abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210690817
Starfield uitgespeeld na 50 uur. Leuke timesink maar hoger dan een 8 is het zeker niet. Het is net een beetje zoals Tears of the Kingdom.

Alan Wake 2, Baldur’s Gate 3 of Lies of P zal wel GOTY worden. Al is die laatste ook maar een Koreaanse Bloodborne maar speelt wel errug lekker weg.

Laatst de campaigns van Age of Empires IV op Series X gespeeld en die kan ik ook aanraden! Werkt fantastisch met controller.

[ Bericht 28% gewijzigd door Drankster op 20-09-2023 00:33:31 ]
pi_210691265
Ik ben met 50+ uur nog niet eens op de helft denk ik. Alle faction achievements gehaald, maar nog steeds wat open missies voor allemaal, een enorme waslijst aan activities en nog geen basis gebouwd. Gisteren All That Money Can Buy als main quest gespeeld (wat blijkbaar #6 van de 19 main quests is).

Lies of P is nog steeds niks voor mij. Dodge is iets beter, maar vind er nog steeds niks aan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 september 2023 @ 16:09:32 #153
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210696100
Ga zo aan Lies of P beginnen :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 september 2023 @ 19:01:24 #155
Brabo Bastard
pi_210697672
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_210697699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Volgens mij is iemand heel blij :D
Ik wilde binnenkort opnieuw beginnen na mijn start van een paar uurtjes jaren geleden.
Update 2.0 schijnt ook goed te zijn.
SOONY
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 september 2023 @ 19:05:00 #157
Brabo Bastard
pi_210697702
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:04 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ik wilde binnenkort opnieuw beginnen na mijn start van een paar uurtjes jaren geleden.
Update 2.0 schijnt ook goed te zijn.
Toch maar eens overwegen om de game aan te schaffen...
"Omae wa mou shindeiru."
pi_210698244
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Toch maar eens overwegen om de game aan te schaffen...
16,50 euro
Cyberpunk 2077 - Day One Edition (Xbox One) https://amzn.eu/d/41hxH8C
SOONY
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 september 2023 @ 08:17:00 #159
Brabo Bastard
pi_210702410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:04 schreef DKUp het volgende:

[..]
16,50 euro
Cyberpunk 2077 - Day One Edition (Xbox One) https://amzn.eu/d/41hxH8C
Liever op PC :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_210714974
Oke dilemma

Ik heb xbox series x. Nu kan ik op mijn werk, voor weinig een xbox series s kopen.
Mijn man en ik gamen beiden, dus hij op de x en ik dan op de s....

Komt hij met de vraag, wat ga je erop gamen dan? Welke gamepass spellen....
En nu twijfel ik weer.

Welke interessante games komen binnenkort of in de toekomst naar gamepass?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 september 2023 @ 11:23:14 #161
Brabo Bastard
pi_210715026
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:16 schreef Mazikeen het volgende:
Oke dilemma

Ik heb xbox series x. Nu kan ik op mijn werk, voor weinig een xbox series s kopen.
Mijn man en ik gamen beiden, dus hij op de x en ik dan op de s....

Komt hij met de vraag, wat ga je erop gamen dan? Welke gamepass spellen....
En nu twijfel ik weer.

Welke interessante games komen binnenkort of in de toekomst naar gamepass?
De Series S is ook iets minder sterk, hou daar ook rekening mee :)

Op dit moment weet ik even niet wat er naar GP komt. Ligt er maar aan waar je interesses liggen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_210715043
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
De Series S is ook iets minder sterk, hou daar ook rekening mee :)

Op dit moment weet ik even niet wat er naar GP komt. Ligt er maar aan waar je interesses liggen :P
ja op de oude xbox speelde ik van alles :P

Hmmmm dus beter serie x erbij kopen?
pi_210716493
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:24 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
ja op de oude xbox speelde ik van alles :P

Hmmmm dus beter serie x erbij kopen?
Hier kan je zien welke gamepass games er beschikbaar zijn.

https://www.xbox.com/en-GB/xbox-game-pass/games

Je kan ook de xbox gamepass app downloaden op je telefoon voor een overzicht van de games. Dat is wat overzichtelkijker dan die site, dan ziet het er hetzelfde uit als op de xbox/pc.

XSS is minder krachtig dan een XSX. Deze speelt games meestal met een lagere resolutie en/of lagere grafische settings en/of lagere fps (beeldverversing snelheid).

Ligt er dus een beetje aan hoe belangrijk je graphics en performance vind als je gamed en op wat voor display je deze gaat gebruiken. Vind je graphics belangrijk en sluit je de xbox aan op een 4K 120hz display zou ik een XSX nemen. Wil je gewoon de nieuwste games spelen en maken graphics niet veel uit of sluit je de xbox aan op een 1080p 60hz display dan kan je ook voor XSS gaan.
  zaterdag 23 september 2023 @ 01:54:16 #164
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_210722161
Welk spel speelt 4K én 120Hz dan?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games zaterdag 23 september 2023 @ 10:07:52 #165
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210723947
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 01:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Welk spel speelt 4K én 120Hz dan?
Zijn er erg weinig, Ori kan het aan, Gears 5, Destiny 2, Unravel, volgens mij Vermintide 2 en Halo: MCC ook. Kan me voorstellen dat inmiddels wat meer games het aan kunnen, games zoals Trine of Hollow Knight zou ik van verwachten dat ze het ook wel kunnen, we kunnen het niet zien natuurlijk.

Verder zijn er wel aardig wat titels die 120fps kunnen op een resolutie die hoger ligt dan 1080p bijv. 1440p of 1800p, of die dynamic (= fluctuerende) resolutie gebruiken (Gears of War, Battlefield, CoD, Dirt, Halo, Overwatch, Resident Evil etc.) Dat zou nog een argument kunnen zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 september 2023 @ 19:40:40 #166
Brabo Bastard
pi_210727961
Lies of P is toch best lastig maar vermaak me er wel mee. Fijne sfeer en stijl ook.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 september 2023 @ 19:45:29 #167
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_210728031
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2023 10:07 schreef 2dope het volgende:

[..]
Zijn er erg weinig, Ori kan het aan, Gears 5, Destiny 2, Unravel, volgens mij Vermintide 2 en Halo: MCC ook. Kan me voorstellen dat inmiddels wat meer games het aan kunnen, games zoals Trine of Hollow Knight zou ik van verwachten dat ze het ook wel kunnen, we kunnen het niet zien natuurlijk.

Verder zijn er wel aardig wat titels die 120fps kunnen op een resolutie die hoger ligt dan 1080p bijv. 1440p of 1800p, of die dynamic (= fluctuerende) resolutie gebruiken (Gears of War, Battlefield, CoD, Dirt, Halo, Overwatch, Resident Evil etc.) Dat zou nog een argument kunnen zijn.
Dat zijn er weinig idd. Ik vraag het vooral omdat het gros native 1080p met moeite op 60 krijgt, tenzij het grafisch minder intensief is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games zaterdag 23 september 2023 @ 20:13:29 #168
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210728388
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lies of P is toch best lastig maar vermaak me er wel mee. Fijne sfeer en stijl ook.
Same, af en toe wat frustrerende mini-bosses die je 600 keer moet raken voordat ze neergaan maar ik moet zeggen dat de combat mechanics goed bevallen.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 september 2023 @ 21:11:53 #169
Brabo Bastard
pi_210762016
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2023 20:13 schreef 2dope het volgende:

[..]
Same, af en toe wat frustrerende mini-bosses die je 600 keer moet raken voordat ze neergaan maar ik moet zeggen dat de combat mechanics goed bevallen.
Ja dat dus :D

Ik heb wel gemerkt dat de throwables in de game soms echt OP zijn. En er is ergens een merchant die ze verkoopt en er oneindig van heeft. Heeft me in sommige gevallen wel een eind op weg geholpen bij sommige (mini-)bosses.

Dat parry-en werkt ook wel redelijk, moet alleen de timing nog goed krijgen. Waar zit jij nu? Ik zit hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overall heb ik er wel veel plezier mee, ook al zit ik soms tegen de game te schreeuwen :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Eindredactie Games dinsdag 26 september 2023 @ 21:28:00 #170
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210762166
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja dat dus :D

Ik heb wel gemerkt dat de throwables in de game soms echt OP zijn. En er is ergens een merchant die ze verkoopt en er oneindig van heeft. Heeft me in sommige gevallen wel een eind op weg geholpen bij sommige (mini-)bosses.

Dat parry-en werkt ook wel redelijk, moet alleen de timing nog goed krijgen. Waar zit jij nu? Ik zit hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overall heb ik er wel veel plezier mee, ook al zit ik soms tegen de game te schreeuwen :P
Lol ik ben bij exact hetzelfde stuk, Rosa Isabelle street en was die Mad Clown net gisteravond aan het einde van m'n speelsessie tegengekomen. Ik had toen geen pulse cells meer en wel 11k souls op zak dus ben als een pussy teruggerend naar de laatste Stargazer. Ga denk ik zo nog ff opstarten, staat me wat te wachten dus :+

Maar wacht is die Stargazer niet enorm ver van die Mad Clown locatie? Met eerst een hele horde van die flintlock rifle en flamethrower dudes? Zucht
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 september 2023 @ 21:36:31 #171
Brabo Bastard
pi_210762236
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:28 schreef 2dope het volgende:

[..]
Lol ik ben bij exact hetzelfde stuk, Rosa Isabelle street en was die Mad Clown net gisteravond aan het einde van m'n speelsessie tegengekomen. Ik had toen geen pulse cells meer en wel 11k souls op zak dus ben als een pussy teruggerend naar de laatste Stargazer. Ga denk ik zo nog ff opstarten, staat me wat te wachten dus :+

Maar wacht is die Stargazer niet enorm ver van die Mad Clown locatie? Met eerst een hele horde van die flintlock rifle en flamethrower dudes? Zucht
Nou, het schijnt dat je er voorbij kan rennen (hij heeft een behoorlijke aggro-range), dus lok hem eerst naar je toe en ren er dan voorbij. Dan is daar aan de rechterkant een doorgang waar je een Stargazer ziet. En dan hoef je niet zo ver meer terug te rennen :P

Ik ga het morgen weer proberen, kijken of ik hem kan cheesen :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Eindredactie Games dinsdag 26 september 2023 @ 21:47:05 #172
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210762325
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou, het schijnt dat je er voorbij kan rennen (hij heeft een behoorlijke aggro-range), dus lok hem eerst naar je toe en ren er dan voorbij. Dan is daar aan de rechterkant een doorgang waar je een Stargazer ziet. En dan hoef je niet zo ver meer terug te rennen :P

Ik ga het morgen weer proberen, kijken of ik hem kan cheesen :P
Aight thx, ff proberen zo. Ik zoek standaard altijd eerst naar shortcuts want ik heb er echt een pleurishekel aan als ik steeds zo'n eind moet sjouwen.
  Eindredactie Games dinsdag 26 september 2023 @ 21:49:13 #173
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210762355
Gebruik nauwelijks throwables, ook die arm-skills gebruik ik weinig. Die grenade launcher is wel handig voor stationaire doelen maar uiteindelijk 99% gewoon matten. Dat had ik ook met games als Sekiro, al die 'side skills' die je dan vaak maar 1x kunt gebruiken en vaak geen noemenswaardig effect hebben, laat ik vrijwel altijd links liggen. Maar zal die throwables eens een kans geven, volgens mij heb ik nog nooit iets gegooid :') ja die sawblades, puur voor afleiding/lokken. Perfect blocks gaan me wel goed af voor behoud stamina en dan counteren.

Gebruikte een tijdje een dope boss weapon, Holy Sword of the Ark. Nadeel is dat je geen custom handle kunt toepassen en inmiddels is m'n sawblade + police baton handle beter (en A rating op motivity, heb een strength build).Tot ik weer van die speciale Crecent Moonstones of the Nogwattes heb gevonden :+ Laten we het twinkling titanite noemen 8-) Die sawblade heeft een beetje een pauper moveset. Heb ook nog een Booster Glaive + 5 met een betere moveset, maar al met al bevalt die boss sword nog 't beste tot nu toe (ook het traagst maar daar ben ik wel handig mee).

Bij de main bosses altijd wel een paar pogingen om de movesets te leren kennen, as per usual.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 september 2023 @ 21:50:24 #174
Brabo Bastard
pi_210762369
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:47 schreef 2dope het volgende:

[..]
Aight thx, ff proberen zo. Ik zoek standaard altijd eerst naar shortcuts want ik heb er echt een pleurishekel aan als ik steeds zo'n eind moet sjouwen.
Idem hier :D

Ik moet wel zeggen dat ik dat platformen in die kathedraal wel enorm klote vond. Dat hadden ze iets beter mogen doen :') Maar qua shortcuts zit het best wel goed in elkaar. De rest zit ook wel goed. Positief verrast door de game :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 september 2023 @ 21:52:35 #175
Brabo Bastard
pi_210762387
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:49 schreef 2dope het volgende:
Gebruik nauwelijks throwables, ook die arm-skills gebruik ik weinig. Die grenade launcher is wel handig voor stationaire doelen maar uiteindelijk 99% gewoon matten. Dat had ik ook met games als Sekiro, al die 'side skills' die je dan vaak maar 1x kunt gebruiken en vaak geen noemenswaardig effect hebben, laat ik vrijwel altijd links liggen. Maar zal die throwables eens een kans geven, volgens mij heb ik nog nooit iets gegooid :') ja die sawblades, puur voor afleiding/lokken. Perfect blocks gaan me wel goed af voor behoud stamina en dan counteren.

Gebruikte een tijdje een dope boss weapon, Holy Sword of the Ark. Nadeel is dat je geen custom handle kunt toepassen en inmiddels is m'n sawblade + police baton handle beter (en A rating op motivity, heb een strength build).Tot ik weer van die speciale Crecent Moonstones of the Nogwattes heb gevonden :+ Laten we het twinkling titanite noemen 8-) Die sawblade heeft een beetje een pauper moveset. Heb ook nog een Booster Glaive + 5 met een betere moveset, maar al met al bevalt die boss sword nog 't beste tot nu toe (ook het traagst maar daar ben ik wel handig mee).

Bij de main bosses altijd wel een paar pogingen om de movesets te leren kennen, as per usual.
Ik heb die Aegis (schild). Die heeft mijn leven gered bij de White Lady boss :D Brak haar wapen vrij rap en toen was ze ineens een stuk minder gevaarlijk. Op dit moment heb ik die Greatsword of Fate en Electric Coil. Gebruik voor de rest weinig anders. Wel aan het experimenteren met die handles. Vind het assembly system wel goed gevonden, geeft voldoende opties zonder dat het overweldigend wordt.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')