kan je vrouw en kind(eren?) niet gewoon lekker op vakantie sturen. Lekker tijd voor jezelf enzo :yquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:39 schreef jogy het volgende:
Ik heb de gamepass en ondanks dat ik dus Starfield erbij krijg heb ik de premium erbij gepakt voor de 5 dagen vroegere toegang. En (wel toeval) ik heb vakantie voor twee weken. Maar ook een vrouw en kind dus kan niet ouderwets mezelf afsluiten van de wereld en twee weken later van mijn controller vandaan kruipen met een vitamine D en slaaptekort..
Ik denk dat ik ze dan ook best ga missen. Misschien een weekendje, dat is nog wel te doen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je vrouw en kind(eren?) niet gewoon lekker op vakantie sturen. Lekker tijd voor jezelf enzo :y
Of je vind het zo fijn dat je ze nooit meer hoeft te zienquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze dan ook best ga missen. Misschien een weekendje, dat is nog wel te doen.
Welkomquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:07 schreef Valeria_Garza het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw hier. Ik ben op zoek naar een call of duty topic
Er zitten niet heul veel CoD-spelers in deze reeks volgens mij (althans, er wordt niet veel over gediscussieerd). In de PlayStation-reeks wat meer (GAM / [PlayStation #132] Waiting for Baldurs gate) dus als je vragen hebt of gedachten wil uitwisselen kun je het daar ook proberen.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:01 schreef Valeria_Garza het volgende:
ow maar ik heb geen playstation. Vandaar dat ik het hier vroeg. Maar je hebt crossplay natuurlijk.
Ghehe ja trouwe cod multiplayer eb Warzone speler hier!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:45 schreef Jimbo het volgende:
Sowieso een goed idee er één te beginnen, dan heeft @:cod_player gelijk nieuwe vriendjes erbij om te spelen
Afgelopen dagen veel gespeeld, echt gruwelijke game. Interactieve geschiedenis docu. Controls met controllers werkt ook top, in het begin wel wennen maar na een uur of 2/3 ging ik razendsnel door alle menu’s heen alsof ik met muis en toetsenbord speel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef PjotterFRL het volgende:
Binnenkort AoE4 proberen op m'n Xbox. Ben benieuwd.
The Sultans Ascend DLC is net aangekondigd op Gamescon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:08 schreef Elan het volgende:
Ao44 is gruwelijk zou grof geld betalen voor campaign DLC van een gelijkwaardig niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |