Die kat ascii vind ik leuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:47 schreef christmastsunami het volgende:
Wie schrijft er straks de ," ik ben een vader en kan nu eindelijk door deze game, weer binden met zijn zoon met wie ik al 25 jaar geen contact meer heb, review"? Zoals op Steam?
Genoeg gelezen en gekeken op youtube en kom tot een andere conclusie. Kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Je laat duidelijk zien dat je de reviews niet gelezen hebt.
Het levert een goede game maar absoluut niet de hype en wat 'beloofd' is.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:11 schreef Rickocum het volgende:
Och kinderen. Volg het toch niet zo.
Gewoon over een week even snel de samenvattende cijfers kijken en je weet genoeg of je hem moet kopen of niet.
Ik wilde eerst pre-orderen maar wacht het nu gewoon maar even af.
Dan heb je toch wel van die no-lifers die hem al hebben uitgespeeld, waar een werkend mens een half jaar over doet.
Met Diablo 4 hadden ze binnen 48 uur al een lvl 99 ventje. Doe ik 6 maanden over.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
[ twitter ]
Een reviewer.
Ik kan mij dat niet voorstellen.. in twee weken 110 uur in een game steken.
het is jouw werk dan ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:22 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Met Diablo 4 hadden ze binnen 48 uur al een lvl 99 ventje. Doe ik 6 maanden over.
Worden ze voor betaald.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
[ twitter ]
Een reviewer.
ik vind het zunne onzin die paar dagen eerder voor 30 eurquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe bedoel je grapje? dat het slechts enkele dagen is?
eens hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het zunne onzin die paar dagen eerder voor 30 eur
Cashgrab dit dat
ik ken er 1, kan het mij prima voorstellenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
[ twitter ]
Een reviewer.
Early acces is natuurlijk gewoon de eigenlijke release date en de nieuwe 'normale' release-date is een verlating. Ik snap echt niet hoe je voor een dergelijk marketingstrucje kan zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:45 schreef mschol het volgende:
ik ben best voor early access, zelfs voor een hogere prijs, maar niet voor een paar dagen
dat ligt er aan, ik benoem een beta of alpha (die in sommige gevallen dus ook nog meer kost) early access maar dan heb je een jaar of langer eerder toegang;quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Early acces is natuurlijk gewoon de eigenlijke release date en de nieuwe 'normale' release-date is een verlating. Ik snap echt niet hoe je voor een dergelijk marketingstrucje kan zijn.
Ja, da's anders. Had oorspronkelijk nog niet-beta early acces geschreven, maar dat leek me evident impliciet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:01 schreef mschol het volgende:
dat ligt er aan, ik benoem een beta of alpha (die in sommige gevallen dus ook nog meer kost) early access maar dan heb je een jaar of langer eerder toegang;
Je krijgt de eerste dlc er bij. Dus je koopt je niet voor ealy acces en wat skinsquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:21 schreef ems. het volgende:
Ik vind het ergens wel lachwekkend. Betaal 1/3 van de prijs extra en je krijgt een irrelevante skin en een paar dagen extra speeltijd. Ik vermoed dat het razend populair is dus sleept Bethesda zo nog even eenvoudig wat miljoentjes binnen zonder daar echt iets voor te doen.
Ik zie trouwens dat de game ondertussen ook gekraakt is. Dus pirates kunnen vanmiddag al spelen terwijl mensen die harde knaken hebben neergelegd netjes moeten wachten
Ah ja true. Toch vermoed ik dat juist die paar extra dagen een voorname beweegreden zal zijn van mensen om wat extra centjes neer te leggen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je krijgt de eerste dlc er bij. Dus je koopt je niet voor ealy acces en wat skins
Ja ik vergat het woordje: Alleen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah ja true. Toch vermoed ik dat juist die paar extra dagen een voorname beweegreden zal zijn van mensen om wat extra centjes neer te leggen.
Ik heb net zelf de eerste 55 min gespeeld. Erg knap als jij hier alle core gameplay daar al in hebt kunnen beoordelen hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben het dan ook niet over char creation.
Je kan wel degelijk de core gameplay beoordelen bij het zien van de gameplay van Starfield van 30 minuten.
Aangezien het veel op Fallout 4 lijkt, daar hoef je niet shipbuilding of base building voor gezien te hebben. Als je daar niet Fallout veel in herkend, dan heb je oogkleppen op.
We hebben het hier niet over een compleet nieuw game concept. Het is een Bethesda game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |