vooral de ammo vind ik lekker, dat reloaden man man man, en de range is heerlijk dus bases snipe ik er rustig op los, heb ook een zwaard maar melee vind ik niks en nog een pistol voor close range.quote:Op maandag 4 september 2023 20:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die is wel lekker dus? Deze stats zeggen me niet zoveel, ik moet dan eerst een berekening maken van fire rate x dmgWant base damage 19 is nou niet buitengewoon. Ik heb een Epic shotgun met 78 base damage, fire rate 20. Ook een heel bruut zwaard. Daarmee gaat het wel snel maar voor medium - long range nog niet echt top notch spul gevonden.
Ik vind die pew pew laserguns ook wel tof. Maar ben nog niet echt aan het investeren in een specifieke discipline qua skills, ook nog te vroeg voor. Ballistic en melee wel paar upgrades maar verder vooral nog aan het spreiden, ook speech/barter, en boost pack training/thrusters omdat je dan ook meteen nieuwe moves unlockt.quote:Op maandag 4 september 2023 20:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vooral de ammo vind ik lekker, dat reloaden man man man, en de range is heerlijk dus bases snipe ik er rustig op los, heb ook een zwaard maar melee vind ik niks en nog een pistol voor close range.
Ik gaf het gisteren gewoon op en heb bij de zoveelste respawn heel snel op de menuknop gedrukt om hem te peren.quote:Op maandag 4 september 2023 20:51 schreef cherrycoke het volgende:
Dat space battles, man man man SPACERS REINFORCEMENTS NUMMER 4000, ja zo kan ik het ook.
ze spawnen met zijn zessen tegelijk en meteen ook MISSILE LOCK en dood. level 10 facking spacers heb net all mijn credits gegooit in upgrades
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1x gehad toen ik een zoveelste lift laadscherm had... Gelukkig save ik nogal veel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 01:47 schreef -CRASH- het volgende:
Hoppa.... En hij blijft in het laadscherm hangen.
En die planeten zijn best groot en niet alles staat op de map ben al wat miltaire basissen en grotten tegengekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 00:28 schreef Document1 het volgende:
Nu een uurtje of 15 erin en het begint me toch wel te pakken hoor. Over de maan lopen en onderweg van alles tegenkomen is toch best wel leuk.
Boost pack upgradenquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:49 schreef over_hedge het volgende:
Vind het wel beetje jammer dat je geen marsrover hebt of zo.
Ja. Dat is wel prima tip.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boost pack upgraden
Ongetwijfeld dat er vehicles/mecha komen als DLC. Fallout 4 had dat ook toch met die power armor dlc
Tellen niet mee toch? Ik moet nog 15 schepen slopen. En dacht ook slim te zijn om het daar in te doen. Maar telde niet meequote:Op dinsdag 5 september 2023 13:21 schreef Divje het volgende:
Via die Vanguard Simulator is het wel heel easy om al je spaceship gerelateerde skills te boosten
Niet? Dacht ik godverdomme een leuke tip te hebben gelezen en te delenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tellen niet mee toch? Ik moet nog 15 schepen slopen. En dacht ook slim te zijn om het daar in te doen. Maar telde niet mee
Ja, dit houdt me wel tegen om op willekeurige planeten te landen. Ik kan er niet bij dat ze dit over het hoofd gezien hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:49 schreef over_hedge het volgende:
Vind het wel beetje jammer dat je geen marsrover hebt of zo.
Nouja misschien voor andere stats. Maar voor die kill x aantal schepen nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet? Dacht ik godverdomme een leuke tip te hebben gelezen en te delen
Nahja, eens kijken dan hoe ver ik kom met m'n build zometeen
Is zeker niet iets wat 'over het hoofd is gezien', maar een bewuste keuze. Of voor dlc of omdat het niet echt nodig is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, dit houdt me wel tegen om op willekeurige planeten te landen. Ik kan er niet bij dat ze dit over het hoofd gezien hebben
Mja ik vind het wel echt nodig, dus als het terug houden voor DLC steek ik de middelvinger opquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is zeker niet iets wat 'over het hoofd is gezien', maar een bewuste keuze. Of voor dlc of omdat het niet echt nodig is.
Het is niet de bedoeling de hele planeet te verkennen , de points of interest als je land zijn altijd binnen 1000 meter ofzo. Upgrade je boostpack dan gaat het allemaal een stuk sneller.
Maar echt nodig is het ook niet alleen dan duurt het lopen wat langer :p
Y op de controller.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef Document1 het volgende:
Hoe gebruik je die boostpack eigenlijk?
Ah daarom lukt het niet. Puntje erin dus.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Y op de controller.
Maar je moet uiteraard een boost pack hebben, en minimaal 1 punt in de boost pack perk.
Was net bij Deimos Staryard, die hebben ook mooi spul.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe ik het nu mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |