar dankbaar gebruikmaken van 2 van die zombieventjes die hem afleiden, dankzij hen 2 gratis charged RTs > stagger > fatal attack > charged RT terwijl 'ie opstaat. Toen was het al bijna afgelopen. Misschien had ik mazzel![]()
M'n handschoen-icoontje is ook verdwenen, sindsIk denk het, of ze hebben zijn health dus aangepast na de patchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag trouwens verschillende tactieken op YouTube, die ga ik later proberen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Pffffquote:Op donderdag 28 september 2023 22:32 schreef 2dope het volgende:
Ik heb m'n megabijl nu wel op +10![]()
1350 dmg met een charged RT
Ja ik nader ook al wel het einde.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pffff
Ik ga toch voor die katana later
Moet toch eerst de respec hebben, dus voorlopig ga ik voor Motivity. Jij nog steeds fan van die megabijl?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik nader ook al wel het einde.
Heb die katana wel gekocht maar nog niet uitgeprobeerd (net als zoveel wapens).
Ja ik heb de timing nu goed door, is erg satisfying ook als bijv. enemies op je af rennen en je precies op tijd je charged RT landtquote:Op donderdag 28 september 2023 23:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet toch eerst de respec hebben, dus voorlopig ga ik voor Motivity. Jij nog steeds fan van die megabijl?
Dat staggeren is idd af en toe nog wel een punt jaquote:Op donderdag 28 september 2023 23:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik heb de timing nu goed door, is erg satisfying ook als bijv. enemies op je af rennen en je precies op tijd je charged RT landtWas in DS3 ook een solide tactiek met de ultra greatswords. Op ongeveer 2/3 van de aanval krijg je ook hyper armor dus kan de attack niet meer interrupted worden. Alleen is de stagger pakken soms lastig, omdat het opladen zo lang duurt is de window vaak al voorbij.
Ander voordeel is 'damage reduction rate while guarding' = 77,56 wat behoorlijk hoog is. Verder is de fable art attack ook perfect om in combo's te verwerken dus ik ben wel tevreden.
Hahah succes, ik ben daar inmiddels een tweede van tegengekomenquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat staggeren is idd af en toe nog wel een punt jaVooral omdat de boss of vijand gewoon door blijft raggen
Ik ga eens kijken wat ik nog qua strength wapens heb en daarmee experimenteren. Vooralsnog wil ik eerst die Jester voorbij, kijken of dat lukt
Oh mijn hemel, nog eentjequote:Op vrijdag 29 september 2023 14:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hahah succes, ik ben daar inmiddels een tweede van tegengekomenDie ging wederom vrij snel dood, wederom omdat ik hulp kreeg van andere vijanden die hem afleidden. Die jesters zijn volgens mij de enige vijand die door andere vijanden aangevallen worden, tenminste kan me niet herinneren het vaker te hebben gezien.
Anyway gisteren gestrand bij die bad-ass boss met een naam klinkend als een laxeermiddel. Eerste poging wel meteen tweede fase bereikt, maar die gaat nog wel wat pogingen vergen vermoed ik. Vanavond verder, toch wel weer zin in.
Haha er komt een moment dat je zegt "omg heb ik echt zo moeilijk gedaan met deze enemy" zoals zo vaak het geval is in dit soort games.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, nog eentje![]()
Hopelijk respawnen ze niet elke keer
Klopt ik blijf de kern ook wel gewoon erg tof vinden. Ik blijf gewoon echt een sucker voor soulslikes... Jij kan ook alleen in de avonduurtjes spelen of niet? Ik had gisteren vrij dus flink wat voortgang kunnen boeken.quote:Ik ga straks wat meer experimenteren met wapens, kijken wat het beste werkt. Heb wat dingen gezien die wel kunnen werken. Maar de game blijft leuk
Over het algemeen wel, of na het werk (thuiswerken FTW!). Dus ik maak redelijke voortgang.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha er komt een moment dat je zegt "omg heb ik echt zo moeilijk gedaan met deze enemy" zoals zo vaak het geval is in dit soort games.
[..]
Klopt ik blijf de kern ook wel gewoon erg tof vinden. Ik blijf gewoon echt een sucker voor soulslikes... Jij kan ook alleen in de avonduurtjes spelen of niet? Ik had gisteren vrij dus flink wat voortgang kunnen boeken.
Hey, winnen is winnenquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Jester heb ik wel heel erg gecheesed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |