Als je de streams gewoon op de voorgrond hebt gaat er niks achterlopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net weer moeten verversen hoor.
Het is drama, als er iets gebeurd heb ik zowel op mijn ipad als op de laptop een stream aan
Heb je er twee op een apparaat aan loopt er altijd een achter
Maak 30 vliegen dood, zuig ze dan ook op het is ongekend, zegt isaac
die klojo heeft ook schijt aan alles , efffe 4 bammetjes voor zijn opgepompt torso , de rest krijgt er maar 2 , ice =ik ik en de rest kan stikkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Zo Isaac ontbijt eventjes...4 bammetjes....hatsjikidee..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijk um zittuh, burgemeester van het afgebrandde dorrup....![]()
[ afbeelding ]
Maar dat heb ik niet, ik hoor het geluid en als er wat gebeurd kijk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
Als je de streams gewoon op de voorgrond hebt gaat er niks achterlopen.
Rupert is een lieve man maar zijn overlevingstrategieën zijn heftig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupie bang om naar buiten te gaan, dat had ik niet verwacht. Lijkt mij iemand die schijt aan alles heeft
Ik heb geen idee hoor of ze er maar 2 mogen, ik hoorde gisteren dat er zat brood was...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
die klojo heeft ook schijt aan alles , efffe 4 bammetjes voor zijn opgepompt torso , de rest krijgt er maar 2 , ice =ik ik en de rest kan stikken
Lief, lief, lief... haha het is de grootste sneak die er rondloopt, het steelt en liegt maar daar zijn er nog wel meer van..in mijn ogen dan hé.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Rupert is een lieve man maar zijn overlevingstrategieën zijn heftig.
Als Antiliaan en gay (die combinatie) zal hij een hoop narigheid hebben mee gemaakt.
Ik denk zomaar dat hij qua karakter thuis hoort in het rijtje Bern en Wendy.
brood zat , tot wanneer , ze weten niet wanner ze weer boodschappen kunnen doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoor of ze er maar 2 mogen, ik hoorde gisteren dat er zat brood was...
Zijn niet mijn woorden hé, is gisteren gezegd... ik heb wel het idee dat die zoemer weer gaat voor een verdienopdracht..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
brood zat , tot wanneer , ze weten niet wanner ze weer boodschappen kunnen doen
was geen aanval hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden hé, is gisteren gezegd... ik heb wel het idee dat die zoemer weer gaat voor een verdienopdracht..
Ja duh..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Isaac verwacht hem wel vandaag of het nu een verdien of wat anders is ,zegt hij net tegen Marciano
Ooh oké... denk d'r om hoor...quote:
Ik kon vaak heel erg om hem lachen, zijn humor mag ik wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Rupert is een lieve man maar zijn overlevingstrategieën zijn heftig.
Als Antiliaan en gay (die combinatie) zal hij een hoop narigheid hebben mee gemaakt.
Ik denk zomaar dat hij qua karakter thuis hoort in het rijtje Bern en Wendy.
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik kon vaak heel erg om hem lachen, zijn humor mag ik wel.
Verder had ik niet echt iets tegen hem, maar de laatste tijd is dit een stuk minder geworden.
Zijn reactie toen Jasper verloor van Immi vond ik echt buiten alle proporties, zo lelijk en min.
Juist Rupi zou moeten weten hoe het is om lelijk over iemand te praten, dus doe dat dan ook niet bij een ander.![]()
Dit gedrag zie ik niet bij Bern, Sas, Wendy en Mirthe.
Goedemorgen...
Rupert is lief voor de mensen die hij mag. Verder is het gewoon een eikel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Verder had ik niet echt iets tegen hem, maar de laatste tijd is dit een stuk minder geworden.
Zijn reactie toen Jasper verloor van Immi vond ik echt buiten alle proporties, zo lelijk en min.
Juist Rupi zou moeten weten hoe het is om lelijk over iemand te praten, dus doe dat dan ook niet bij een ander.![]()
Goedemorgen...
Dat was liefde. Voor Immi. Kom niet aan de liefde van zijn leven want hij bijt je kop er af...<<< zoietsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Is onderweg...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor vliegtuigjes overvliegen daar
Dat er nog geen vliegtuigje voor Wendy is overgekomen
O echt? Weet je ook wanneer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |