Ze is gisteren drie keer de keuken in gegaan om een lepel van dat spul te pakken. Nu pakt ze brood en dat laat ze liggen en lepelt eerst die pot leeg..Van mij mag ze, maar dan moet ze niet klagen dat haar gewicht toeneemt door het brood..quote:
Ja echt hè.en weer Bern met de tandenborstel in zijn mond nu 🤣quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje stilstaan, het is wel de gemakkelijkste verdienopdracht sinds ballonnetjes opblazen.
Kletst om het kletsen en is niet echt geïnteresseerd in anderen maar weet toch allerlei info los te peuteren zonder zélf iets los te laten. Net zo´n gluiperd als zijn bro.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een warrig dwaas persoon... eerst kon ik daar nog wel om lachen... maar nu erger ik me eraan..
Ik ben nog van de oude stempel en wil alles real live zien.. video kan bewerkt worden... ik maak maar gekheid, pure verveling...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook op een video laten zien, daar heb je geen dure loods voor nodig. Maar marciano is voortdurend bezig Erik te bewerken, zodat Erik denkt een vriend te hebben
Als daar geen filmpje van is wordt het nooit geloofd door een cosser hier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze is gisteren drie keer de keuken in gegaan om een lepel van dat spul te pakken. Nu pakt ze brood en dat laat ze liggen en lepelt eerst die pot leeg..Van mij mag ze, maar dan moet ze niet klagen dat haar gewicht toeneemt door het brood..
Ach, die zelfingenomen zielepoot komt nog van een kouwe kermis thuis.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Onze boodschap voor de rest van het spel, wij willen dat Wendy wint! Vooral om wat Erik allemaal over haar heeft gezegd. En dan zie ik hem zitten, zichzelf al gedoodverfde winnaar, ik kan hem wel schieten...Dé beroemde Erik!!
Volgens mij had Magnaal het over verlichting presenteren in die loods daar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben nog van de oude stempel en wil alles real live zien.. video kan bewerkt worden... ik maak maar gekheid, pure verveling...
Gaan we weer met je persoonlijk aanvaalen hier. Equote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
goed he , kan jij minder zeiken over je droeftoeters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:32 schreef Judiwi het volgende:
Programma kan stoopen. Droeftoeters Bern en Sasha doen ook nergens aan mee. Gaan al slapen om 21.00 uur. Niet normaal.
Zo winnen kan iedereen.
[..]
Gaan we weer met je persoonlijk aanvaalen hier. E
En trouwens kan jij minder zeuken over de bro's. Probkemen met donjere jongens.
Ik heb dat niet mee gekregen! Wendy heeft haar excuses aangeboden tijdens dat gesprek en Erik heeft die aangenomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:23 schreef magnaal het volgende:
Onze boodschap voor de rest van het spel, wij willen dat Wendy wint! Vooral om wat Erik allemaal over haar heeft gezegd. En dan zie ik hem zitten, zichzelf al gedoodverfde winnaar, ik kan hem wel schieten...Dé beroemde Erik!!
Ik heb het wel in de cos doorgegeven op het moment supreme, maar ik ga toch geen filmpjes maken?? Dat kan ik trouwens ook nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als daar geen filmpje van is wordt het nooit geloofd door een cosser hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |