Volgens mij is iemand heel blijquote:Op woensdag 20 september 2023 19:00 schreef DKUp het volgende:
10 10 10
https://www.metacritic.com/game/cyberpunk-2077-phantom-liberty/
90 gemiddeld![]()
Ik wilde binnenkort opnieuw beginnen na mijn start van een paar uurtjes jaren geleden.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand heel blij
Toch maar eens overwegen om de game aan te schaffen...quote:Op woensdag 20 september 2023 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wilde binnenkort opnieuw beginnen na mijn start van een paar uurtjes jaren geleden.
Update 2.0 schijnt ook goed te zijn.
16,50 euroquote:Op woensdag 20 september 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om de game aan te schaffen...
Liever op PCquote:Op woensdag 20 september 2023 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
16,50 euro
Cyberpunk 2077 - Day One Edition (Xbox One) https://amzn.eu/d/41hxH8C
De Series S is ook iets minder sterk, hou daar ook rekening meequote:Op vrijdag 22 september 2023 11:16 schreef Mazikeen het volgende:
Oke dilemma
Ik heb xbox series x. Nu kan ik op mijn werk, voor weinig een xbox series s kopen.
Mijn man en ik gamen beiden, dus hij op de x en ik dan op de s....
Komt hij met de vraag, wat ga je erop gamen dan? Welke gamepass spellen....
En nu twijfel ik weer.
Welke interessante games komen binnenkort of in de toekomst naar gamepass?
ja op de oude xbox speelde ik van allesquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Series S is ook iets minder sterk, hou daar ook rekening mee
Op dit moment weet ik even niet wat er naar GP komt. Ligt er maar aan waar je interesses liggen
Hier kan je zien welke gamepass games er beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja op de oude xbox speelde ik van alles
Hmmmm dus beter serie x erbij kopen?
Zijn er erg weinig, Ori kan het aan, Gears 5, Destiny 2, Unravel, volgens mij Vermintide 2 en Halo: MCC ook. Kan me voorstellen dat inmiddels wat meer games het aan kunnen, games zoals Trine of Hollow Knight zou ik van verwachten dat ze het ook wel kunnen, we kunnen het niet zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Welk spel speelt 4K én 120Hz dan?
Dat zijn er weinig idd. Ik vraag het vooral omdat het gros native 1080p met moeite op 60 krijgt, tenzij het grafisch minder intensief is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zijn er erg weinig, Ori kan het aan, Gears 5, Destiny 2, Unravel, volgens mij Vermintide 2 en Halo: MCC ook. Kan me voorstellen dat inmiddels wat meer games het aan kunnen, games zoals Trine of Hollow Knight zou ik van verwachten dat ze het ook wel kunnen, we kunnen het niet zien natuurlijk.
Verder zijn er wel aardig wat titels die 120fps kunnen op een resolutie die hoger ligt dan 1080p bijv. 1440p of 1800p, of die dynamic (= fluctuerende) resolutie gebruiken (Gears of War, Battlefield, CoD, Dirt, Halo, Overwatch, Resident Evil etc.) Dat zou nog een argument kunnen zijn.
Same, af en toe wat frustrerende mini-bosses die je 600 keer moet raken voordat ze neergaan maar ik moet zeggen dat de combat mechanics goed bevallen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lies of P is toch best lastig maar vermaak me er wel mee. Fijne sfeer en stijl ook.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Same, af en toe wat frustrerende mini-bosses die je 600 keer moet raken voordat ze neergaan maar ik moet zeggen dat de combat mechanics goed bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall heb ik er wel veel plezier mee, ook al zit ik soms tegen de game te schreeuwen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat dus![]()
Ik heb wel gemerkt dat de throwables in de game soms echt OP zijn. En er is ergens een merchant die ze verkoopt en er oneindig van heeft. Heeft me in sommige gevallen wel een eind op weg geholpen bij sommige (mini-)bosses.
Dat parry-en werkt ook wel redelijk, moet alleen de timing nog goed krijgen. Waar zit jij nu? Ik zit hier:Lol ik ben bij exact hetzelfde stuk, Rosa Isabelle street en was die Mad Clown net gisteravond aan het einde van m'n speelsessie tegengekomen. Ik had toen geen pulse cells meer en wel 11k souls op zak dus ben als een pussy teruggerend naar de laatste Stargazer. Ga denk ik zo nog ff opstarten, staat me wat te wachten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall heb ik er wel veel plezier mee, ook al zit ik soms tegen de game te schreeuwen![]()
Maar wacht is die Stargazer niet enorm ver van die Mad Clown locatie? Met eerst een hele horde van die flintlock rifle en flamethrower dudes? ZuchtOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Nou, het schijnt dat je er voorbij kan rennen (hij heeft een behoorlijke aggro-range), dus lok hem eerst naar je toe en ren er dan voorbij. Dan is daar aan de rechterkant een doorgang waar je een Stargazer ziet. En dan hoef je niet zo ver meer terug te rennenquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lol ik ben bij exact hetzelfde stuk, Rosa Isabelle street en was die Mad Clown net gisteravond aan het einde van m'n speelsessie tegengekomen. Ik had toen geen pulse cells meer en wel 11k souls op zak dus ben als een pussy teruggerend naar de laatste Stargazer. Ga denk ik zo nog ff opstarten, staat me wat te wachten dus![]()
Maar wacht is die Stargazer niet enorm ver van die Mad Clown locatie? Met eerst een hele horde van die flintlock rifle en flamethrower dudes? Zucht
Aight thx, ff proberen zo. Ik zoek standaard altijd eerst naar shortcuts want ik heb er echt een pleurishekel aan als ik steeds zo'n eind moet sjouwen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, het schijnt dat je er voorbij kan rennen (hij heeft een behoorlijke aggro-range), dus lok hem eerst naar je toe en ren er dan voorbij. Dan is daar aan de rechterkant een doorgang waar je een Stargazer ziet. En dan hoef je niet zo ver meer terug te rennen
Ik ga het morgen weer proberen, kijken of ik hem kan cheesen
Idem hierquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Aight thx, ff proberen zo. Ik zoek standaard altijd eerst naar shortcuts want ik heb er echt een pleurishekel aan als ik steeds zo'n eind moet sjouwen.
Ik heb die Aegis (schild). Die heeft mijn leven gered bij de White Lady bossquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:49 schreef 2dope het volgende:
Gebruik nauwelijks throwables, ook die arm-skills gebruik ik weinig. Die grenade launcher is wel handig voor stationaire doelen maar uiteindelijk 99% gewoon matten. Dat had ik ook met games als Sekiro, al die 'side skills' die je dan vaak maar 1x kunt gebruiken en vaak geen noemenswaardig effect hebben, laat ik vrijwel altijd links liggen. Maar zal die throwables eens een kans geven, volgens mij heb ik nog nooit iets gegooidja die sawblades, puur voor afleiding/lokken. Perfect blocks gaan me wel goed af voor behoud stamina en dan counteren.
Gebruikte een tijdje een dope boss weapon, Holy Sword of the Ark. Nadeel is dat je geen custom handle kunt toepassen en inmiddels is m'n sawblade + police baton handle beter (en A rating op motivity, heb een strength build).Tot ik weer van die speciale Crecent Moonstones of the Nogwattes heb gevondenLaten we het twinkling titanite noemen
Die sawblade heeft een beetje een pauper moveset. Heb ook nog een Booster Glaive + 5 met een betere moveset, maar al met al bevalt die boss sword nog 't beste tot nu toe (ook het traagst maar daar ben ik wel handig mee).
Bij de main bosses altijd wel een paar pogingen om de movesets te leren kennen, as per usual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |