En terecht, op hoeren met je rancune!quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:35 schreef Scorpie het volgende:
Pi-Air gaat gewoon keihard gecanceld worden, die zien we niet meer terug in Studio Voetbal.
Hij heeft een groot podium en is al tijden bezig. Ik snap dit wel. Het moet een keer klaar zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:37 schreef manny het volgende:
Maurice, doe dit nou niet. Wat boeit die Pierre nou.
Ik sta 100 procent achter van Hooijdonck.quote:Steijn eist dat Van Hooijdonk uitspraken rectificeert
19.50,
Vandaag
272 Reacties
Maurice Steijn eist dat Pierre van Hooijdonk zijn uitspraken in Studio Voetbal rectificeert. In de uitzending van zondag suggereerde hij dat Steijn in zijn periode bij NAC Breda 'betrokken was bij duistere dealtjes'.
Steijn eist dat Van Hooijdonk uitspraken rectificeert
DELEN:
Dat Van Hooijdonk en Steijn elkaar niet liggen, is al langer bekend. Van Hooijdonk, die naast analist bij Studio Voetbal ook commissaris bij NAC is, stelde zondag dat de Ajax-trainer 'betrokken was bij duistere dealtjes met bevriende zaakwaarnemers', zonder daar concreet op in te gaan.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik sta 100 procent achter van Hooijdonck.
Wie vind dat vreemd?
@onlogischquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie vind dat vreemd?
Deze post laat ik staan, want ''konsekwenties'' kan echt niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Intint het volgende:
Nieuwe TT graag met het woord 'konsekwenties' aub.
Godver, daar gaat het mooie weekend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
Weer niet van Eagles kunnen winnen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze post laat ik staan, want ''konsekwenties'' kan echt niet.
@domboolifantjequote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Intint het volgende:
Nieuwe TT graag met het woord 'konsekwenties' aub.
quote:Op encyclo vind je één resultaat voor `konsekwentie`:
1) 1) Onvermijdelijk gevolg 2) Uitvloeisel 3) Voortvloeisel
Toon uitgebreidere definities
https://www.woorden.org/woord/konsekwentie
Het worden sowieso nog 2 spannende weken op dat gebied.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik word toch een beetje nerveus van die hele Sutalo transfer. Als je nu ook weer leest dat er meerdere clubs zijn geweest die de transfer hebben proberen te kapen. Zal je zien dat over een paar dagen opeens een PL club met een bak geld komt. Mja dat zijn de konsekwenties als je niet wat risico durft te nemen.
Zagreb wil gewoon geen deal nu. Hoe moet Ajax dan meer risico nemen? Of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik word toch een beetje nerveus van die hele Sutalo transfer. Als je nu ook weer leest dat er meerdere clubs zijn geweest die de transfer hebben proberen te kapen. Zal je zien dat over een paar dagen opeens een PL club met een bak geld komt. Mja dat zijn de konsekwenties als je niet wat risico durft te nemen.
"Volgens Voetbal International is het nog steeds niet helemaal zeker dat Josip Sutalo naar Ajax gaat komen. Alle partijen hebben een akkoord bereikt over een transfer die plaats vindt na het tweeluik tegen AEK Athene van deze week, een harde eis van Dinamo Zagreb. Omdat het risico daarbij echter is dat de Kroaat zwaar geblesseerd raakt, wordt de deal op dit moment nog niet afgerond."quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zagreb wil gewoon geen deal nu. Hoe moet Ajax dan meer risico nemen? Of bedoel je iets anders?
Dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:59 schreef Sabata het volgende:
volgens mij hóópt Zagreb juist op een kaping en meer geld
Het enige wat in mijn ervaring echt werkt is zoeken op sportbars en dan een bericht sturen of ze de komende pot van Ajax uitzendenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:16 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand een bar in Barcelona waar ze de eredivisie uitzenden?
En wat wil Zagreb doen met de ronde die na vanavond komt? Dan hoeft die niet mee te doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
"Volgens Voetbal International is het nog steeds niet helemaal zeker dat Josip Sutalo naar Ajax gaat komen. Alle partijen hebben een akkoord bereikt over een transfer die plaats vindt na het tweeluik tegen AEK Athene van deze week, een harde eis van Dinamo Zagreb. Omdat het risico daarbij echter is dat de Kroaat zwaar geblesseerd raakt, wordt de deal op dit moment nog niet afgerond."
Risico van een blessure.
Ze wilde minimaal EL halen geloof ik. Dan heb je minimaal de miljoenen van EL en de CL play off levert ook 5 miljoen op mocht je die verliezen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En wat wil Zagreb doen met de ronde die na vanavond komt? Dan hoeft die niet mee te doen?
Ah oke. Dan kan die vanavond nog op het vliegtuigquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze wilde minimaal EL halen geloof ik. Dan heb je minimaal de miljoenen van EL en de CL play off levert ook 5 miljoen op mocht je die verliezen.
maar waarheen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah oke. Dan kan die vanavond nog op het vliegtuig
quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik en Pierre maken hem helemaal kapoet
Heb liever dat ze Rensch weg doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:50 schreef Heeinz het volgende:
Jaaaa alsjeblieft
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
Nou, hij kon wel een aardig balletje trappen hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
van Hooijdonk moet zijn kop dicht houden
of anders moet hij trainer wordenals ie het zelf beter weet
wat heeft van hooijdonk ooit gepresteerd, die talentloze loser
Echt? Ik vind Sánchez nóg slechterquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb liever dat ze Rensch weg doen.
Sodeknetter, wat zit er daar in Barendrecht in die bukshag man?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie vind dat vreemd?
Het is gewoon haagse bluf van Stein dat het niet waar zou zijn. Ik denk dat Van Hooijdonck weet wat er achter de schermen allemaal gebeurd is.
Van Hooijdonck wist dit al een tijdje en heeft het juiste moment uitgekozen om het zwaard van Damocles uit zijn tas te halen om Steijn definitief een doodsteek te geven in de voetballerij.
Het gebeurt vaker dat zaakwaarnemers en trainers bewust van elkaars buro spelers halen om zodoende een extra provisie enzovoorts binnen te halen en die dan weer op slinkse wijze onder elkaar verdeelt wordt onder verdachte boekhoudkundige termen om het onzichtbaar voor de FIOD te maken.
Ik heb daar zelf ook wat kennis over dergelijke praktijken....
Laat die Steijn maar een rechtszaak beginnen.....
Ik en Pierre maken hem helemaal kapoet
Rensch is zo de flegmatiek straalt ook werkelijk niets uit die vent.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Sánchez nóg slechter
Prima, het was ook gewoon echt belachelijk slecht vorig jaar. Je hebt geluk dat je in de Eredivisie speelt en zelfs met zo'n seizoen derde kunt worden. In de PL hadden we om degradatie gespeeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide voldoen niet. Het is wel gelijk een enorme transformatie. Bijna op elke positie een nieuwe speler zowat.
Beter verliezen met 10-0 AEKquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:19 schreef Simmertje het volgende:
Beter wint Zagreb vanavond met 10-0, dan kan hij meteen naar Amsterdam.
Het is ook wel veelzeggend dat je dan leest dat Heracles 'best aardig speelde' zaterdag terwijl het gewoon 4-1 wordt en Ajax bij rust al 2-0 of 3-0 voor had moeten staan. Zegt wel weer voldoende over het niveau van de Nederlandse competitie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima, het was ook gewoon echt belachelijk slecht vorig jaar. Je hebt geluk dat je in de Eredivisie speelt en zelfs met zo'n seizoen derde kunt worden. In de PL hadden we om degradatie gespeeld.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook wel veelzeggend dat je dan leest dat Heracles 'best aardig speelde' zaterdag terwijl het gewoon 4-1 wordt en Ajax bij rust al 2-0 of 3-0 voor had moeten staan. Zegt wel weer voldoende over het niveau van de Nederlandse competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |