En terecht, op hoeren met je rancune!quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:35 schreef Scorpie het volgende:
Pi-Air gaat gewoon keihard gecanceld worden, die zien we niet meer terug in Studio Voetbal.
Hij heeft een groot podium en is al tijden bezig. Ik snap dit wel. Het moet een keer klaar zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:37 schreef manny het volgende:
Maurice, doe dit nou niet. Wat boeit die Pierre nou.
Ik sta 100 procent achter van Hooijdonck.quote:Steijn eist dat Van Hooijdonk uitspraken rectificeert
19.50,
Vandaag
272 Reacties
Maurice Steijn eist dat Pierre van Hooijdonk zijn uitspraken in Studio Voetbal rectificeert. In de uitzending van zondag suggereerde hij dat Steijn in zijn periode bij NAC Breda 'betrokken was bij duistere dealtjes'.
Steijn eist dat Van Hooijdonk uitspraken rectificeert
DELEN:
Dat Van Hooijdonk en Steijn elkaar niet liggen, is al langer bekend. Van Hooijdonk, die naast analist bij Studio Voetbal ook commissaris bij NAC is, stelde zondag dat de Ajax-trainer 'betrokken was bij duistere dealtjes met bevriende zaakwaarnemers', zonder daar concreet op in te gaan.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik sta 100 procent achter van Hooijdonck.
Wie vind dat vreemd?
@onlogischquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik sta 100 procent achter van Hooijdonck.
Wie vind dat vreemd?
Deze post laat ik staan, want ''konsekwenties'' kan echt niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Intint het volgende:
Nieuwe TT graag met het woord 'konsekwenties' aub.
Godver, daar gaat het mooie weekend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
Weer niet van Eagles kunnen winnen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze post laat ik staan, want ''konsekwenties'' kan echt niet.
@domboolifantjequote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Intint het volgende:
Nieuwe TT graag met het woord 'konsekwenties' aub.
quote:Op encyclo vind je één resultaat voor `konsekwentie`:
1) 1) Onvermijdelijk gevolg 2) Uitvloeisel 3) Voortvloeisel
Toon uitgebreidere definities
https://www.woorden.org/woord/konsekwentie
Het worden sowieso nog 2 spannende weken op dat gebied.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik word toch een beetje nerveus van die hele Sutalo transfer. Als je nu ook weer leest dat er meerdere clubs zijn geweest die de transfer hebben proberen te kapen. Zal je zien dat over een paar dagen opeens een PL club met een bak geld komt. Mja dat zijn de konsekwenties als je niet wat risico durft te nemen.
Zagreb wil gewoon geen deal nu. Hoe moet Ajax dan meer risico nemen? Of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik word toch een beetje nerveus van die hele Sutalo transfer. Als je nu ook weer leest dat er meerdere clubs zijn geweest die de transfer hebben proberen te kapen. Zal je zien dat over een paar dagen opeens een PL club met een bak geld komt. Mja dat zijn de konsekwenties als je niet wat risico durft te nemen.
"Volgens Voetbal International is het nog steeds niet helemaal zeker dat Josip Sutalo naar Ajax gaat komen. Alle partijen hebben een akkoord bereikt over een transfer die plaats vindt na het tweeluik tegen AEK Athene van deze week, een harde eis van Dinamo Zagreb. Omdat het risico daarbij echter is dat de Kroaat zwaar geblesseerd raakt, wordt de deal op dit moment nog niet afgerond."quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zagreb wil gewoon geen deal nu. Hoe moet Ajax dan meer risico nemen? Of bedoel je iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |