quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:35 schreef Hupje het volgende:
Vanochtend was ik kennelijk vergeten om het deksel op de ren te doen... Dus toen ik thuiskwam zat er 1 konijn in het hok en kwam de andere vrolijk naar me toe gehuppeld.![]()
Gelukkig is onze tuin ontsnappingsproof. Ze heeft er een feestje van gemaakt, geloof ikDus ik moet nog een gat dicht scheppen vanmiddag.
Euh hoe moet ik deze emoticon interpreteren?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:47 schreef Donna het volgende:
1 van mijn dametjes dood in het hok vanochtend.
Ocharmequote:Op zaterdag 18 november 2023 09:47 schreef Donna het volgende:
Zoals die is denk ik? Zuur kijkend? Hoe vat jij 'm op?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh hoe moet ik deze emoticon interpreteren?
Gecondoleerd. Hoe is je andere konijn eronder?
Oh, ik vat hem altijd als kwaadaardig kijkend op, daardoor was ik even in de war.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Zoals die is denk ik? Zuur kijkend? Hoe vat jij 'm op?
Het zijn beide dames, dat waren ze al als koppeltje, maar ik had nooit echt het idee dat ze echt 'samen' waren zeg maar. De relatie was goed, geen ruzie, maar niet hecht. De overgebleven dame lijkt vooralsnog ook niet anders als anders en die is sowieso de rustige.
Dus even goed opletten.
Haha. Ohja ik zie 'm meer als zuur of 'heb ik weer' zeg maar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik vat hem altijd als kwaadaardig kijkend op, daardoor was ik even in de war.
Verdrietig wel. Hopelijk zijn je kinderen afgeleid door de intocht van sinterklaas.
Ja, het zit jou ook niet mee de laatste tijd. *knuffel*quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ohja ik zie 'm meer als zuur of 'heb ik weer' zeg maar.
De kinderen zijn bij hun vader en ze snappen de dood wel redelijk. Er is dit jaar ook een kat van opa en oma doodgereden. Dus hopelijk valt het mee.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:47 schreef Donna het volgende:
Konijnenquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Geeft niet.
Bij jou gaat het ook niet lekker.
Het is allemaal zo fragiel he?quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:16 schreef Donna het volgende:
Nee dit is wel lastig. Heb er ook geen verstand van.
Let er altijd op of ze (beide) gingen eten en hooi knagen en keutelen etc. Nouja dat deed die van mij ook nog ten volste en ineens....
Het overgebleven dametje geniet van onze aandacht nu. Hopelijk blijft ze happy. Als ik er aan twijfel dan gaat ze terug naar de opvang.
Volgens mij ben je geen slechte baas, dus is je konijn heel slimquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Schopje. Of ik heb een heel slim konijn of ik ben een slechte baas. Iedere keer als ik de afgelopen dagen het bevroren water weer verving door vers water begon hij direct te drinken.
Ik weet niet of ik te lang wachtte met verwisselen of dat hij doorhad dat hij meteen moest gaan drinken voordat het weer bevroor.
Maar verder lijkt hij de kou weer prima doorstaan te hebben.
Of instinctquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:31 schreef Hupje het volgende:
Mijn opruim konijn heeft nu ook door dat hij zijn nachthok beter gevuld kan laten met stro ipv het naar beneden te bulldozeren![]()
Kou, dorst en honger maakt slim!
Wat liefquote:Op zondag 21 januari 2024 13:22 schreef kalinhos het volgende:
Hier zijn ze de winter goed doorgekomen. Af en toe wat meer voederen, waterbakkies iets vaker in de gaten houden en ze wat vaker in de tuin laten lopen deed de trick.
Hier zitten ze op de enige vierkante meter zon in de tuin[ afbeelding ]
En af en toe slinger je er wat palmkool bij:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |