En de volgende keer ook maar weer op de normale datum van het WK op de wegquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Super WK was leuk maar vanwege de kosten is dit maar voor enkele landen weggelegd.
Behalve de paralympische onderdelen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Super WK was leuk maar vanwege de kosten is dit maar voor enkele landen weggelegd.
en bij het BMX de junioren en U23 door het programma heen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Behalve de paralympische onderdelen.
Wat een flow killer is dat.
Ja, al is het natuurlijk gewoon een kwestie van wennen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En de volgende keer ook maar weer op de normale datum van het WK op de weg
Heb je toch alleen last van bij het baanwielrennen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat hebben ze speciaal voor Glasgow gedaan zodat je nog enigszins normaal weer hebt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De laatste dag op de baan was zonder para.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik vond dit wel prima eigenlijk. Maar dat vond ik van Roubaix in het najaar ook.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij ivm het WK rugby toch? Tenminste, dat werd eerder deze week gezegdquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hebben ze speciaal voor Glasgow gedaan zodat je nog enigszins normaal weer hebt.
ik vond het heerlijk om te zienquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat je niet wist of ze ernstig gewond waren of dat het van tevoren al zo was?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik vond het heerlijk om te zien
totaal andere races, allerlei interessante handicaps en bij valpartijen was het al helemaal spektakel!
Maar die spelen vrijwel alleen maar in het weekend en in de avondurenquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij ivm het WK rugby toch? Tenminste, dat werd eerder deze week gezegd
Ik snap sowieso niet goed hoe je een koers in een koers kan organiseren en dat dan eerlijk zou moeten verlopen. En ik snap ook niet hoe die U23-rensters überhaupt moesten weten wie van hun categorie waar zat en waar ze dan precies voor reden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:23 schreef DeeBee het volgende:
Er werd weer interessant gekoerst de hele dag.
Oma Miek had zonder pech nog flink mee gedaan.
Die U23 koers is puur bedrog, Shirin wordt ingesloten door profs in die groepsprint en kan zo niet sprinten voor de titel.
Dat is echt ronduit schandalig, zeker in een koers zonder oortjes.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet goed hoe je een koers in een koers kan organiseren en dat dan eerlijk zou moeten verlopen. En ik snap ook niet hoe die U23-rensters überhaupt moesten weten wie van hun categorie waar zat en waar ze dan precies voor reden.
Oh, Plugge zei dat, zie ik nuquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar die spelen vrijwel alleen maar in het weekend en in de avonduren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |