Museum geweest, goede lunch gehad, plaatjes gekocht, filmpje gekeken met m'n liefquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Goed om te horen man, wat heb je gedaan?
Klinkt als een goede dag ja! En nu zo lekker slapen om het af te ronden? Of ga je met je lief naar de kometen kijken?quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Museum geweest, goede lunch gehad, plaatjes gekocht, filmpje gekeken met m'n lief
Nee, dat komt morgen. Nu eerst genieten van Charles Bradleyquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:21 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag ja! En nu zo lekker slapen om het af te ronden? Of ga je met je lief naar de kometen kijken?
Goed. Een beetje moe. En met jou?quote:
Mooi van goed en vervelend van moequote:Op zondag 13 augustus 2023 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed. Een beetje moe. En met jou?
Trekt wel weg als de koffie op is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi van goed en vervelend van moe
Hier goed
Huishouden en creaquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Trekt wel weg als de koffie op is.
Nog leuke plannen voor vandaag?
huishouden, dat zou ik ook eens moeten doenquote:
Ja... hier ookquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huishouden, dat zou ik ook eens moeten doen
ik heb net wel al een hommel vriendelijk het huis uit gezetquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hier ookmaar gewoon telkens een stukje
Lievvvvvquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net wel al een hommel vriendelijk het huis uit gezet
Kan ik je inhuren?quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lievvvvv
Hier is de badkamer schoon. Dadelijk de zolder net maken
hmm, dan moeten we het misschien even over je uurtarief hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ik werk absoluut niet efficiënt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |