Prima hoor. Alleen beetje kort. Was een feestje aan de gang in het park gisteravond. En met een biertje in de hand luisteren naar luie reggaemuziek met dit uitzicht laat je wel de tijd vergeten.quote:
Inmiddels uit de startblokken. Belangrijke e-mail verstuurt, hopelijk snel reactie. Ik heb al weken in onzekerheid moeten verblijven, zou fijn zijn als ik nu uitsluitsel kreeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja als een blok. Even rustig opstarten. En jij?
Wat een uitzicht! Bier en reggae gaat wel erg goed samen, moet ik zeggen. Verradelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima hoor. Alleen beetje kort. Was een feestje aan de gang in het park gisteravond. En met een biertje in de hand luisteren naar luie reggaemuziek met dit uitzicht laat je wel de tijd vergeten.
[ afbeelding ]
Wat een kut uitzicht. Ik ben blij dat ik de hele dag tegen een muur mag staren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima hoor. Alleen beetje kort. Was een feestje aan de gang in het park gisteravond. En met een biertje in de hand luisteren naar luie reggaemuziek met dit uitzicht laat je wel de tijd vergeten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een kut uitzicht. Ik ben blij dat ik de hele dag tegen een muur mag staren.
Team muur.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een kut uitzicht. Ik ben blij dat ik de hele dag tegen een muur mag staren.
Ik erken jullie autoriteit nietquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn net ons 2 en jij bent alleen dus wij hebben democratisch besloten dat jij raar bent
Dan zorgen we er wel voor dat je die gaat erkennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goedquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Minimaal een vakantie naar barbitown
Ik ben er ook en stem mee met Barb.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn net ons 2 en jij bent alleen dus wij hebben democratisch besloten dat jij raar bent
🤜🤛quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er ook en stem mee met Barb.
Jeweetsquote:
Oh en ditquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet de vino verde maar vast koud danquote:
Komt goedquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zet de vino verde maar vast koud dan
Kan niet stemming is al gesloten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |