quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:15 schreef Harry het volgende:
Mirthe knuffelen met Marciano, en een zoentje in zijn nek geven.
Puzzelboek vol. Legpuzzel allemaal al 4x gemaakt. Dan maar vliegen doodmeppen vanuit je stoel.quote:
Alleen maar ruis vanmorgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
Hoor alleen een soort van regenbui op de streams
dan ook niet knipperen met de ogen deden de bro s wel gisteravondquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sas heeft een mail gehad: Expressie van het gezicht moet blijven zoals die is als de muziek start.
Dus lach je met mond open, dan blijft de mond open.
Ja Mirthe vindt dat wel gezellie hoor, zij is niet vies van een beetje kroelen met Isaac en Marciano...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:15 schreef Harry het volgende:
Mirthe knuffelen met Marciano, en een zoentje in zijn nek geven.
ik vertrouw myrthe echt voor geen meterquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Mirthe vindt dat wel gezellie hoor, zij is niet vies van een beetje kroelen met Isaac en Marciano...
Mirthe is, alhoewel ze een van mijn favorieten is, fout bezig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Mirthe vindt dat wel gezellie hoor, zij is niet vies van een beetje kroelen met Isaac en Marciano...
Dat zie je goed.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Mirthe is, alhoewel ze een van mijn favorieten is, fout bezig.
Ze weet feitelijk dat Marciano in de Loods 2 sexuele relaties heeft gehad.
Marciano (en ook Isaac) zit in het andere kamp.
Bij een geringe aanleiding biedt Mirthe zich opzichtig aan voor een knuffel. Ze dringt zich op, en gooit zich als het ware in de armen van de Bro's.
Een zoentje in de nek geven, in een gesloten setting, met een Marciano die een week droog staat, is bijna manipulatief!
En Erik ook, dus zijn ze al aardig op weg, om de grootste groep te worden. Mirthe wil Bern allang eruit hebben en Erik wil Wendy wel eigenhandig eruit zwiepen, zo haat hij haar...Gaat goed dus met het plan van Sashaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Bij een geringe aanleiding biedt Mirthe zich opzichtig aan voor een knuffel. Ze dringt zich op, en gooit zich als het ware in de armen van de Bro's.
Een zoentje in de nek geven, in een gesloten setting, met een Marciano die een week droog staat, is bijna manipulatief!
Ze biedt de Bro's inmiddels voldoende aanleiding, dat zij wel in hun kamp wil.
Lekker luxe met al die vliegen, geloof er niets van dat de loods daar voor wordt omgebouwtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:28 schreef cinsan het volgende:
de bondgenoten komt in dezelfde loos als ejvjl, word omgebouwd tot luxeparadijs
ja die 2 draaien plan van sas in de soepquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
En Erik ook, dus zijn ze al aardig op weg, om de grootste groep te worden. Mirthe wil Bern allang eruit hebben en Erik wil Wendy wel eigenhandig eruit zwiepen, zo haat hij haar...Gaat goed dus met het plan van Sasha
zeg enkel wat ik leesquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker luxe met al die vliegen, geloof er niets van dat de loods daar voor wordt omgebouwt
GM, 2 seksuele relaties nog wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze biedt de Bro's inmiddels voldoende aanleiding om te denken, dat zij wel in hun kamp wil.
Kweetnie ze zegt vaak het een en doet dan het ander....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik vertrouw myrthe echt voor geen meter
Oké... nice..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:28 schreef cinsan het volgende:
de bondgenoten komt in dezelfde loos als ejvjl, word omgebouwd tot luxeparadijs
Misschien minder naïef dan ze doet lijken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kweetnie ze zegt vaak het een en doet dan het ander....
Ze lult af en toe maar wat... altijd dat naïeve en onnozele gedoe..
Als ik het allemaal zo lees dan is er helemaal geen sprake van enige samenwerking en gaan de bro´s al zingend naar de finale.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kweetnie ze zegt vaak het een en doet dan het ander....
Ze lult af en toe maar wat... altijd dat naïeve en onnozele gedoe..
Klopt... van de week wilde ze Marciano niet eens loslaten tijdens een knuffel...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze biedt de Bro's inmiddels voldoende aanleiding om te denken, dat zij wel in hun kamp wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |