Nou, als dat geen batsen gaat worden.quote:
We aim to pleasequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dit was net even wat ik nodig had ❤
Glijdt er zo overheenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als dat geen batsen gaat worden.
Iewlquote:
Lig je een paar uur later in het ziekenhuis met een penisbreuk.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Lig je een paar uur later in het ziekenhuis met een penisbreuk.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Lig je een paar uur later in het ziekenhuis met een penisbreuk.
Bijna..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan wel wat mensen verzinnen die ik dat bijna zou toewensen.
Prachtig nummerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zet jij even de epilepsie opwekkende slechte electro-latin muziek op?
Nice girls don't get the corner officequote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oke dat bijna is niet helemaal waar maar ik probeer dan nog aardig te blijven.
Ik was eerst niet van plan 'm te halen over de kwaliteitsverhalen en de waardeloze transformatie, en ik heb de DX9 al, maar ik heb 'm gisteren toch besteldquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FAX
FT Warthog binnen
Transformatie is ook best een klus, vooral die benenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was eerst niet van plan 'm te halen over de kwaliteitsverhalen en de waardeloze transformatie, en ik heb de DX9 al, maar ik heb 'm gisteren toch besteld
* Monsterkoekie is ook onderdeel van team geen ruggengraatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was eerst niet van plan 'm te halen over de kwaliteitsverhalen en de waardeloze transformatie, en ik heb de DX9 al, maar ik heb 'm gisteren toch besteld
Eerder team gat-in-de-handquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie is ook onderdeel van team geen ruggengraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |