Dan hebben wij een andere kijk op zaken en dat is verder ook prima.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:03 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
De groep die het vaccin krijgt, is ook gelimiteerd.
Om die nu weigeraars te noemen, klinkt ook niet erg vriendelijk.
Ik denk niet dat dit ligt aan "als je het eenmaal ziet dan zie je het, dan ga je niet meer terug.", maar dat covid momenteel niet heel veel voorsteld icm de huidige mutaties. Al blijft covid voor risicogroepen nog gewoon een risico.
Het vaccin beschermt deze groep gewoon beter na een booster, studies laten dit gewoon zien.
En als je die het eenmaal ziet dan zie je het, dan ga je niet meer terug?.....
Als je eenmaal wat ziet?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:25 schreef Bananenbennie het volgende:
als je het eenmaal ziet dan zie je het, dan ga je niet meer terug
Het vaccin wordt alleen aangeboden aan risicogroepen, net zoals het griepvaccin.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:25 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het animo voor de spuiten loopt terug ja. Zelfs als we de msm mogen geloven. De groep van weigeraars zal alleen maar groter worden vermoed ik, als je het eenmaal ziet dan zie je het, dan ga je niet meer terug.
Als je goede onderbouwingen hebt, is dat ook geen probleem toch?quote:Op zondag 3 september 2023 18:32 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere kijk op zaken en dat is verder ook prima.
Neehoor.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:23 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Als je goede onderbouwingen hebt, is dat ook geen probleem toch?
Daar zit hem wel vaak het probleem, helaas.
Je gebruikte bronnen, zijn nog al eens matig tot slecht en vaak meer meningen, dan op wetenschappelijke artikel.
Die Alex Jones, had ie toch gelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gaat het circus weer beginnen?
quote:Op donderdag 7 september 2023 18:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Die Alex Jones, had ie toch gelijk.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Trappen mensen nog steeds in de leugens van deze oplichter?
Hij maakt een aantal covid-voorspellingen dat de overheid al helemaal gepland heeft wanneer er een mondkapjesplicht is en wanneer er weer lockdowns komen en doet net alsof het een klokkenluider is die van dit overheidscomplot afweet en hem ingelicht heeft. En jij gelooft dit gelijk?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Vervelend voor mensen dat ie toch regelmatig gelijk heeft.
Heeftie niet, maar hij weet alles zo te brengen dat simpletons gaan geloven dat hij het allemaal voorzien heeft.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik wed niet met gekken, sorry.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij maakt een aantal covid-voorspellingen dat de overheid al helemaal gepland heeft wanneer er een mondkapjesplicht is en wanneer er weer lockdowns komen en doet net alsof het een klokkenluider is die van dit overheidscomplot afweet en hem ingelicht heeft. En jij gelooft dit gelijk?
Zullen we een weddenschap maken dan? Als de voorspellingen van Alex Jones blijken te kloppen dan beloof ik dat ik nooit meer in deze reeks post, maar als het niet blijkt te kloppen dan post jij nooit meer iets van Jones.
Lijkt me geen slechte deal toch, want Alex Jones zou toch nooit zomaar zoiets verzinnen. Toch?
Kiek, je hebt zelf ook wel door dat Alex geen gelijk heeft.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik wed niet met gekken, sorry.
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik wed niet met gekken simpletons, sorry.
quote:
Ik vind dit racistisch.quote:
quote:Het boosterprikken voor het najaar begint weer: vanaf 2 oktober
Mensen die een verhoogd risico lopen om ernstig ziek te worden door corona, kunnen vanaf 2 oktober een nieuwe coronavaccinatie krijgen. Naast 60-plussers en zwangere vrouwen komen ook zorgmedewerkers die contact hebben met patiënten als eerste aan de beurt voor een boosterprik. De GGD voert de vaccinatieronde uit met het XBB-vaccin, dat het best beschermt tegen de huidige varianten van het virus.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nt-weer-op-2-oktober
Hahaha, waar heeft die man ooit gelijk gehad? Sandy Hook (de ongelofelijke hufter)? Bij Reptielen? Bij pedofielennetwerken? Bij zijn kwakzalverij? Waar, vertel me!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |