SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
We vragen het aan de grootste voorstander @heywooduquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de 35km snelwandelen nu het Olympische onderdeel, of niet?
Ik bedoel dus meer of het onderdeel wat hier op het programma staat die debiele mixed relay is of niet. Of zijn het gewoon 2 losse 35 kms. Raar om een olympisch onderdeel niet op het WK te hebben namelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
We vragen het aan de grootste voorstander @:heywoodu
Als je denkt dat ik voorstander ben van de 35km zet ik je in mijn blocklijst.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
We vragen het aan de grootste voorstander @:heywoodu
Dit zijn gewoon de losse 35km's, dus met een titel voor de mannen en een titel voor de vrouwen. Die worden wel tegelijk gelopen (itt de 20km).quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer of het onderdeel wat hier op het programma staat die debiele mixed relay is of niet. Of zijn het gewoon 2 losse 35 kms. Raar om een olympisch onderdeel niet op het WK te hebben namelijk.
Oke, iets minder ergerlijk dus (al zou het wmb voor mannen 50km mogen zijn en voor vrouwen 35km)quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de losse 35km's, dus met een titel voor de mannen en een titel voor de vrouwen. Die worden wel tegelijk gelopen (itt de 20km).
Denk dat niemand, behalve de mensen bij het IOC, zitten te wachten op de mixed relay. In welke sport dan ook.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, iets minder ergerlijk dus (al zou het wmb voor mannen 50km mogen zijn en voor vrouwen 35km)
Zie ik wel 10x liever dan mixed relay troep
Bij Biatlon heb ik er niet zo'n problemen mee. De 4x400 mixed vind ik ook wel acceptabel, al wordt het programma daar wellicht wel erg druk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat niemand, behalve de mensen bij het IOC, zitten te wachten op de mixed relay. In welke sport dan ook.
Nog liever de single mixed dan de mixed in het biatlon, want dan heb je echt wel een groot aantal landen met medaillekansen (10+, wat je bij de meeste sporten niet hebt in de gemengde onderdelen).quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Biatlon heb ik er niet zo'n problemen mee. De 4x400 mixed vind ik ook wel acceptabel, al wordt het programma daar wellicht wel erg druk.
Mijn grootste probleem met estafettes in het geheel is wel dat het de grote landen verder bevoordeelt. Bij Atletiek meestal gewoon VS (en Jamaica op de 100) met daarachter dan GB en dan pas de rest, met soms en land dat er jarenlang ook goed bij zit. Zwemmen hetzelfde: Australië en VS met daarachter GB/Rusland (of onder welke noemer ze deze keer weer wel óf niet meedoen)/China en dan pas de rest. In Biatlon is het ook Noorwegen/Frankrijk met daarachter Zweden/Rusland/Italië.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog liever de single mixed dan de mixed in het biatlon, want dan heb je echt wel een groot aantal landen met medaillekansen (10+, wat je bij de meeste sporten niet hebt in de gemengde onderdelen).
Dat is wel klaar. Tijd voor baby's.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:43 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Dafne Schippers? Ik zie dat ze bij de NOS verslag doet maar is dat helemaal klaar, einde carriere etc etc?
Ja, waarbij de NOS ochtendsessies alleen online aanbiedt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:
Voor de zekerheid: buiten misschien Sporza of BBC ofzo moeten we het van de NOS hebben zeker?
Eurosport moet verdorie weer eens gaan bieden voor de grote kampioenschappen in de atletiek en het zwemmen, zoals ze zo lang hebben gehad (ook de junioren hadden ze in de atletiek altijd bijvoorbeeld). Het hele jaar luisteren naar de fantastische Ivo van Haaren (weliswaar bij Ziggo) en dan juist op het WK zonder moeten
En dus waarschijnlijk zonder commentaar? Of zou atletiek groot genoeg zijn om zelfs alleen online met commentaar te zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, waarbij de NOS ochtendsessies alleen online aanbiedt.
Apple TV of Chromecast is je vriendquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ES heeft weer rechten? Top. Al moet je dan wel af en toe schakelen als je het op de televee kijkt, dat blijft een nadeel van ES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |