Daar moet je dan echt wat aan gaan doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:30 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben na mn werk zo opgebrand dat ik gewoon geen sociale dingen meer kan ondernemen en dus geen zin heb om er op uit te gaan.
sucks.
Ach ja, wacht nog ff en dan is een gedeelte van die relaties ook weer voorbij.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het ligt iets complexer dan dat. Ik heb behoefte aan een emotionele en lichamelijke connectie. Daarbij is het vrij confronterend dat vrijwel iedereen, in mijn omgeving, wel een relatie hebben.
Daar is een vrij eenvoudige oplossing voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:30 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben na mn werk zo opgebrand dat ik gewoon geen sociale dingen meer kan ondernemen en dus geen zin heb om er op uit te gaan.
sucks.
like whatquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:25 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Daar is een vrij eenvoudige oplossing voor.
Nou ja, ik wilde weer een vaccinatie ómdat anderen dat ook hebben. FOMO is toch een dingetje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
Dus je wil een relatie, omdat andere in jouw omgeving dat ook hebben?
Ik zie meer van dat soort reacties. Ondanks zijn rare overtuigingen is hij ook gewoon een mens met gevoelens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:59 schreef Justinn het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde weer een vaccinatie ómdat anderen dat ook hebben. FOMO is toch een dingetje.
Volgens mij zijn er juist steeds meer mensen zonder een relatiequote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het ligt iets complexer dan dat. Ik heb behoefte aan een emotionele en lichamelijke connectie. Daarbij is het vrij confronterend dat vrijwel iedereen, in mijn omgeving, wel een relatie hebben.
Niet bijzonder veel. In de buurt zijn ook niet echt leuke meiden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oké wat doe je nu om meisjes te ontmoeten?
Ik ga naar buiten vanwege werk. Daarnaast ging ik voor het virusgedoe nog weleens uit.quote:
Ik heb niet echt leuke meiden in de buurt. Ik zou graag in het echte leven iemand willen ontmoeten waarmee het klikt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:14 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Welke stappen denk je te kunnen nemen om je kans op een relatie te verhogen? Ik lees dingen als fiksen, en dating apps worden afgewezen. Wat wil je, en waar zoek je precies hulp bij?
Hoezo niet, een baan vinden is momenteel niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
like what
ontslag nemen is geen optie
wel eentje die goed verdient en waar je direct een vast contract krijgt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Hoezo niet, een baan vinden is momenteel niet zo moeilijk.
Oke, je wacht dus totdat er eentje aanbelt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel. In de buurt zijn ook niet echt leuke meiden.
Je moet het zien als een mogelijkheid om een eerste contact te creëren, nav de datingsite oid kun je een afspraak maken en dan begint het natuurlijke deel pas. Is ze leuk, hoe ziet ze er uit, Klikt het, vindt zij jou ook leuk. Vroeger dust oen ik veel jonger was had je geen apps en datingsites en überhaupt geen internet. TOEN was het moeilijk !! Adverteren in kranten, of reageren op advertenties in kranten. En dat kostte geld dus vaak waren er maar 5 tot 10 advertenties van vrouwen en een in gelijke leeftijd en wat een beetje goed leek te zijn. Nu kun je in een avond wel 50 maal reageren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze zijn onnatuurlijk omdat het een relatief nieuw ding is en het een nepbeeld weergeeft van iemand. ''Natuurlijk'' zou ik beschrijven als in het echte leven iemand tegenkomen waarmee je een klik hebt.
LOLquote:
Ik heb het idee dat je denkt dat het je gewoon komt aanwaaien op het moment dat je tegen jezelf zegt dat je het wil. Zo werkt het alleen niet. Je moet er moeite in stoppen. Je weigert iets te doen met dating-apps, maar mensen gebruiken die apps niet voor niets; je verhoogt er je kansen enorm mee. Ja, de kans is klein dat er meteen een enorme wederzijdse klik is bij je eerste contact, maar het is een kwestie van doorzetten. Als je echt geen gebruik wil maken van dating apps: ga de deur uit. Vraag vrienden of ze nog single meiden kennen die wellicht bij je zouden passen. Je moet er moeite voor doen en je moet het echt willen. Ook voor jezelf. Dus niet alleen maar omdat je het confronterend vind dat anderen wel een partner hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb niet echt leuke meiden in de buurt. Ik zou graag in het echte leven iemand willen ontmoeten waarmee het klikt.
Ja, en leer je fatsoenlijk en meer respectvol te spreken, te denken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:31 schreef Hexagon het volgende:
Maar ophouden met dat wappiegedoe wil ook wel helpen. Dat is ook zeer onaantrekkelijk.
Dan wordt het tijd om te verhuizen naar een omgeving waar ze wel zijn. Ze komen niet bij je aanbellen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel. In de buurt zijn ook niet echt leuke meiden.
Troost je, over een paar jaar staan zij met tranen in hun ogen tegenover je te vertellen dat ze vechten om de kinderen die ze al een paar jaar niet meer gezien hebben, dat de kinderen opgestookt zijn door hun ex, dat ze sinds de scheiding helemaal uitgekleed zijn en dat ze stikjaloers zijn op jou omdat jij zorgeloos single bent. En geloof me dit is geen scherts, die tijd ga jij gegarandeerd meemaken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte begin te krijgen aan een langdurige relatie. De meiden die ik in het verleden wou fixen waren bezet of hadden geen interesse. In dating-apps heb ik ook niet echt interesse gezien het tijdverspilling is en onnatuurlijk. Ik vind het vervelend om te zien dat mensen om mij heen al wel een relatie hebben met iemand. Ik zou graag een levenspartner willen hebben waarmee ik mijn liefde kan delen en voor support in moeilijke tijden. Het is hinderlijk dat ik een van de weinigen ben in mijn omgeving die nog geen relatie heeft.
TS heeft aan dat ie een relatie aan wilt gaan voor de langere termijn. Het probleem is ook om geschikt relatiemateriaal te vinden anno 2023. Ikzelf zag me met mijn datingpartners stuk voor stuk ook geen gouden jubileum halen. Wel paracetamol.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:10 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, en leer je fatsoenlijk en meer respectvol te spreken, te denken.
Halve zool, met je fixen. Durf je dat, ook tegen een vrouw te zeggen?
Dan blijf jij nog héél lang alleen. Zoals in de never ending story! Voor altijd alleen!! Snap je?
Hoe leef je dan Centenbak?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:51 schreef Centenbak het volgende:
Misschien moet je je omgeving dan gewoon vaarwel zeggen, heb ik ook gedaan en het helpt.
Ik heb nu steeds minder behoefte aan mensen irl.
Ja gewoon, zoals de doorsnee fokker denk ik?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:21 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hoe leef je dan Centenbak?
Als remie op aarde? (bewust zo te lezen, no offence)
Maar jij hebt geen vrienden, familie waar je contact mee hebt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:24 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ja gewoon, zoals de doorsnee fokker denk ik?
Ik weet niet hoe andere mensen leven dus kan moeilijk vergelijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |