quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef Tjacka het volgende:
nico was toch ook maar 1 seizoen echt goed
voor de rest middelmaat
volgens mij zit de carrière van Steijn prima in de lift na dat gedoe met Pi-Airquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand op TV iemand anders ongefundeerd beschuldigd van criminele activiteiten? Iemand die een historie heeft van negatieve uitingen richting die persoon omdat die zijn zoon wel eens op de bank zette.
Het is in ieder geval niet normaal.
Zou gewoon prima zijn als hij terugkomt. Geen wereldtopper maar gewoon een betrouwbare kracht die onlangs nog de linksback was van de ploeg die wereldkampioen werd. Brengt ook extra passie en ervaring in het veld en herkenbaarheid bij de supporters waar het nu allemaal nog aan ontbreekt. En dan kom jij met je middelmaat opmerking...quote:
Maandagochtend al aan de drank zittenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef Tjacka het volgende:
nico was toch ook maar 1 seizoen echt goed
voor de rest middelmaat
Ik zou normaal gesproken ook zeggen: "Laat dit niet over je kant gaan", maar aan de andere kant zou het denk ik chiquer en slimmer van Steijn zijn om dit gewoon te laten gaan, hoe lastig het ook is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand op TV iemand anders ongefundeerd beschuldigd van criminele activiteiten? Iemand die een historie heeft van negatieve uitingen richting die persoon omdat die zijn zoon wel eens op de bank zette.
Het is in ieder geval niet normaal.
Dat dat nogal een schimmige constructie was toentertijd is toch ook wel algemeen bekend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken ook zeggen: "Laat dit niet over je kant gaan", maar aan de andere kant zou het denk ik chiquer en slimmer van Steijn zijn om dit gewoon te laten gaan, hoe lastig het ook is.
Eens. Het fijne voor Steijn is ook wel dat iedereen Van Hooijdonk een lul vindt. Dus ik zou er inderdaad gewoon over glimlachen en er geen commentaar op geven.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken ook zeggen: "Laat dit niet over je kant gaan", maar aan de andere kant zou het denk ik chiquer en slimmer van Steijn zijn om dit gewoon te laten gaan, hoe lastig het ook is.
Pi-Air is nogal een sneu mannetje.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:43 schreef Caland het volgende:
Het steeds oprakelen is vooral een beetje sneu.
Ook dat is algemeen bekend ja.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pi-Air is nogal een sneu mannetje.
'it's 5 o'clock somewhere'quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Maandagochtend al aan de drank zitten
Dat verklaart dan wel de eeuwige 5 o'clock shadow bij Steijn.quote:
Dat zou eerder dramatisch zijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als we nu Sydney ineens uit de hoge hoed toveren als alternatief bij Brobbey
Please niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als we nu Sydney ineens uit de hoge hoed toveren als alternatief bij Brobbey
Hhahahhahahaquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
zou leuk zijn maar het is de T die ermee komt. dus ik ben een beetje sceptischquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
https://www.telegraaf.nl/(...)t-nicolas-tagliafico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |