SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
achja. Je hebt een succesratio van 1% nodig en dan nog is het financieel in het voordeel van Oekraïne.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Meer pogingen maar niet succesvol altijd dus.
De enige die er volgens de Russen was betrof een 'converted S200 missile' en die is uit de lucht geschoten volgens hen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:23 schreef Ulx het volgende:
Welke raketten zouden er trouwens gebruikt zijn?
Ah, ze hebben nu machines die zwarte rook uitblazen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De enige die er volgens de Russen was betrof een 'converted S200 missile' en die is uit de lucht geschoten volgens hen.
Misschien kwam hij direct van het strandquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom moet hij dat zonder shirt doen
Eigenlijk het enige wat telt, net als in de rest van Oekraïne: Liggen er mijnen? En zo nee, kunnen die er op korte termijn worden neergelegd?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben een goede plek. Voor ze hebben ze ook een riviertje. Geen grote. Daarover komen ze wel, dat materiaal hebben ze, een paar Bibers en go. Russen hebben daar geen zwaar spul of bruggenleggers, alleen infanterie. De troepen die daar waren zijn nu bij Robotyne aan het vechten. Volgens mij heeft Oekraïne ook van die amfibie-bruggen gehad waarmee je tanks ook kunt overvaren.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Eigenlijk het enige wat telt, net als in de rest van Oekraïne: Liggen er mijnen? En zo nee, kunnen die er op korte termijn worden neergelegd?
Die Cobelens, is toch ook echt een verschrikkelijke man.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon Rusland in de EU.
Probleem opgelost
https://x.com/robdewijk/s(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon Rusland in de EU.
Probleem opgelost
https://x.com/robdewijk/s(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
Nog steeds van dit soort naïve figuren.quote:Pieter Cobelens benadrukt het belang van het bieden van perspectief aan de Russische bevolking door middel van bijvoorbeeld een EU-lidmaatschap.
In Oekraïne gaat de SBU ook achter mensen aan de activiteiten van de strijdkrachten publiceren.quote:
Dat laatste inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:10 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
In Oekraïne gaat de SBU ook achter mensen aan de activiteiten van de strijdkrachten publiceren.
Op zich ook logisch, je wil in oorlogstijd niet alles prijs geven.
Het valt me wel op hoe snel je op internet al plaatjes van bijvoorbeeld een getroffen brug te zien krijgt.
Je zou toch denken dat degene die die brug in handen heeft de tegenstander liever in het ongewisse laat over het resultaat van zijn aanval.
Of is het tegenwoordig gewoon onmogelijk om iets geheim te houden omdat iedereen met een smartphone rondloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |