Brighton heeft zojuist hun bod ingetrokken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Die Kudus is zichzelf echt aan het 'verkopen' aan een grote club ja

De nieuwe Sunday Oliseh is geboren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Gifje gemaakt voor jullie.

Ik wou typen: voor Kudus. Maar dat doe ik niet, want dan lijk ik een sukkel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:48 schreef Ludachrist het volgende:
Nou, breng die Forbs dan maar eens.

Blij dat ik dat ook heb weggelaten in mijn post.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik wou typen: voor Kudus. Maar dat doe ik niet, want dan lijk ik een sukkel.

Uitstekend gejinxed al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:38 schreef Scorpie het volgende:
We kunnen nog wel een jaar voetballen zo, ik zie die 2e niet vallen.

Godquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uitstekend gejinxed al zeg ik het zelf.

Ajax was echt slechtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:07 schreef Urquhart het volgende:
Het is nog niet heel goed op elkaar ingespeeld, en verdedigend is het nog niet heel stabiel maar ik zie in ieder geval wel weer een frisser en gretiger Ajax dan vorige jaar voor mijn gevoel. Dat is al fijn om te zien

Je vergeet Taylor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Ludachrist het volgende:
Valt me niet eens tegen. Best wat zelf gecreëerd, tegendoelpunt door een ongelukkig moment, verder weinig weggegeven.
Enige dissidenten waren m.i. Salah-Edine en Brobbey in de afronding. Vond Brobbey daarbuiten wel redelijk spelen.

Jeetje. Je zou maar opgelucht en blij zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Wertha het volgende:
Maurice die nu rond gaat lopen als het mannetje. Moest op de bank bijna kotsen van de spanning.

Walgelijk slecht. Lijkt erop dat hij een basisplaats krijgt ten faveure van Klaassen. Lood om oud ijzer. Hopelijk krijgen we Berghuis in de plaats.quote:

Geen woord gelogenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef D_A het volgende:
Nou verkoop die oude troep ff Sven, je nieuwe spelers zijn gelijk de beste

Moah. 31 schoten, 13 op goal en 70% balbezit. De goal viel wat ongelukkig maar al met al niet onaardig. De backs zijn alleen wat problematisch, afwerking is gewoon ondermaats van Brobbey, Daarbij Taylor en/of Klaassen. Niets onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:16 schreef Heeinz het volgende:
Was niet allemaal fantastisch maar ben wel heel blij met de drie punten

Het oogt soms nog wel een beetje druistig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moah. 31 schoten, 13 op goal en 70% balbezit. De goal viel wat ongelukkig maar al met al niet onaardig. De backs zijn alleen wat problematisch, afwerking is gewoon ondermaats van Brobbey, Daarbij Taylor en/of Klaassen. Niets onoverkomelijk.

Leek op Kudusquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:26 schreef Black-Death het volgende:
Hoe stond de aanval toen Brobbey eruit ging? Wie werd spits?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |