inmiddels wel duidelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk dat ze het niet mogen, dat ga ik nu echt geloven!!!
Ik snap er ook werkelijk niets meer van, waarom doet ze dit..op die manier graaft ze haar eigen graf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef spapaars het volgende:
Wendy loopt weer met de bro's mee.
Ze mag nu wel weg.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze schiet vooral zichzelf in de voet met die acties.
Wendy is helemaal de weg kwijtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy loopt naar de bro's , 'die gaat zieltjes winnen' zegt Erik.
Sas en de rest willen Wendy nu ook weg hebben...
Ook mijn vermoeden .. een soort van untouchables..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:04 schreef cinsan het volgende:
ik denk dat ze NIET op de bro s mogen stemmen van k5
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Zei Bern nu dat Wendy het laatste stukje respect van hem kwijt is?
Ze heeft op Erik gestemd in plaats van dat ze met 'haar groepje' heeft meegestemd. Moet ze natuurlijk zelf weten maar dat maakt haar nu wel een makkelijk doelwit voor beide kampen.quote:
Tactisch blundert ze.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:08 schreef juul. het volgende:
Waar is Wendy mee bezig, ze fluistert tegen Marci, Bern
[..]
Wendy is helemaal de weg kwijt
Laat maar eens screenshots zien dan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Is inderdaad wel zo iedere avond zit zij met een lepel in de pindakaas/pasta pot Meestal voor dat ze naar bed gaat en vaak zijn alleen eric en zei nog wakker/op.
Kreeg het niet mee, maar als Bern het gezegd zou hebben, dan heeft hij zeker een puntquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Zei Bern nu dat Wendy het laatste stukje respect van hem kwijt is?
DIe kan niet eens bij de hogere stenenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
Ze zouden voor Marci moeten gaan, die is té nerveus voor dit spel.
Ze gaan voor Rupert toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:10 schreef xdiashalizx het volgende:
Als Wendy weg moet dan weet ik niet meer op wie ik moet gaan..
Eerder had ik Sas of Bern (had ik nooit van mezelf gedacht) nog in het vizier, maar wat ze nu doen vind ik best wel verraad..
Wendy is te naïef in het spelquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:11 schreef engine het volgende:
Zie het somber in voor Wendy. Ze is een wrak en zit flink te trillen.
vergeet niet wat wendy eerder deed , je kan haar niet vertrouwn , noem het heel naief zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:10 schreef xdiashalizx het volgende:
Als Wendy weg moet dan weet ik niet meer op wie ik moet gaan..
Eerder had ik Sas of Bern (had ik nooit van mezelf gedacht) nog in het vizier, maar wat ze nu doen vind ik best wel verraad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |