Deze groep is echt zo'n tombola. Dit kan zelfs nog op set- of zelfs puntensaldo aankomen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:56 schreef franklop het volgende:
1 van de 2 wedstrijden winnen zou genoeg moeten kunnen zijn!
Die is wat mij betreft nu uitgewist, want de kans was veel groter dat ze zelf van China hadden verloren dan dat ze van Canada hadden gewonnen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:01 schreef franklop het volgende:
Hadden ze nou maar van Canada gewonnen
Fair enough, maar 2 extra puntjes nu had wel lekker geweestquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die is wat mij betreft nu uitgewist, want de kans was veel groter dat ze zelf van China hadden verloren dan dat ze van Canada hadden gewonnen.
Waar moeten we, om te beginnen, straks op hopen bij CHN - DOM?quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:49 schreef TheArt het volgende:
Het is receptioneel echt vreselijk zwak vandaag en daardoor loopt het aanvallend ook niet.
Maar goed, uitgangspunt blijft om morgen te winnen van de Dominicaanse en dan hopen dat de rest van de resultaten goed vallen.
Dat ze allebei verliezen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar moeten we, om te beginnen, straks op hopen bij CHN - DOM?
Ik hoop op winst China en dat morgen Servië zijn plicht doet tegen China. En die spelen ook echt nog ergens voor door het verlies tegen de Dominicaanse.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar moeten we, om te beginnen, straks op hopen bij CHN - DOM?
Dominicaanse was altijd vrij instabiel en ze doen het altijd relatief beter tegen de sterkere teams dan de teams die op papier minder zijn. Dit jaar lijken ze echter wat stabieler te zijn op alle fronten. Wat dat betreft was de nederlaag tegen Tsjechië een negatieve uitzondering.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:59 schreef andre77 het volgende:
Als Tsjechië van de Dominicaanse Republiek wint, hebben wij toch ook wel een kansje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |