Dat zou me ook niet verbazen eigenlijk, maar beetje gek misschien om hem nu weer af te nemen van Bergwijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn, heb je ook meteen een echte aanvoerder erbij.
Dat is waar, maar ook zonder band een leider.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zou me ook niet verbazen eigenlijk, maar beetje gek misschien om hem nu weer af te nemen van Bergwijn
Zou zonde zijn, dan breek je de beste linkerflank van Europa af....quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:57 schreef TornadoDK het volgende:
Ruilen voor Wijndal zou helemaal mooi zijn
En vooral gewoon eentje die voorop gaat in de strijd. Zo'n type heeft de selectie echt nodig.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook zonder band een leider.
YES PLEASEquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
https://www.telegraaf.nl/(...)t-nicolas-tagliafico
Zeker vergeleken met slappe hap Wijndal.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En vooral gewoon eentje die voorop gaat in de strijd. Zo'n type heeft de selectie echt nodig.
Uiteraard mag lyon wel ff 10 miljoen erbij gevenquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:05 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, dan breek je de beste linkerflank van Europa af....
Ik denk dat het mentaal niet helemaal goed zit bij Wijndal. Was bij AZ echt een hele sterke kracht en misschien destijds wel de beste linksback van Nederland.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zeker vergeleken met slappe hap Wijndal.
Ook voor hem was het heel anders voetballen geweest met Martinez in z'n rug, tekent wel de mentaliteit of het gebrek eraan dat hij nu nog steeds kwakkelt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik denk dat het mentaal niet helemaal goed zit bij Wijndal. Was bij AZ echt een hele sterke kracht en misschien destijds wel de beste linksback van Nederland.
Aankopen van AZ mislukken vaak bij Ajax, maar bij Wijndal dacht ik dat moet je gewoon doen. Is weinig meer van over helaas. Hoop voor hemzelf dat hij er bovenop komt.
Was in zijn laatste periode bij Ajax ook niet altijd even top. Maar goed, alles beter dan onze huidige opties en gaat iig voorop in de strijd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
https://www.telegraaf.nl/(...)t-nicolas-tagliafico
Ik zou het niet onterecht vinden als Steijn vandaag eventjes een bezoek aan een politiebureau brengt voor een smaad en laster aangifte. Op een begeven moment is het ook wel genoeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
genant optreden wwer van pi airlekker objectief ook
quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou het niet onterecht vinden als Steijn vandaag eventjes een bezoek aan een politiebureau brengt voor een smaad en laster aangifte. Op een begeven moment is het ook wel genoeg.
Als je een back opstelt die vorig jaar reserve was bij Twente kun je wel constateren dat er versterkingen nodig zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Was in zijn laatste periode bij Ajax ook niet altijd even top. Maar goed, alles beter dan onze huidige opties en gaat iig voorop in de strijd.
Kan ik dat ergens terug zien?quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
genant optreden wwer van pi airlekker objectief ook
Jij vindt het normaal dat iemand op TV iemand anders ongefundeerd beschuldigd van criminele activiteiten? Iemand die een historie heeft van negatieve uitingen richting die persoon omdat die zijn zoon wel eens op de bank zette.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |