Lukt het jou om een filmpje van dat fragment van dat zoentje te laten zien. Het was heel bijzonder, vond ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien minder naïef dan ze doet lijken.
Ze is niet zo dom, en zorgt ervoor dat iedereen haar aardig vindt.
Nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Lukt het jou om een filmpje van dat fragment van dat zoentje te laten zien. Het was heel bijzonder, vond ik.
Stream 1 rond 09.14 uur.
Attentie @Hoempah @DGK_Tegengas !quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Lukt het jou om een filmpje van dat fragment van dat zoentje te laten zien. Het was heel bijzonder, vond ik.
Stream 1 rond 09.14 uur.
Gisteren een proef gedaan, tot heel laat in de nacht met Mirthe gezeten...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
Wendy nog half bewusteloos in bed.
De verveling moet groot zijn daar.
Ik vind het gewoon een warrig dwaas persoon... eerst kon ik daar nog wel om lachen... maar nu erger ik me eraan..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien minder naïef dan ze doet lijken.
Ze is niet zo dom, en zorgt ervoor dat iedereen haar aardig vindt.
Ik verwacht, samen met muziek, filmpjes van familie op het scherm. Hou die gelaatsuitdrukking op je gezicht dan maar eens in de plooi. En laat het dan Bern zijn, die als eerste 40 euro om zeep helpt........quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:50 schreef spapaars het volgende:
Met 7 mensen nog daar hadden ze een opdracht moeten geven wat ze bezig houdt, en niet even stilstaan met een muziekje.
Ik heb gisteren niet veel meegekregen maar ik dacht dat Wendy en Mirthe daar een stokje voor gingen steken..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees dan is er helemaal geen sprake van enige samenwerking en gaan de bro´s al zingend naar de finale.![]()
Nou op zich niet zo gek..bv als toonzaal, hoe je met verlichting kan spelen...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:46 schreef magnaal het volgende:
Marciano lult zo dom..zou je deze loods kunnen gebruiken Erik?
Wat moet Erik met zo een ding zeg...Als ZZPer die lampjes ophangt?
Marciano lijkt trouwens wel op een cosser, die ook alles verkeerd voorspelt...
Ooh dat zou ik ook wel graag willen zien...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Stream 1 rond 09.14 uur.
Kandidaten moet 3 tot 6 maanden van hun tijd reserveren voor het programma, weet ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:55 schreef magnaal het volgende:
Isaac hoeft niet lang bij zijn gezin te zijn ,,In oktober kan hij weer aan de bak, ze zoeken nog deelnemers...Bondgenoten kan ook tot 8 mnd duren..Ik kan trouwens nergens vinden, dat het ook in de loods plaats zal vinden..
Dat kun je toch ook op een video laten zien, daar heb je geen dure loods voor nodig. Maar marciano is voortdurend bezig Erik te bewerken, zodat Erik denkt een vriend te hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou op zich niet zo gek..bv als toonzaal, hoe je met verlichting kan spelen...
myrthe dat weet ik niet , ze flirt nogal met de bro squote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet veel meegekregen maar ik dacht dat Wendy en Mirthe daar een stokje voor gingen steken..
Ademhalen mag ook niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan ook niet knipperen met de ogen deden de bro s wel gisteravond
Ik heb ook het gevoel dat de bro's nog niet aan de beurt zijn...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:56 schreef spapaars het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat als k5 weet dat ze op de bro's gaan weer een enkele nominatie gaan doen.
Gemakkelijke opdracht en een bro kan iemand van de andere kant naar huis sturen.
Die komen niet aan de beurt..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat de bro's nog niet aan de beurt zijn...
Ik heb (dacht ik) ergens gelezen dat ze op Marciano wilde stemmen.. maar zoals ik net zei.. Mirthe zegt het 1 en doet het ander..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe dat weet ik niet , ze flirt nogal met de bro s
Ze is gisteren drie keer de keuken in gegaan om een lepel van dat spul te pakken. Nu pakt ze brood en dat laat ze liggen en lepelt eerst die pot leeg..Van mij mag ze, maar dan moet ze niet klagen dat haar gewicht toeneemt door het brood..quote:
Ja echt hè.en weer Bern met de tandenborstel in zijn mond nu 🤣quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje stilstaan, het is wel de gemakkelijkste verdienopdracht sinds ballonnetjes opblazen.
Kletst om het kletsen en is niet echt geïnteresseerd in anderen maar weet toch allerlei info los te peuteren zonder zélf iets los te laten. Net zo´n gluiperd als zijn bro.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een warrig dwaas persoon... eerst kon ik daar nog wel om lachen... maar nu erger ik me eraan..
Ik ben nog van de oude stempel en wil alles real live zien.. video kan bewerkt worden... ik maak maar gekheid, pure verveling...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook op een video laten zien, daar heb je geen dure loods voor nodig. Maar marciano is voortdurend bezig Erik te bewerken, zodat Erik denkt een vriend te hebben
Als daar geen filmpje van is wordt het nooit geloofd door een cosser hier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze is gisteren drie keer de keuken in gegaan om een lepel van dat spul te pakken. Nu pakt ze brood en dat laat ze liggen en lepelt eerst die pot leeg..Van mij mag ze, maar dan moet ze niet klagen dat haar gewicht toeneemt door het brood..
Ach, die zelfingenomen zielepoot komt nog van een kouwe kermis thuis.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Onze boodschap voor de rest van het spel, wij willen dat Wendy wint! Vooral om wat Erik allemaal over haar heeft gezegd. En dan zie ik hem zitten, zichzelf al gedoodverfde winnaar, ik kan hem wel schieten...Dé beroemde Erik!!
Volgens mij had Magnaal het over verlichting presenteren in die loods daar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben nog van de oude stempel en wil alles real live zien.. video kan bewerkt worden... ik maak maar gekheid, pure verveling...
Gaan we weer met je persoonlijk aanvaalen hier. Equote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
goed he , kan jij minder zeiken over je droeftoeters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:32 schreef Judiwi het volgende:
Programma kan stoopen. Droeftoeters Bern en Sasha doen ook nergens aan mee. Gaan al slapen om 21.00 uur. Niet normaal.
Zo winnen kan iedereen.
[..]
Gaan we weer met je persoonlijk aanvaalen hier. E
En trouwens kan jij minder zeuken over de bro's. Probkemen met donjere jongens.
Ik heb dat niet mee gekregen! Wendy heeft haar excuses aangeboden tijdens dat gesprek en Erik heeft die aangenomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Onze boodschap voor de rest van het spel, wij willen dat Wendy wint! Vooral om wat Erik allemaal over haar heeft gezegd. En dan zie ik hem zitten, zichzelf al gedoodverfde winnaar, ik kan hem wel schieten...Dé beroemde Erik!!
Ik heb het wel in de cos doorgegeven op het moment supreme, maar ik ga toch geen filmpjes maken?? Dat kan ik trouwens ook nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als daar geen filmpje van is wordt het nooit geloofd door een cosser hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |