Heftig. Gelukkig ongedeerd maar dat wordt een hoop regelen als ze terug zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:17 schreef mousemicky het volgende:
Hebben jullie het nieuws over de branden in Zuid-Frankrijk een beetje gevolgd?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlanders-informatie
Kreeg zonet bericht van een vriendin dat zij op een van de getroffen campings zaten. Ze hebben niets meer (behalve gelukkig de auto en een telefoon), maar zijn wel in orde.Plaatst alle andere vakantie ellende (regen en storm in ons geval) even in perspectief zeg, jeetje. Enorm geschrokkenHoop dat ze snel weer veilig thuis zijn...
Gisteren geweest, was erg leuk!quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:52 schreef amaranta het volgende:
https://www.discoverymuseum.nl/
Maar die is morgen niet open
Damnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:17 schreef mousemicky het volgende:
Kreeg zonet bericht van een vriendin dat zij op een van de getroffen campings zaten. Ze hebben niets meer (behalve gelukkig de auto en een telefoon), maar zijn wel in orde.Plaatst alle andere vakantie ellende (regen en storm in ons geval) even in perspectief zeg, jeetje. Enorm geschrokkenHoop dat ze snel weer veilig thuis zijn...
Jeetje. Die Ivan ken ik wel. Of er zijn er meer met die naam.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:17 schreef mousemicky het volgende:
Dan ben je 5 min van mij vandaan 😃quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gisteren geweest, was erg leuk!
Nu in GaiaZoo, waar uiteraard op dit moment de enige regenbui van heel Nederland valt, maar in de DinoDome is het droog
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan ben je 5 min van mij vandaan 😃
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels op station Chevremont, dat vond ik op de heenweg al een mooie naam en het bleek net zo ver lopen te zijn als station Kerkrade.
Gaia lijkt me fantastisch! Maar beetje ver vanuit Fryslân!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gisteren geweest, was erg leuk!
Nu in GaiaZoo, waar uiteraard op dit moment de enige regenbui van heel Nederland valt, maar in de DinoDome is het droog
Klopte netjes op de deur van ons busje om 7:30 uur. Wat dat betreft ga ik het vakantieritme missen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 06:47 schreef Nijna het volgende:
@:Quoi, goed gegaan? Lijkt me ook wel spannend!
Wij waren gisteren in Naturalis, want er zaten gisteren entomologen insecten te prepareren en determineren en dat is iets wat de oudste vooral heel interessant vindt.
We zijn vroeg weg gegaan en reden 10.15 de parkeerplaats op, waar nog best wat plek was (mijn man had zoiets van we proberen het gewoon en dat werkte dus).
Was leuk, zeker ook omdat de oudste niet zo snel te porren is voor wat dan ook. Kwijlend boven de laden met kleine beestjes. Nu wil ze ook zo'n verzameling.
Schot in de roos dus!
Hoe reageren de kinderen op de nieuwe woning?quote:
Ja, geweldig! We hebben een abonnement op Dierenpark Amersfoort en toen Soneal klein was ging ik regelmatig met hem naar de Apenheul, maar Gaia is een soort mix, het voelde ook heel vertrouwd terwijl we er nog nooit geweest waren, echt een prachtig park, de hoogteverschillen zijn ook heel goed gebruikt.quote:
Ja snap ik, dat is dan een goed (en leuk!) idee!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor ons was het ook al ruim 3 uur met de trein, vandaar een hotel erbij
Ze hadden heel veel zin om hier te slapen, maar vonden het toch wel een beetje spannend. De oudste is 3x bij de babyfoon gekomen om iets te vragen, maar uiteindelijk in slaap gevallen. Bij m'n ex is airco en het is hier nu 27 graden boven, dus ze had er wel een beetje moeite mee, zeg maar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe reageren de kinderen op de nieuwe woning?
Dat is nogal een verschil idd, maar daar wennen ze vast snel genoeg aanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze hadden heel veel zin om hier te slapen, maar vonden het toch wel een beetje spannend. De oudste is 3x bij de babyfoon gekomen om iets te vragen, maar uiteindelijk in slaap gevallen. Bij m'n ex is airco en het is hier nu 27 graden boven, dus ze had er wel een beetje moeite mee, zeg maar.![]()
Plus allemaal nieuwe geluiden natuurlijk. Nu in een tussenwoning met buren aan alle kanten, voorheen vrijstaand met binnen enkele honderden meters helemaal geen buren.
Begrijpelijk hoor dat ze het spannend en anders vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze hadden heel veel zin om hier te slapen, maar vonden het toch wel een beetje spannend. De oudste is 3x bij de babyfoon gekomen om iets te vragen, maar uiteindelijk in slaap gevallen. Bij m'n ex is airco en het is hier nu 27 graden boven, dus ze had er wel een beetje moeite mee, zeg maar.![]()
Plus allemaal nieuwe geluiden natuurlijk. Nu in een tussenwoning met buren aan alle kanten, voorheen vrijstaand met binnen enkele honderden meters helemaal geen buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |