Wat een dotjesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef Hupje het volgende:
Als ik mijn konijnen niks te knagen geef, beginnen ze aan hun hok.Ze zijn dol op wilgentakken. Maar die zijn in de dierenwinkel stikduur en natuurlijk niet vers. Dus ik ging vandaag weer eens op pad om takken te halen hier in de buurt. De gemeente had net gesnoeid en de takken lagen klaar naast de bomen, ideaal
![]()
Nu kunnen we weer even vooruit.
[ afbeelding ]
Meneer houdt van aaien, dan legt hij zijn kop helemaal plat neer![]()
[ afbeelding ]
Bunniesquote:
Ik zou inderdaad even bellen met de DA. Had-ie het nog niet toen hij bij jullie kwam?quote:Op zondag 2 juni 2024 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Morgenochtend ga ik de DA bellen als hij nog mankt.
Nee, of dat wil zeggen toen is het mij in elk geval niet opgevallen.quote:Op maandag 3 juni 2024 06:42 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad even bellen met de DA. Had-ie het nog niet toen hij bij jullie kwam?
Wat een moppiesquote:Op maandag 3 juni 2024 13:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga zo even bellen, was vanmorgen erg druk en nu zijn ze na 14 weër bereikbaar.
Dan maar een foto van Bliksem en Izzy
https://myalbum.com/album(...)fc-8de3-55a0f3cc9df6
Ach gut. Enig idee hoe dat is gekomen? Ik vind jonge konijntjes altijd wel eng. Heb ze nooit willen hebben, want het is me allemaal nog te ielig. Niet alleen konijntjes hoor. Ik heb hetzelfde ook met baby's, puppy's, kittens enz.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pootje gebroken...beide botjes door... Hij is nu nog daar, we mogen m straks ophalen, dan elke week een nieuw verbandje...
Arm ventje.
Ik vermoed dat het gebeurt is toen James hem terug wilde zetten in zijn hok en hij zelf ook sprong... verkeerd terecht gekomen denk...quote:Op maandag 3 juni 2024 17:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach gut. Enig idee hoe dat is gekomen? Ik vind jonge konijntjes altijd wel eng. Heb ze nooit willen hebben, want het is me allemaal nog te ielig. Niet alleen konijntjes hoor. Ik heb hetzelfde ook met baby's, puppy's, kittens enz.
Auwquote:Op maandag 3 juni 2024 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het gebeurt is toen James hem terug wilde zetten in zijn hok en hij zelf ook sprong... verkeerd terecht gekomen denk...
Hij is weer thuis, nu hopen dat hij goed hersteld.. kleine mini
https://myalbum.com/album(...)0b-885f-a03c81ed0dcc
Ik was nu inderdaad al wel bezig met water maar vind m er zo sneu uitzien...quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:12 schreef Hupje het volgende:
Toen ons konijn dat had kreeg ik als tip van de dierenarts een aantal keer per dag poetsen met afgekoelde kamillethee. Duurde wel een paar dagen voor er verbetering te zien was, volgens mij, maar toen ging het ook snel over.
Arme Bliksem! Maar fijn dat het allemaal goed is gegaan. Hopelijk heeft hij nu ook minder pijn en last.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het gebroken pootje werd helaas alsnog een amputatie...Gisteren is Bliksem zijn pootje geamputeerd en vandaag hupst hij rond alsof er niks gebeurd is. Stoer beestje
We zijn bijna een week verder en het is een heel blij konijntje. Je merkt niks vh ontbrekende pootje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Arme Bliksem! Maar fijn dat het allemaal goed is gegaan. Hopelijk heeft hij nu ook minder pijn en last.
Knuffelrebellenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:07 schreef Hupje het volgende:
Ach, wat sneu. Wel fijn dat hij weer gewoon rondloopt.
Mijn vriend kwam er vandaag achter dat de druppelslang in de tuin lekte. Blijkt een van de konijnen er gaten in gebeten te hebben.Een paar weken terug had ik ook al een gat in de was. Stelletje slopers zijn dit, die kunnen dus niet zomaar loslopen zonder alles te barricaderen.
Ik baal dan ook vooral van mezelf, dat ik het niet voorkomen heb. Maar kennelijk had ik eerder echt bravere konijnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |