Ik reageerde net ,en toen was je post wegquote:
Ja ik had per ongeluk op verzenden gedrukt, midden in een woord zelfsquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik reageerde net ,en toen was je post weg![]()
Maar ik wilde zeggen: Doe dan
Dat heb ik ook weleensquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja ik had per ongeluk op verzenden gedrukt, midden in een woord zelfsMaar de post is inmiddels hersteld.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:25 schreef Puzzie het volgende:
Speciaal voor Pieter de Rastaman @:Steven_Stil
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pure klasse, Lou Reed vond dit ook de beste uitvoering van zijn nummerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Mja ik zie niet altijd allesquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:53 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Kijk twee postings boven jouw bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |